Miessiivooja tuli naisten pukuhuoneeseen Kalevan uimahallissa, vaikka moni oli alasti
Kommentit (138)
Naissiivojana voin kertoa, etten lähes koskaan nosta edes katsettani lattiasta siivottessani naisten puolella. Suurinosa alastomista vartaloista on rumia. Ainoa poikkeus on, kun on aikuisten urheilijoiden uima- tai vesipallo harjoitukset.
Voi jmalauta mitä huolia taas. Olen vuosia käynyt uimassa kaksi kertaa viikossa, eikä tuo tilanne ole mitenkään erikoinen.
Oman kaupunkini uimahallissa tulee aina kuulutus silloin kun miessiivoja on tulossa siivoamaan naisten puolen. minusta tämä systeemi on hyvä. Kuulutuksen kuulevat kaikki ja siinä oli tosi hyvän mittainen varoaika että ihminen ehtii hyvin kuivatella ja etsiä jotain kehon peitoksi jos niin haluaa. Tämä systeemi muuallekin niin ei ongelmaa.
Miessiivoojaa kiinnostaa katsela alastomia naisia, mutta naissiivoojaa ei alastomat miehet kiinnosta. Kyllä tässä on sukupuolella väliä. Suurinta osaa miehistä ei naissiivooja haittaa, mutta suurinta osaa naisista miessiivooja haittaa.
Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten.
Itse kylläkin siivoaisin mielelläni naisten pukuhuoneen ihan ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Palkaksi riittää visuaaliset nautinnot :)
M44
Minä olen nainen ja olen ollut siivoamassa miesten puolella. Huutelin aina sieltä ovelta, että nyt olen tulossa siivoamaan, ujoimmat voivat peittää itsensä, vaikka ei kyllä teidän nakkinne kiinnosta. Äijät naureskelivat vain. Koskaan ei ollut ongelmia.
Samalla nauretaan räkänaurua kun joidenkin naisten pitää peitellä itseään jotta eivät kiihottaisi miehiä olemassaolollaan. Koetaan, että se on suoranaista oikeuksien polkemista ja minä en mitään huivia päähäni laita edes turistina kohdemaassa. Mutta kun kyseessä ovatkin minun itse määrittelemät rajat, olen syvästi loukattu ja kaikkien pitäisi tanssia minun pillini mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miessiivoojaa kiinnostaa katsela alastomia naisia, mutta naissiivoojaa ei alastomat miehet kiinnosta. Kyllä tässä on sukupuolella väliä. Suurinta osaa miehistä ei naissiivooja haittaa, mutta suurinta osaa naisista miessiivooja haittaa.
Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten.
Itse kylläkin siivoaisin mielelläni naisten pukuhuoneen ihan ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Palkaksi riittää visuaaliset nautinnot :)
M44
"Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten."
Ja epätasa-arvo jatkukoon siis. Mitä väliä sillä jos miehet kokee naissiivoojan ahdistavaksi, sietäkööt sen siis tai olkoot menemättä uimahalleihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen ollut siivoamassa miesten puolella. Huutelin aina sieltä ovelta, että nyt olen tulossa siivoamaan, ujoimmat voivat peittää itsensä, vaikka ei kyllä teidän nakkinne kiinnosta. Äijät naureskelivat vain. Koskaan ei ollut ongelmia.
Siis huutelet jotain nakkijuttuja, etkä vieläkään ole saanut potkuja? Kuinka helvetin huonosti johdettu firma teillä on?
"Suurinosa alastomista vartaloista on rumia"
Se on juurikin näin. Miksi miesssiivoojaa tai miestä yleensäkin seksualisoidaan, naisten tehdessä vai työtään. Onko vaikeaa hyväksyä, etteivät useimmat naiset mitenkään erityisemmin sytytä. Olen itse lähihoitajana toimiva mies ja tässä työssä joutuu tekemisiin.joskus myös alastomien naisvartaloiden kanssa. Kyseessä on pakkopulla ja työ joka pitää vain tehdä. Äärimmäisen harvoin on edes tullut vastaan naishoidettavaa, josta voisi mitenkään kiinnostua seksuaalisesti. Sama juttu myös esim. lääkäreiilä, sairaanhoitajilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Naissiivojana voin kertoa, etten lähes koskaan nosta edes katsettani lattiasta siivottessani naisten puolella. Suurinosa alastomista vartaloista on rumia. Ainoa poikkeus on, kun on aikuisten urheilijoiden uima- tai vesipallo harjoitukset.
Samaa mieltä. Harva on niin upea että edes haluaa vilkaista. Suurin osa rumia ja kaikinpuolin epämiellyttäviä nähdä.
Ihme nurinaa, miesten puolella on tullut itsellä varmaan lähes 100 kertaa naissiivooja vastaan suihkuosastolla.
Siivoojalla voisi olla sellainen kokoasu, mistä ei sukupuolta erottaisi. Voisivat herkkikset sitten ajatella hänen olevan kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa sukupuolta.
On nais siivoojakin tullut miesten suihkuun ja pukuhuoneeseen kun olen ollut alasti siellä. Kyllä siivoojan pitää saada tehdä työtä vaikka on alastomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
"Eiköhän parempi ole, että naissiivooja voi siivota molemmat pukuhuoneet ja miessiivooja vain miesten."
Ja epätasa-arvo jatkukoon siis. Mitä väliä sillä jos miehet kokee naissiivoojan ahdistavaksi, sietäkööt sen siis tai olkoot menemättä uimahalleihin.
Näin miehen näkökulmasta tässä asiassa saa jatkuakin. Hyvin harva mies kokee naissiivoojan ahdistavaksi. Muutaman miehen, vuoksi en ole valmis maksamaan uimahallilipusta, enemmän, jotta molemmille puolille voitaisiin palkata oma siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Oman kaupunkini uimahallissa tulee aina kuulutus silloin kun miessiivoja on tulossa siivoamaan naisten puolen. minusta tämä systeemi on hyvä. Kuulutuksen kuulevat kaikki ja siinä oli tosi hyvän mittainen varoaika että ihminen ehtii hyvin kuivatella ja etsiä jotain kehon peitoksi jos niin haluaa. Tämä systeemi muuallekin niin ei ongelmaa.
Toinen ongelma on sitten ne itsepaljastelijat, jotka tulevat heti kuulutuksen kuultuaan suihkuun.
Tämäkin on nähty monesti, no onneksi ovat yleensä keskivertoa paremman näköisiä.
Luojan kiitos että ei tullut putkimies siinä olisi kauhuelokuvan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten artikkelin kommenteissa kerrotaan niin miestenpuolella on aina ollut naissiivoojia.
Ei se nuorista miehistäkään kivaa ole että nelikymppiset rupsahtaneet naiset saavat katsella alastomia miesvartaloita.
Mä olin uimahallia siivotessani kylläkin 26v enkä nelikymppinen 🙃
Nuoret naiset kuten sinä pitävät katseensa lattiassa, ne nelikymppiset pervonaiset kyylää nuoria miehiä pukuhuoneissa.
Nelikymppiset on kyllä jo ikäloppuja, torttu jo ohittanut parhaat päivänsä.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun kuntosalilla kuulutettiin, että naisten pukkariin on tulossa remppamiehiä. Siitä vasta tulikin olo, että nyt pitää jotenkin erityisesti varautua ajatellen, että he ovat jonkin sortin pervoja. Tai jos en varaudu, tulkitaan varmaan minun olevan sitä itse. Jos asiasta ei olisi tehty numeroa, en olisi asiaa kummemmin ajatellut.
Tuli? Paksustako letkusta suihkusi hyvin itänyttä siementä!
Järkyttää fiksut naiset alkaa karttaa uimahalleja.