Miessiivooja tuli naisten pukuhuoneeseen Kalevan uimahallissa, vaikka moni oli alasti
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen ollut siivoamassa miesten puolella. Huutelin aina sieltä ovelta, että nyt olen tulossa siivoamaan, ujoimmat voivat peittää itsensä, vaikka ei kyllä teidän nakkinne kiinnosta. Äijät naureskelivat vain. Koskaan ei ollut ongelmia.
Siis huutelet jotain nakkijuttuja, etkä vieläkään ole saanut potkuja? Kuinka helvetin huonosti johdettu firma teillä on?
Selvästi ollut sellainen rempseä keravatukkainen röökimuija. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Mietin teinejäkin pelästyvät vielä,kun ukko tulee selan taakse runkulle.
Haista kuule paska. Aika on niin tiukilla, ja työalueet niin laajoja, ettei siinä mitään seksuaalista kerkeä ajatella. Hyvä jos työnsä saa valmiiksi ilman, että menee yliajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten artikkelin kommenteissa kerrotaan niin miestenpuolella on aina ollut naissiivoojia.
Ei se nuorista miehistäkään kivaa ole että nelikymppiset rupsahtaneet naiset saavat katsella alastomia miesvartaloita.
Mä olin uimahallia siivotessani kylläkin 26v enkä nelikymppinen 🙃
Nuoret naiset kuten sinä pitävät katseensa lattiassa, ne nelikymppiset pervonaiset kyylää nuoria miehiä pukuhuoneissa.
Nelikymppiset on kyllä jo ikäloppuja, torttu jo ohittanut parhaat päivänsä.
On jo elttaantunutta, huomaa siitä, että pitäisi pestä useamman kerran päivässä tai tulee semmoinen pistävä tuoksu.
Tarjositko sisempien ja ylempien reisilihaksien hierontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on niin vaikeaa, että nainen siivoaa naisten tilat ja mies miesten? Kai siellä nyt on päivän aikana töissä ainakin yksi siivoukseen kykenevä nainen ja yksi mies? Jos tämä ei onnistu niin tilat voi siivota sitten kun halli on kiinni.
En menisi halliin, jossa miekkonen siivoaa naisten puolen. Käyttämässäni hallissa miesten puolella siivoaa mies.
Tämä. Mielestäni sekään ei ole ideaalia, että nainen siivoaa miesten puolta - se on kuitenkin vähemmän paha kuin mies siivoamassa naisten puolta. Joku päivä tilanne tulee olemaan sellainen, että paikalla on vain yksi asiakas ja siivooja. Miehet harvoin kokee yksittäistä naista uhaksi mutta alaston nainen usein kokee tuntemattoman miehen uhaksi.
Jos on vaarana että miessiivoja tulee sisään, minä en siihen uimahalliin mene. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miessiivoojaa kiinnostaa katsela alastomia naisia, mutta naissiivoojaa ei alastomat miehet kiinnosta. Kyllä tässä on sukupuolella väliä. Suurinta osaa miehistä ei naissiivooja haittaa, mutta suurinta osaa naisista miessiivooja haittaa.
Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten.
Itse kylläkin siivoaisin mielelläni naisten pukuhuoneen ihan ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Palkaksi riittää visuaaliset nautinnot :)
M44
Ei pidä paikkansa, ainakin nais sairaanhoitaja oli erittäin kiinnostunut "alakerrasta".
Juu niin ne miehet joskus virheellisesti tulkitsevat. T: sairaanhoitaja
Tuo siivooja varmaan voi vilkaista vaikkei olekaan gynekologi.
Onko tuo kirjoittaja kiinalainen? Miten Kiinassa suhtaudutaan alastomuuteen? Ainakin piereskely ja röyhtäily ruokapöydässä sopii heille.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupungin liikuntatoimi on hyväksynyt turvallisemman tilan periaatteet, mutta ne eivät käytännössä kuitenkaan toteudu edes naisten ja muiden vähemmistöjen kannalta herkimmissä tiloissa kuten puku- ja suihkuhuoneissa.
"Naisten ja muiden vähemmistöjen..." mistä lähtien naiset ovat olleet vähemmistö?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on niin vaikeaa, että nainen siivoaa naisten tilat ja mies miesten? Kai siellä nyt on päivän aikana töissä ainakin yksi siivoukseen kykenevä nainen ja yksi mies? Jos tämä ei onnistu niin tilat voi siivota sitten kun halli on kiinni.
En menisi halliin, jossa miekkonen siivoaa naisten puolen. Käyttämässäni hallissa miesten puolella siivoaa mies.
Tämä. Mielestäni sekään ei ole ideaalia, että nainen siivoaa miesten puolta - se on kuitenkin vähemmän paha kuin mies siivoamassa naisten puolta. Joku päivä tilanne tulee olemaan sellainen, että paikalla on vain yksi asiakas ja siivooja. Miehet harvoin kokee yksittäistä naista uhaksi mutta alaston nainen usein kokee tuntemattoman miehen uhaksi.
Jos on vaarana että miessiivoja tulee sisään, minä en siihen uimahalliin mene. Pist
Koita nyt opetella ja tottua siihen tasa-arvoon mistä te yhä jaksatte aina vinkua
Vierailija kirjoitti:
Siivoojalla voisi olla sellainen kokoasu, mistä ei sukupuolta erottaisi. Voisivat herkkikset sitten ajatella hänen olevan kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa sukupuolta.
Nykyään voi mielipiteen omasta sukupuolesta ilmoittaa milloin on mitäkin mieltä. Naisten puolella nainen, miesten puolella mies, eikö sekin ole ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen ollut siivoamassa miesten puolella. Huutelin aina sieltä ovelta, että nyt olen tulossa siivoamaan, ujoimmat voivat peittää itsensä, vaikka ei kyllä teidän nakkinne kiinnosta. Äijät naureskelivat vain. Koskaan ei ollut ongelmia.
Siis huutelet jotain nakkijuttuja, etkä vieläkään ole saanut potkuja? Kuinka helvetin huonosti johdettu firma teillä on?
Suurin osa normaaleista miehistä ei ole tuollaisia tiukkapipoja kuin sinä. Heillä on huumorintajua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupungin liikuntatoimi on hyväksynyt turvallisemman tilan periaatteet, mutta ne eivät käytännössä kuitenkaan toteudu edes naisten ja muiden vähemmistöjen kannalta herkimmissä tiloissa kuten puku- ja suihkuhuoneissa.
"Naisten ja muiden vähemmistöjen..." mistä lähtien naiset ovat olleet vähemmistö?🤔
Miehiä on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
naissiivooja tulee miesten puolelle joka päivä, miksi ei uutisoida.
No koska naisethan ei himoitse miesten vartaloita mutta miehet haluaa heti rais kata alastoman naisen ja katselevat kuola valuen.
Bernertaksin kuski tekee siivoushommia sivutyönään?
Vierailija kirjoitti:
Tätä on punavihreä Suomi.
Sosialimi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi-leninismi!
Outoa. Varmasti naisia saisi myös sinne naisten puolelle, jos joku pitää sen verran alasta että ei koe vastenmielisenä täysin ja palkkaus kohdillaan.
Miesoletettu, saattoi hän olla nainenkin, sukupuolen vaihto hoituu nykyään yhdellä ilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ollut sellainen rempseä keravatukkainen röökimuija. Arvostan!
No en ole, ihan norminainen, mutta en mikään ujo tuppisuu sentään. :)
Ei pidä paikkansa, ainakin nais sairaanhoitaja oli erittäin kiinnostunut "alakerrasta".