Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolemansairas, mites lapset?

Vierailija
02.05.2025 |

Sain muutama kuukausi sitten tietää, että minulla on noin vuosi elinaikaa. Minulla on kaksi teiniä, toinen täyttää kesällä 18 ja toinen 16v. Olemme todella läheisiä ja he tietävät tilanteen, mutta koitan kuitenkin suojella heitä pahimmalta ja voinniltani, en halua oma-aloitteisesti tuoda tilannetta heidän arkeensa vaan saavat omassa tahdissa puhua ja käsitellä. Heidän isä lähti toisen naisen matkaamme äkillisesti 8v sitten ja on lasten kanssa vain kahvitteluväleissä. Nyt ovat omissa menoissaan ja voin vihdoin itkeä hetken pidäteltyjä kipuja ja ottaa vahvat kipulääkkeet.

Vinkkejä kaipailen sille, miten saada heidät muistamaan tämä pieni aika hyväksikäyttäen koko elämänsä, että olen heistä ylpeä ja rakastan heitä? Mitä itse olisit toivonut tai toivoisit heidän tilanteessa? 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lapsille kirjeet. Kerro, että toivot heidän jatkavan elämäänsä, vaikka ikävä olisikin. Ja olemaan turruttamatta suruaan päihteillä, vaan puhumaan sitten kun ovat valmiita.

Sen lisäksi kirjoita ylös muistoja heistä ja heidän lapsuudestaan. Kirjoita muistiin asioita, joita tiedät. Suvussa kulkevat sairaudet yms. Asiat, jotka eivät nyt kiinnosta, mutta aikanaan kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän