Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miessiivooja tuli naisten pukuhuoneeseen Kalevan uimahallissa, vaikka moni oli alasti

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurinosa alastomista vartaloista on rumia"

Se on juurikin näin. Miksi miesssiivoojaa tai miestä yleensäkin seksualisoidaan, naisten tehdessä vai työtään. Onko vaikeaa hyväksyä, etteivät useimmat naiset mitenkään erityisemmin sytytä.  Olen itse lähihoitajana toimiva mies ja tässä työssä joutuu tekemisiin.joskus myös alastomien naisvartaloiden kanssa. Kyseessä on pakkopulla ja työ joka pitää vain tehdä. Äärimmäisen harvoin on edes tullut vastaan naishoidettavaa, josta voisi mitenkään kiinnostua seksuaalisesti. Sama juttu myös esim. lääkäreiilä, sairaanhoitajilla jne. 

No tämä. Eipä tullut mieleenkään, että taannoin tapahtunut katetrin asettaminen olisi ollut sen kiihottavampi tilanne minulle kuin sen laittaneelle mieshoitajallekaan. Silti miespotilaat jostain syystä kuvittelevat meidän vertailevan heidän vehkeitään ja käyvän kuumina. Osa heittää hermostuksissaan jotain läppääkin, vaikka tilanteen voisi ottaa ihan vain hoitotoimenpiteenä, mikä se onkin.

Vierailija
82/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naissiivooja tulee miesten puolelle joka päivä, miksi ei uutisoida.

No koska naisethan ei himoitse miesten vartaloita mutta miehet haluaa heti rais kata alastoman naisen ja katselevat kuola valuen.

Ja siitä naiset vasta loukkaantuvatkin, jos näille sanoo, että ei näitä halua😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kappas..tämä on nyt ongelma, mutta ei naissiivooja miesten puolella.

Vierailija
84/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessiivoojaa kiinnostaa katsela alastomia naisia, mutta naissiivoojaa ei alastomat miehet kiinnosta. Kyllä tässä on sukupuolella väliä. Suurinta osaa miehistä ei naissiivooja haittaa, mutta suurinta osaa naisista miessiivooja haittaa.

Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten.

Itse kylläkin siivoaisin mielelläni naisten pukuhuoneen ihan ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Palkaksi riittää visuaaliset nautinnot :)

M44

Ei pidä paikkansa, ainakin nais sairaanhoitaja oli erittäin kiinnostunut "alakerrasta". 

Juu niin ne miehet joskus virheellisesti tulkitsevat. T: sairaanhoitaja

Höpö höpö. Itsellä oli päällä sairaalan vaatteet, ja aina kun jotain meinasi näkyä, niin yritti nähdä jotain. Siitä ei kyllä voinut erehtyä.

Vierailija
85/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah-met siivoaa naisten puolen ilmaiseksi.

Vierailija
86/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessiivoojaa kiinnostaa katsela alastomia naisia, mutta naissiivoojaa ei alastomat miehet kiinnosta. Kyllä tässä on sukupuolella väliä. Suurinta osaa miehistä ei naissiivooja haittaa, mutta suurinta osaa naisista miessiivooja haittaa.

Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten.

Itse kylläkin siivoaisin mielelläni naisten pukuhuoneen ihan ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Palkaksi riittää visuaaliset nautinnot :)

M44

Ei pidä paikkansa, ainakin nais sairaanhoitaja oli erittäin kiinnostunut "alakerrasta". 

Höpö höpö. Itsellä oli päällä sairaalan vaatteet, ja aina kun jo

Kyllä sinä näköjään voit erehtyä. Sellaista se on, kun on suuret luulot itsestään. Se on miehillä melko yleistä.

Vierailija
87/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Fakta ei alapeukuilla toiseksi muutu. 

Vierailija
88/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikeaa, että nainen siivoaa naisten tilat ja mies miesten? Kai siellä nyt on päivän aikana töissä ainakin yksi siivoukseen kykenevä nainen ja yksi mies? Jos tämä ei onnistu niin tilat voi siivota sitten kun halli on kiinni. 

En menisi halliin, jossa miekkonen siivoaa naisten puolen.  Käyttämässäni hallissa miesten puolella siivoaa mies.

Ei ilmeisesti tullut mieleen, että mieskin voi olla homo. 

Miksei saada jo nykyaikana pukukoppeja asennettua uimahallien tiloihin? Ei voi maksaa niin paljon.

Vierailija
89/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissiivooja tulee miesten puolelle joka päivä eikä siitä uutisoida. Haista vıttu, Hayan Qi! Minä sanon sinulle, että haista vıttu. Painu helvettiin, paska!

Vierailija
90/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naissiivooja tulee miesten puolelle joka päivä eikä siitä uutisoida. Haista vıttu, Hayan Qi! Minä sanon sinulle, että haista vıttu. Painu helvettiin, paska!

Jopa meni tunteisiin. Varo, ettei verisuoni poksahda päästä.

Vierailija
91/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Yritti varmaan tehdä diagnoosia, kun se näytti niin pahalta.

Vierailija
92/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja varmaan tottunut alastomuuteen

Vierailija
93/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikeaa, että nainen siivoaa naisten tilat ja mies miesten? Kai siellä nyt on päivän aikana töissä ainakin yksi siivoukseen kykenevä nainen ja yksi mies? Jos tämä ei onnistu niin tilat voi siivota sitten kun halli on kiinni. 

En menisi halliin, jossa miekkonen siivoaa naisten puolen.  Käyttämässäni hallissa miesten puolella siivoaa mies.

Ei ilmeisesti tullut mieleen, että mieskin voi olla homo. 

Miksei saada jo nykyaikana pukukoppeja asennettua uimahallien tiloihin? Ei voi maksaa niin paljon.

Aika monessa kylpylässä onkin, mutta niistä kipitellään kuitenkin oman sukupuolen suihkutilaan. Toivottavasti jossain kohtaa tilojen toimivuus vielä kehittyy.

Vierailija
94/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen kaupungin liikuntatoimi on hyväksynyt turvallisemman tilan periaatteet, mutta ne eivät käytännössä kuitenkaan toteudu edes naisten ja muiden vähemmistöjen kannalta herkimmissä tiloissa kuten puku- ja suihkuhuoneissa.

"Naisten ja muiden vähemmistöjen..." mistä lähtien naiset ovat olleet vähemmistö?🤔

Siitä lähtien kun patriarkaatti alkoi sortaa naisia. Eli suunnilleen ihmiskunnan aamunkoitosta lähtien.

Vierailija
95/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan nostaakseni esiin vakavan huolen Tampereen uintikeskuksessa huhtikuussa tapahtuneesta tilanteesta, jonka katson olevan ristiriidassa yksityisyyden suojan ja sukupuolten tasa-arvon periaatteiden kanssa.

Omituinen käsitys tasa-arvosta, jos vain nainen voi toimia siivoojana. Nainen on muutenkin useammin siivooja, myös siellä miesten puolella.

Vierailija
96/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
97/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en nuorena likkana ollut, kun siivosin urheiluhallin tiloja. Olin pesemässä miesten suihkutilaa, kun paikalle pölähti joku aikuisten höntsäporukka. Ajattelin, että malttaisivat minuutin odottaa poistumistani, mutta ei kun vaatteet lensivät pois vaan ja äijät suihkuun. Osa oikein tuijotteli varmaan huomaten hermoiluni. Joku heitti, että tuletko sinäkin saunaan. 

No en minä traumoja saanut, mutta mietin, että kohtaakohan miessiivooja naisten tiloissa samanlaista käytöstä. Että kumpikohan nyt lopulta on kumman tiloissa toista parempi. 

Vierailija
98/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyttäessäni naisten suihkutiloja miespuolinen siivooja astui tilaan siivoamaan wc-tiloja ilman ennakkoilmoitusta, vaikka useita naisia oli paikalla alasti. Tämä aiheutti merkittävää epämukavuutta ja yksityisyyden loukkauksen kokemuksen." kirjoittaa Hayan Qi.

Miesten suihkutiloissa vastaava on tapahtunut useimmissa uimahalleissa, joka ikinen päivä, monien monien vuosikymmenten ajan, ja vasta nyt kun sukupuolet ovat päinvastoin, niin siitä loukkaannutaan, tai tarkemmin sanottuna, Hayan Qi loukkaantuu. Haista vıttu, Hayan Qi. Syö paskaa ja kuole!

Vierailija
99/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen kaupungin liikuntatoimi on hyväksynyt turvallisemman tilan periaatteet, mutta ne eivät käytännössä kuitenkaan toteudu edes naisten ja muiden vähemmistöjen kannalta herkimmissä tiloissa kuten puku- ja suihkuhuoneissa.

"Naisten ja muiden vähemmistöjen..." mistä lähtien naiset ovat olleet vähemmistö?🤔

Siitä lähtien kun patriarkaatti alkoi sortaa naisia. Eli suunnilleen ihmiskunnan aamunkoitosta lähtien.

Eli naiset ovat vähemmistöä aina kun se sopii heidän agendaan. Tämä selvä😅😅

Vierailija
100/138 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en nuorena likkana ollut, kun siivosin urheiluhallin tiloja. Olin pesemässä miesten suihkutilaa, kun paikalle pölähti joku aikuisten höntsäporukka. Ajattelin, että malttaisivat minuutin odottaa poistumistani, mutta ei kun vaatteet lensivät pois vaan ja äijät suihkuun. Osa oikein tuijotteli varmaan huomaten hermoiluni. Joku heitti, että tuletko sinäkin saunaan. 

No en minä traumoja saanut, mutta mietin, että kohtaakohan miessiivooja naisten tiloissa samanlaista käytöstä. Että kumpikohan nyt lopulta on kumman tiloissa toista parempi. 

Kerran yksi tyttö alkoi twerkkaamaan, kun näki miessiivoojan. Porukkaan kuuluvat muut naiset alkoivat hysteerisesti nauraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme