Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet yksinäinen?

Vierailija
03.05.2025 |

Siis jos olet niin mistä arvelet sen johtuvan? Itselläni se johtuu erilaisuudestani. Ei minua kiinnosta keskustella asioista joista ihmiset yleensä keskustelee kuten lemmikit, urheilu, harrastukset jne. Keskustelun arvoista minulle on lähinnä maailmankatsomukselliset asiat, filosofiat, tiede, uskonnot, kulttuurit jne. Lisäksi olen liian rehellinen ystävyyssuhteisiin ja sanon rehellisen mielipiteeni asioista silloinkin kun totuus ei ole miellyttävä. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä ap autisti? Kiinnostus rajoittuneisiin aiheisiin ja sosialisten taitojen puute (möläytät mielipiteesi välittämättä toisten tunteista)

Omat mielipiteet on jokaisen oikeus. Mitä tarkoitata?

Tottakai on oikeus mielipiteisiin mutta jos niitä laukoo "rehellisesti", muita huomioon ottamatta, niin kyllä muut ihmiset helposti vetäytyvät. Sinulla voi olla mielipiteitä myös ilman tällaista totuuden torvi -käytöstä, hienotunteisuudessa ei ole mitään epärehellistä.

Vierailija
82/83 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se varmasti on se, että monen mielestä vaikutan vihaiselta vaikka olen ihan normaalin neutraalilla tuulella. Tästä sain kuulla jo lapsena toiselta vanhemmalta, että onko aina pakko olla niin pahalla päällä / vihainen ja siitä tuli ihan ihmeellinen olo ja vähän pelkokin, että miten minun sitten pitää olla jotta ei tulisi moitteita.

Perusilmeeni on valitettavasti se kuuluisa restingbitch ja kävipä niinkin, että passikuvaa ottaessa se kuvaaja sanoi että hymyillä ei saa, mutta ei nyt tarvitse olla noin tuimana että häntä pelottaa täällä kameran takana..

Ja siis mä olin vaan hymyilemättä ja kasvot peruslukemilla. On tämä kyllä yksi riesa.

Tänään bussissa kävi taas se sama, että istumapaikat täyttyi ja lopulta vapaana oli ilmeisesti vain se yksi paikka mun vieressä ja mulla oli laukkukin sylissä, mutta kukaan ei halunnut tulla istumaan (ihan varma en ole oliko kaikki paikat mun takana täynnä, mutta todennäköisesti). Siihen keskikohtaan kertyi vaan pysäkki kerrallaan lisää väkeä jotka kyllä kuikuili onko missään tilaa, mutta se tyhjä paikka mun vieressä pysyi vapaana. Ei nyt toisaalta tietty haittaa, mutta toisaalta tuntuu hirmu pahalta koska ihan selvästi minussa on "se jokin" joka saa ihmiset kavahtamaan enkä voi edes uskotella itselleni, että kuvittelet vaan.

Oon huomannut saman! Vihoviimeinen paikka mihin istutaan on viereeni. Sitten ajattelin, että sehän on vain hyvä, on tilaa itsellä matkustaa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään jo kesää, kun tuntuu, että kaikki ihmiset nauttivat elämästä. Itse olen talvi-ihminen enkä muutenkaan jaksa ihmismassoja. 

Itsekään en viihdy missään tungoksissa ja esim jotkut festarit olisi ihan vihon viimeinen paikka itselleni. Toisaalta talvi- tai ehkä vielä enemmän syksyihmisiä olen itsekin, mutta kyllä kesässäkin on paljon hyvää ja välillä ne pitkät valoisat illatkin tuntuu oikein ihanilta joita olisi mukava viettää jonkun kanssa. Olen minä silloin välillä lähtenyt yksinkin ihan ulos eli käynyt jollain terassilla, mutta tylsä siellä yksin on istua yhtä juomaa pidempään. Mieluummin sitten nauttii siitä kesäillasta vaikka yksin lenkillä kun kerran ei voi istua iltaa kenenkään kanssa. Tai sitten vetää vaan verhot visusti kiinni ja peiton korviin ja toivoo ettei aamulla enää herää.

Oon käynyt pienillä keikoilla yksin, viihtyy pidempään ja ei niin tungosta. Ja varsinkin jos seisoo niin ei moni huomaa, että yksin tapitat siinä. Joskus saattanut juttelua syntyä ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme