Onko kukaan muu turtunut ihan sen takia kun suurin osa ihmisistä on totaalisen tyhmiä?
Kommentit (62)
Opettajana sitä vasta kyynistyikin. Kun valkeni miten järkyttävän yksinkertaista porukkaa vähintään puolet ikäluokasta on. Siis aivan uuvatteja joka mahdollisessa asiassa, eivät ymmärrä missään aineessa mitään, ei ohjeita, ei maalaisjärkeä, ei ongelmanratkaisukykyä, ei luovuutta, ei mitään. Ja kun näki näiden vanhemmat vuosikausia arviointikeskusteluissa, katsoi viestinvaihtoa Wilmassa, kuinka mitään ei tajuta jne., huomasi todella konkreettisesti ettei omena kauas puusta putoa. Osa ei osaa edes ekaluokkalaisia auttaa läksyissä kun eivät itsekään ymmärrä tehtävää (siis ihan kantasuomalaiset vanhemmat). Miettikää nyt, aikuiset ihmiset ei selviä 7-vuotiaiden tehtävistä. Ja näillä eväillä porukka sitten äänestää ja vielä hirveämpää, lisääntyy.
Jos suuri määrä ihmisiä ei olisi niin luvattoman tyhmiä niin meillä olisi asiat paremmin. Äänestävät oman edun tavoittelijoita ja muitakin hörhöjä kuten uskovaisia. Uskontoa ei saisi päästää politiikkaan. Trumpin valinta osoittaa täydellisesti sen kun idiooteilla on enemmistö.
Suurin osa ihmisistä on lauma lampaita ja idiootteja..
Keskittysin ap vain itseesi. Yllättyisit miten vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset ole tyhmiä. Turtuneita monet kyllä on.
Ai ei vai? Nykynuoret ei tunnista viisarikelloa eivätkä osaa sanoa mikä kuukausi tulee syyskuun jälkeen. Valitettavasti täysin menetetty kansa.
Hallituskin on tyhmä ja ahne. Suomen tulevaisuudella ei ole väliä, yritetään vain kahmia rahaa omana elinaikana.
Koiran omistajat varsinaisia kusipäitä. Kerrostalojen pihat heti ulko-ovelta täynnä kusta. Eikö voi opettaa että koira tekee tarpeensa kauemmaksi?
Se pelasti mut. Toki se aiheuttaa katkeruuttaki kun ei lle väliä minne katsoo niin on aina eri mieltä kaikesta ku nää muut ja pelkkä pikkumainen lapsellisuus ja väärässä tiedossa eläminen kumpuaa kaikesta. Mutta se näytti mulle tien ja totuuden. Se näytti myös että mä en tarvii näitä ihmisiä mihinkää, mulla on jo kaikki tarvittava, mä oon niiden yläpuolella vaikka see kuulostaisi kuinka ylimieliseltä. Mä en tarvii niiden neuvoja, en niiden tukea, en kannustusta, en ymmärrystä, en myötätuntoa, en mitään, koska mä tiedän että se kaikki tulee paikasta missä mä en enää operoi. Mulla on jo kaikki tarvittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ei itseäni niinkään ärsytä. Enemmän ärsyttää ihmisten ilkeys ja pahantahtoisuus.
Nuohan korreloi keskenään. 😕 Paitsi jos on psykopaatti, semmonen saattaa olla älykäskin kpää.
Psykopatiankin tietääkseni ajatellaan korreloivan matalan älykkyysosamäärän kanssa. Tosin voi olla, että hyvin pärjäävät fiksummat psykopaatit ovat alidiagnosoituja suhteessa usein ongelmiin joutuviin vähemmän älykkäisiin psykoihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti on
eräs helppo jakaja asiassa on se miten suuri osa ihmisistä uskoo että maailman rikas rahastava eliitti eli rikkaat suvut maailmalla, WEF eliitti / EU eliitti yms. ajavat nimenomaan heidän etujaan... käsittämätöntä tyhmyyttä
Nämä rikkaasta eliitistä puhuvat ovat ihmeellisiä maailmasta vieraantuneita ihmisiä. Nettipalstoilla minäkin kuuluisin tuohon rikkaaseen eliittiin, jota pitäisi jotenkin rankaista siihen kuulumisesta.
Todellisuudessa en tunne henkilökohtaisesti yhtäkään vaikutusvaltaista ihmistä. Ja elän vaatimatonta elämää, koska muuhun ei ole varaa. Olen alle keskituloinen.
Mutta ihmisten vääristyneet mielikuvat tekevät minusta jotain mystistä eliittiä.
Miten voisit kuulua, jos et edes tunne yhtään vaikutusvaltaista ihmistä? Ymmärrätkö edes ketä rikkaaseen eliittiin kuuluu? Kuulostat hieman harhaiselta, jos taviksena kuvittelet, että jotkut kuvittelevat susta tuollaista.
Muutamia vuosia tätä palstaa ja Hesarin mielipiteitä seurattuani olen todennut, ihmiset ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat.
Koko ikäni olen uskonut, että suoran demokratian kautta päästäisiin parempaan lopputulokseen kuin edustuksellisen demokratian avulla mutta seurattuani aktiivisesti millaisia lyhytmuistisia kanoja maamme kansalaiset ovat, totean se mikä onnistuu Sveitsissä ei tule koskaan onnistumaan omassa maassamme ja paras hallintomuoto maassamme olisi diktatuuri.
Vierailija kirjoitti:
Opettajana sitä vasta kyynistyikin. Kun valkeni miten järkyttävän yksinkertaista porukkaa vähintään puolet ikäluokasta on. Siis aivan uuvatteja joka mahdollisessa asiassa, eivät ymmärrä missään aineessa mitään, ei ohjeita, ei maalaisjärkeä, ei ongelmanratkaisukykyä, ei luovuutta, ei mitään. Ja kun näki näiden vanhemmat vuosikausia arviointikeskusteluissa, katsoi viestinvaihtoa Wilmassa, kuinka mitään ei tajuta jne., huomasi todella konkreettisesti ettei omena kauas puusta putoa. Osa ei osaa edes ekaluokkalaisia auttaa läksyissä kun eivät itsekään ymmärrä tehtävää (siis ihan kantasuomalaiset vanhemmat). Miettikää nyt, aikuiset ihmiset ei selviä 7-vuotiaiden tehtävistä. Ja näillä eväillä porukka sitten äänestää ja vielä hirveämpää, lisääntyy.
Niinpä, tällaiset ihmiset hoitavat monia yhteiskunnan asioita. Hirveä edistyksen jarru.
Tänne palstalle ne sitten kerääntyvätkin
Ankkahuulet
Hiustensohijat
Valtioiden päämiehet
Somevaikuttajat
Mm
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on lauma lampaita ja idiootteja..
Lauma ankkoja jotka pukeutuvat samalla kaavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on ollut ihan hyvää ja kriittistäkin keskustelua. Trollit vain vievät pohjan keskustelulta.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Olen enemmän kyyninen kuin turtunut. Kyyninen siksi, että kaikki saavat äänestää tiedoista ja ymmärryksestä riippumatta. Yläkoulun opettajana näen läpileikkauksen koko ikäluokasta ja heidän vanhemmistaan. Pulmana on se, että niin moni on täysin pihalla kaikesta. Perustiedot ja ymmärrys ovat todella puutteelliset ja siihen päälle vielä kuvitellaan, että kaikki näkökulmat ovat samanarvoisia (esim. omat mutu vs. tieteellinen tieto).
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän kyyninen kuin turtunut. Kyyninen siksi, että kaikki saavat äänestää tiedoista ja ymmärryksestä riippumatta. Yläkoulun opettajana näen läpileikkauksen koko ikäluokasta ja heidän vanhemmistaan. Pulmana on se, että niin moni on täysin pihalla kaikesta. Perustiedot ja ymmärrys ovat todella puutteelliset ja siihen päälle vielä kuvitellaan, että kaikki näkökulmat ovat samanarvoisia (esim. omat mutu vs. tieteellinen tieto).
Tieteellisessäkin tiedossa on omat puutteensa ja vaikuttimensa.
Onhan se typerää.
Putinin tavoitteena on jäädä historiaan uuden ajan Pietari Suurena, joka palauttaa Venäjän imperiumin. Kiova ja Ukraina on hänen kuvitelmiensa historiallisen Venäjän ydinalueita.
Trumpin taustalla taas kytee Yhdysvaltojen kulttuurisota, jossa kumpikin osapuoli perustaa oman ajatusmaailmansa ideologiaan, jolla ei ole mitään tekemistä realistisen sisäpolitiikan kanssa.