Kuka tuntematon jäi tänään mieleen?
Kuka teille tulee mieleen tuosta kysymyksestä?
Minulle nousee mieleen mies joka oli edelläni kahvilassa. Tavallinen vanhus jolla oli huoliteltu ulkonäkö. Suorat housut ja villakangastakki. Herrasmiehen näköinen.
Kommentit (83)
Yöpaitulissa tupakoinut pulskahko nainen.
Pyöreähkö lapsi tänään kaupan edessä osoittamassa mainos-ständiä myös pyöreälle äidilleen: "Kato äiti, nämä pullat on nyt tarjouksessa"
Toisen kaupan edessä (pienen kunnan lähikauppa) seisoi intialaisen näköinen nainen pahvipömpelin takana. Näytti kun olisi kauppaamassa jotain. Kuten ne ärsyttävät liittymä- ja sähkönmyyjät tms. Ei kuitenkaan sanonut sanaakaan kenellekään. Jäin miettimään millä asialla oli.
Nuorimies kassalla. Kysyi: nämäkö riittää? Varmaan tarkoitti: saako olla muuta. Vähän nolotti kun oli aamu ja ostin olutta. Hieman punastuinkin. Heitin jotain: eiköhän näillä pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies vaalean koiranpennun kanssa. Koira katsoi viattomilla suurilla silmillään. En voinut kesken puhelun kauheasti keskittyä, hymyilin sille, se oli utelias. Se mies ehkä vakoili vähän puheluani ja hymyili. Ehkä kevät saa ihmiset hymyilemään muille.
Mua ne katsoo oudosti jos hymyilen. pitävät vissiin jonakin sekopäänä. Jopa koiran ulkoiluttajatkin.
Itselleni viehättävän näköinen nainen frisbeegolfradalla. Joku mies opetti häntä frisbeegolfaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka sanainen nainen kaupassa, teini-ikäinen tytär sanoi hakevansa sen jäätelön, nainen työnsi ostoskärryä ja kovaan ääneen ilmoitti, tämä tehdään järjestyksessä ja jäätelö otetaan viimeisenä ettei suja. Ajattelin, että tuo nainen on varmasti puolituttuni sisar, samanlainen tiukkapipo.
Viisauden äänihän tuo oli. Jäätelö ehtii sulaa kauppakierroksen aikana.
Asian olisi voinut sanoa paljon ystävällisemmin, otetaan se sitten on muut tavarat on kasassa ettei sula, eikä käskyttää niin että tuntemattomatkin pelästyvät.
Edelläni tänään fillaroi nainen. Hänen takamus jäi vahvasti mieleen, sillä hänen housujen läpi näkyi alusvaatteet. Kaunis näky.
Tänään Ikean ravintolan kassajonossa todella upea nuori nainen. Pitkä, hoikka blondi, kauniit kasvot, ikää ehkä 20v, jäätävän hyvä, iso törrö pylly 🤤 jäin katsomaan ja hymyilin hänelle, mutta hänen kaverinaan ollut paksu, ei niin viehkeä kaveri luuli että hymyilin hänelle ja hän hymyili takaisin 🤣
Lähikauppani kassalla on uusi kassaneiti ja tänään oli kolmas kerta, kun näin hänet. Joka kerralla hän hymyilee mulle todella teennäisesti, että luontevampaa asiointi olisi, jos olisi oma itsensä.
Helatorstain aamuna klo 6:20 pienen, siihen aikaan täysin aution kunnan keskustassa käveli tummatukkainen nainen vihreissä housuissa ja nahkatakissa. Ei vaikuttanut lenkkeilijältä kun haahuili omissa ajatuksissaan. Katseemme kohtasivat kun ajoin ohi matkalla aamuvuoroon.
En edes trollaillut ja alanuolta.
Eipä kukaan, vastaan ei tullut yhtäkään mielenkiintoista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähes sama. Ihmisiä liikkuu liikenteessä, mutta ei kontakteja heidän kanssaan. Eipä siinä sitten kukaan jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähes sama. Ihmisiä liikkuu liikenteessä, mutta ei kontakteja heidän kanssaan. Eipä siinä sitten kukaan jää mieleen.
Miksi sitten vastaatte?
Raahustava pitkätakkinen huivimummo, jolla oli vetolaukku. Huivi oli kuin ulkomaalaisilla päässä. Yhtäkkiä pysähtyi ja nytkähti oudosti. Mietin mitä tapahtuu ja miksi nytkähti kuin robotin lailla. Eilen oli myös huivimummo, ehkä eri. Myös rollaattorimummo joka kovalla työllä meni ylämäkeen hitaasti ja yritti kiirehtää liikennevaloissa yli. Huonosti liikkuvia on paljon vaikka yrittävät kai saada samalla liikuntaa.
Kaksi naista ja heidän lapsensa. Pyörivät koko kauppareissun ajan samoilla hyllyköillä kun minä.
Oranssikasvoinen kassa. Vaalennetut hiukset, mustaksi värjätyt kulmakarvat ja räikeän oranssi naama. Noin 45-vuotias. Oli kyllä hieman huomiota herättävä, jäi mieleen.
Humppilassa Cafe Lasikellossa naiskassa yritti tänään laskuttaa pullan liikaa. Ei pyytänyt anteeksi edes. Yrmeä tyyppi.