Mies rikastui äkkiä kun lapset aikuisia
Aviomies valitti koko lasten lapsuuden, miten ei ole rahaa. Ei vaatteisiin, ei harrastuksiin. Ei mopoihin, ei autoihin. Mutta kas, kun vanhasta autosta aika jätti ja lapset juuri ja juuri 18-v, miehellä onkin varaa ostaa itselleen oma auto. Eikä ole vitsi...😂
Kommentit (28)
Eli kaikki meni sinun huomaamattasi lapsiin.
Kyllä niiden lasten elättämiseen saa aika paljon hukattua. Kun lapset on omillaan, niin tätä kuluerää ei useinkaan ole.
Juu, tiedän, mä maksoin ne kun miehellä ei koskaan ollut muka rahaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Lapset on kalliita.
Vintillä ois leipää, mutta lapset söi rappuset :I
Taasko yrität syyttää miestä jostain??
Oksettavaa...
Kakarat syö kaiken. Auto on sentään jotain!
Naurattaako asia sinua, ap? Siis mies maksatutti lastensa kulut vain täysin sinulla, eikä osallistunut niihin omalta osuudeltaan. Ja nyt löytyikin tililtä rahaa auton verran? Toi on sellaista taloudellista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tiedän, mä maksoin ne kun miehellä ei koskaan ollut muka rahaa. -ap
Siis mies ei osallistunut perheen kustannuksiin mitenkään?
Ei, kun väitti ettei ole rahaa. Ja joo, on niin uskomatonta että naurattaa, miten kehtaa? -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun väitti ettei ole rahaa. Ja joo, on niin uskomatonta että naurattaa, miten kehtaa? -ap
Sinä jankkaat nyt. Oliko mies töissä ja osallistuiko perheen kustannuksiin?
Mies oli töissä, mutta sanoi aina ettei ole varaa. Kaikki sitä ihmetteli, miksei ole. Lomat pystyi pitämään työstä johtuen vasta syksyllä kun lasten lomat ohi, ei osallistunut matkoihin ym. Kävi kaupassa eli osallistui jossain määrin ruokiin, maksoi asumisesta, mutta kaikki muu jäi minun maksettavakseni koska rahaa ei hänellä kuulemma ollut. Minulla oli, joten uskoin tämän. Mutta nyt tosiaan, rahaa sitten yllättäen löytyikin.
Verenimijä naiset kun vie tuhkatkin pesästä.
Taloudellista hyväksikäyttöä. Itsellänikin on kokemusta, kun mies maksatti minulla lähes kaiken.
Oikein!💪 Elämää eletään Itseä, eikä muita varten!
Oikein. Toivottavasti maksoit miehelle elarit.
Ehkä ne asiat mihin kinusit/lapset kinusi rahaa aiemmin oli joitan turhuutta.
Säästi siihen autoon