Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tuntematon jäi tänään mieleen?

Vierailija
02.05.2025 |

Kuka teille tulee mieleen tuosta kysymyksestä?

Minulle nousee mieleen mies joka oli edelläni kahvilassa. Tavallinen vanhus jolla oli huoliteltu ulkonäkö. Suorat housut ja villakangastakki. Herrasmiehen näköinen.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varis jolta puuttui yksi sulka. Ellei enemmän. Pieni lintu ajoi sitä takaa. Mies joka kysyi mitä kuvaan ulkona, tuli ulos kysymään. Koira joka haistoi minua.

Vierailija
62/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies leikki lastensa kanssa kauppakeskuksen pelipisteellä. Omalla kropalla siinä pelataan virtuaalipelejä. Heillä näytti olevan hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun työkaveri. Persoonallinen ulkomuoto ja mukavan ensivaikutelman antoi.

Vierailija
64/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen palvelubussissa. Kertoi osan elämäntarinaa. Oli optimistinen ja kiitollisen oloinen. Iloa oli ja elämää. Hyvä mieli jäi hänestä. 

Vierailija
65/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 9-vuotias tyttö, joka talutti koiraa. Tervehti ilmeisesti isäänsä, joka ajoi autolla ohi ja huikkasi jotain.

Oranssiin mekkoon pukeutunut ja nätiksi laittautunut kesäinen nainen.

Vierailija
66/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo joka ahdisteli sanallisesti keski-ikäistä meikattua naista. Nainen yritti olla pakotetun kohtelias, ettei juoppo alkaisi hankalaksi.

Vierailija
67/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalossa mies, joka käveli ympäriinsä ja kantoi toisella käsivarrellaan hyvin pientä vauvaa. Vauva oli niin pieni ja hiljainen, että ensin mietin, onko hän nukke, mutta kyllä hän näytti oikealta nukkuvalta vauvalta.

Vierailija
68/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ollut tuntematon, ja tapahtui eilen.

Naapurustossani asuu yksi ryqqä, joka ylläriylläri juo tosi paljon. No, eilen se makasi sammumispisteessä ojan reunalla. 

Heittelin sitten vähän isoja kiviä päälle, jotta heräisi. :)

Vierailija
69/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kaltainen, pyylevähkö keski-ikäinen nainen jolla oli päällään aivan älyttömän nättikuosinen (kesä)mekko, mutta just kuten mullakin se kokonaisuus vaan näytti kaikesta ihanuudestaan huolimatta hassulta ja vähän urpoltakin. Täti monika-look :(

Siitä olen kateellinen, että joko hän ei näe itseään ja meitä muita pyyleviä samanlaisin silmin tai jos näkeekin niin ei välitä siitä kuten minä.

Vierailija
70/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrö hiuksinen ja hiukan epäsiistipartainen tukevahko mies, ajoi päältä ajettavalla ruohonleikkurilla kuulokkeet korvilla ja hymyili itsekseen. Mies oli isompi kuin leikkurinsa ja tuli vaikutelma isosta pojasta liian pienen polkuauton päällä. 

Oli kuitenkin mukava ja sympaattinen näky, jätti hyvän mielen.

Vierailija
71/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin yksi tollo antoi pyöräilijälle tietä ajoradan ylitykseen suojatiellä. Suoraan oltiin ajamassa.

Vierailija
72/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni kaltainen, pyylevähkö keski-ikäinen nainen jolla oli päällään aivan älyttömän nättikuosinen (kesä)mekko, mutta just kuten mullakin se kokonaisuus vaan näytti kaikesta ihanuudestaan huolimatta hassulta ja vähän urpoltakin. Täti monika-look :(

Siitä olen kateellinen, että joko hän ei näe itseään ja meitä muita pyyleviä samanlaisin silmin tai jos näkeekin niin ei välitä siitä kuten minä.

Monet niistä elää omissa kuvitelmissaan. Katsoo peilistä tietystä kulmasta ja vetää vatsaa sisäänpäin jne. Jos ottaisit rehellisen valokuvan hänestä ohimennen ja antaisit sen kuvan hänelle niin sais varmaan sätkyn ja alottas ozempic-kuurin seuraavana päivänä.

Vierailija
73/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppinen nainen ruokakaupassa jolla oli vaalean vihreät trikoot. Jalat olivat vähän lintallaan polvista eikä pyllyäkään ollut. Mietin miksi käyttää ko housuja kun eivät oikein insrrelleet häntä.

Vierailija
74/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kolmekymppinen nainen ruokakaupassa jolla oli vaalean vihreät trikoot. Jalat olivat vähän lintallaan polvista eikä pyllyäkään ollut. Mietin miksi käyttää ko housuja kun eivät oikein insrrelleet häntä.

Mintunvihreistä anaalialipainetrikoista tuli mieleen pikkuhutsu, joka oli vetänyt sellaiset jalkaansa, ei olisi enempää vakoihin voinut imeytyä. Vanhempi nainen katsoi minua huvittuneen pöyristyneenä kun näki hutsun perseen. Naurahdin. Nauroin sisäisesti molemmille, hutsulle ja vanhemmalle naiselle, joka pöyristyi ryppyreikään imeytyviä housuja (eihän noita normaalit ihmiset pidä päällä julkisilla paikoilla, pervot ja itsensäpaljastelit jne.) Olin eräänlainen vedenjakaja tapojen ja ajan risteyksessä. Symbolisesti tämä tapahtui rautatieasemalla. 

Vierailija
75/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilevä nainen jolla oli letit. Näytti kauniilta

Vierailija
76/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies vaalean koiranpennun kanssa. Koira katsoi viattomilla suurilla silmillään. En voinut kesken puhelun kauheasti keskittyä, hymyilin sille, se oli utelias. Se mies ehkä vakoili vähän puheluani ja hymyili. Ehkä kevät saa ihmiset hymyilemään muille.

Mua ne katsoo oudosti jos hymyilen. pitävät vissiin jonakin sekopäänä. Jopa koiran ulkoiluttajatkin. 

Et ole tarpeeksi kaunis

Vierailija
77/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttölapsi joka katsoi ehkä vähän huolestuneena kun olin kantamassa kömpelösti kauppaostoksiani bussin käytävää pitkin ja keskiovista ulos.

Vierailija
78/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski seisoskeli autossa asemalla,katsoin häneen päin....hymyilimme toisillemme.Minä kävelin bussin ohi.

Vierailija
79/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 175 cm lyhyt mies.

Jos oli hyvännäköinen niin se oli todennäköisesti minä

Vierailija
80/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc:n kassa, joka kesätyöntekijä. Ei osannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi