Mikä on sinun suurin salaisuutesi?
Kommentit (56)
Parisuhde. En ole kertonut kenellekään, että minulla on sellainen.
Omistan kesämökin ja metsää, josta en ole kertonut kenellekään.
Tiedän erään selvittämättömän kuolemantapauksen tekijän.
Olen palstan mode mutta teen tänne itse paljon aloituksia.
Se että muut tuntuvat tietävän edelliset elämänsä, muutamia. Itse en tiedä omiani ollenkaan, enkä tiedä miten ne voisi tietää ja olisi vaikea tietää mikä on totta. Sitähän voisi kanavoida vaikka mitä muuta.
Olen salanut sukulaisia myöden paikkakunnan missä asun. Luulevat että olen kiertolainen.
Vierailija kirjoitti:
Häpeilemätön Saatananpalvonta.
Itellä kans tämä 👍
Vierailija kirjoitti:
Jätettäköön kertomatta.
Mikäs ylijäämäinen nössö. Kerro .
Käyn usein työmatkoilla, mutta osa niistä oikeasti Pattayan/Manilan/Tokion hurvittelureissuja .
T.Vientipuolen DI
Tästä tuli mieleeni se ohjelma salaisuuksien vangit . Se oli ihan hyvä tai no ois ollut parempi, jos siinä ois ollut vielä pahempia salaisuuksia.
Kuten. Joku esittää olevansa vakavasti sairas , joku tietää jonkun henkirikoksen tekijän, mutta ei kerro,. Joku varastaa kaupasta ruuat. Joku missä joku esittää parisuhteessa tervettä vaikka oikeasti sairastaa skitsofreniaa.
Joku joka on psykopaatti, mutta ei kerro siitä kenelläkään.
Joku jolla on joku todella harvinainen seksuaalinen fetissi tai jopa filia, muttei uskalla kertoa siitä..
Itselläni on yksi näistä mutten kerro mikä, mutta voisin kertoa jos tuo valheen vangit tulisi uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni se ohjelma salaisuuksien vangit . Se oli ihan hyvä tai no ois ollut parempi, jos siinä ois ollut vielä pahempia salaisuuksia.
Kuten. Joku esittää olevansa vakavasti sairas , joku tietää jonkun henkirikoksen tekijän, mutta ei kerro,. Joku varastaa kaupasta ruuat. Joku missä joku esittää parisuhteessa tervettä vaikka oikeasti sairastaa skitsofreniaa.
Joku joka on psykopaatti, mutta ei kerro siitä kenelläkään.
Joku jolla on joku todella harvinainen seksuaalinen fetissi tai jopa filia, muttei uskalla kertoa siitä..
Itselläni on yksi näistä mutten kerro mikä, mutta voisin kertoa jos tuo valheen vangit tulisi uudestaan
Niin siis kumppani joka jäi kiinni valheesta. Ja se ohjelma oli siis valheen vangit tai joku sellainen. Ne näyttelijät tosin oli kyllä aika katsojasta revittyjä.
Vaarallisuus