Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastelijamyyjät, myyttekö käsitöitä ulkomaille? Pieni paketti Ruotsiin tai Britanniaan maksaa 20 euroa

Vierailija
03.05.2025 |

Tutkailin kannattaisiko alkaa myydä Etsyssä mutta eihän Postin hinnoissa ole mitään järkeä? Seurattavat kirjeet joihin pikkutavarat mahtuisivat, ovat yhtä kalliita kuin paketin postittaminen ja pakettien hinnatkin alkavat 20 eurosta. Jos tuotteeni hinta on 10 tai 15 euroa eihän kukaan maksa siitä 20 euron postikuluja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu välittäjä?

Vierailija
2/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantiin menee sitten tullitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat tarpeeksi tilauksia niin voit käydä itse halpislennolla toimittamassa ne. Halvempaa kuin posti.

Vierailija
4/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muu välittäjä?

Fedexin ja DHL:n hinnat olivat tähtitieteelliset, Matkahuollolla samaa luokkaa kuin Postilla, paitsi Viroon ja muihin Baltian maihin olisi ollut halvempaa.

Ap

Vierailija
5/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy vintedin kautta?

Vierailija
6/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain_suomi_juttuja

Vierailija
7/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy vintedin kautta?

Siellä ei saa myydä itsetehtyjä tuotteita, selvitin. Siis itse valmistamiani tuotteita en saa Vintedin käyttöehtojen mukaan myydä, toki jos olen ostanut vaikka markkinoilta jonkun tekemän laukun tai korun ja nyt haluaisin siitä eroon, sellaisen voi laittaa myyntiin.

Ap

Vierailija
8/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla kokemuksia, lähetättekö ilman seurantaa kevyet ja pienet kirjeeseen mahtuvat tuotteet ja toivotte parasta? Miten asiakkaat suhtautuvat siihen että eivät pysty seuraamaan lähetystä? Katselin hinnastoja ja vähän painavampien kirjeiden hinnat Eurooppaan olisivat 5 - 7,50 euroa, mutta silloin ei ole mahdollista antaa ostajalle seurantanumeroa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi