Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin järkyttynyt Kuukausiliitteen Vendi-jutusta

Vierailija
02.05.2025 |

Itselläkin teinitytär. Hirveä tapaus. Miksi, miksi. Miksi asiaan ei puututtu, kun kaveri kirjoitti Ylilaudalla aiemmin tappofantasioistaan?

Kommentit (260)

Vierailija
241/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko kukaan sitä katsomo dokkaria vendistä.. ei herättänyt mussa mitään. Jotenkin turha pätkä.. uhrin viattomuuden tarpeeton alleviivaus

Niin eihän 1.45 yöllä kulkeva tyttö nyt mikään neitsyt ole. 

Sekö oikeuttaa tuollaiseen tekoon? Hyi helvetti mitä kommentteja taas. KUKAAN ei tuollaista kohtaloa ansaitse, paitsi toinen samanlainen mur*aajarai*kaaja, joka tämä nuori tyttö tuskin oli. Aika moni 15v. kyllä kulkee kavereiden kanssa yöllä. Niin kuljin minäkin 20 vuotta sitten ja taisin itse asiassa olla ihan neitsyt, en käyttänyt alkoholia, olin hyvä koulussa jne.

Vierailija
242/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko kukaan sitä katsomo dokkaria vendistä.. ei herättänyt mussa mitään. Jotenkin turha pätkä.. uhrin viattomuuden tarpeeton alleviivaus

Sekö oikeuttaa tuollaiseen tekoon? Hyi helvetti mitä kommentteja taas. KUKAAN ei tuollaista kohtaloa ansaitse, paitsi toinen samanlainen mur*aajarai*kaaja, joka tämä nuori tyttö tuskin oli. Aika moni 15v. kyllä kulkee kavereiden kanssa yöllä. Niin kuljin minäkin 20 vuotta sitten ja taisin itse asiassa olla ihan neitsyt, en käyttänyt alkoholia, olin hyvä koulussa jne.

Moni kulkee mutta ei pitäisi. Kukaan ei tietysti ansaitse tuollaista kohtelua! Mutta kotona olisi ollut turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kulkee mutta ei pitäisi. Kukaan ei tietysti ansaitse tuollaista kohtelua! Mutta kotona olisi ollut turvassa.

Niin. Älä sinäkään vaan koskaan poistu kotoa minnekään. Voit kokea saman kohtalon tai ihan kuka tahansa.

Vierailija
244/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Oliko Vendillä ja tämän surmaajalla sama sukunimi? :o Yleinen nimi tietysti kyseessä, mutta silti - eivätkö tunteneet toisiaan?

Eivät ole sukua, eivätkä tunteneet.

Sattumalta vain sama sukunimi.

Vendi oli eerola .Siskonsa on salminen.Ilmeisesti uusioperhe.

Vierailija
245/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kulkee mutta ei pitäisi. Kukaan ei tietysti ansaitse tuollaista kohtelua! Mutta kotona olisi ollut turvas

En ole alaikäinen, olen itse itsestäni vastuussa. En muuten ikinä liiku öisin ulkona kun ei ole tarvetta. Ei ole yhdelläkään lapsellakaan.

Vierailija
246/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ajatusmalli tuo nyt on? Jos nuori kulkee tuohon aikaan yöllä hän ei ole neitsyt? 

Itse teininä kuljeskelin pitkin kaupunkia/kyliä kesällä todellakin myöhään öisin, saatoin tulla 3-4 aikaan kotiin ja nukkumaan ja kyllä, olin neitsyt.

Vierailija
247/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei todellakaan oikeuta. Ja vaikka jotkut hilluvat tuon ikäisenä öisin ulkona, se ei tee siitä ok.ta. Ja tässä nähtiin miksi se on vaarallista.

Vierailija
248/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Maailman arvostetuimpiin kriminologeihin lukeutuva Eric W. Hickey arvioi, että Salminen muistuttaa profiililtaan sarjamurhaajaa, vaikka hän on syyllistynyt vasta yhteen henkirikokseen. Hickeyn mukaan Salminen on psyykkisesti hyvin häiriintynyt ja sadistinen. Hän sanoo, ettei tätä pitäisi päästää vapaaksi koskaan. Jos hän ei olisi nyt jäänyt kiinni, se olisi rohkaissut häntä uuteen tekoon, jolloin hän olisi alkanut suunnitella uutta seksuaalimurhaa. Hän tappaa aivan varmasti uudelleen, jos hänet vapautetaan. Hänen murhanhimolleen ei ole olemassa muuta hoitoa kuin pitää hänet vangittuna, Hickey sanoo kirjassa."

En arvosta hänen mielipiteitään. Jenkit rikkovat itse rikollisen sadistisesti lakeja eri maissa. Vie pohjan heidän työltään. 

Vierailija
249/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunainen incel, joka vihaa naisia. Jälkimmäisiä riittää

Vierailija
250/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kulkee mutta ei pitäisi. Kukaan ei tietysti ansaitse

Tämä rotta jahtasi eli etsi uhria ja Vendi oli sattumaa

Vierailija
251/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä on parasta aikaa menossa lanka, jonka perustaja on nelikymppinen ukko joka on iskenyt silmänsä johonkin laitosteinariin. Porukka vaan kannustaa ja yllyttää.

Kertoo paljon monien miesten pahuudesta

Vierailija
252/260 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ku

Ja tätä sattumaa ei olisi tämä lapsi kohdannut jos olisi ollut kotona.

Vierailija
253/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendin surmaaja vaatii nahkavyönsä takaisin. Käytti nahkavyötä Vendin surmaamiseen mutta kiistää tämän.

Vierailija
254/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vendin surmaaja vaatii nahkavyönsä takaisin. Käytti nahkavyötä Vendin surmaamiseen mutta kiistää tämän.

Kylmäävä tyyppi. Oma nahkavyö tärkeämpi kuin toisen ihmisen henki.

Mutta mutta.

Tsyko paljasti oman heikon kohtansa. Hyvä rangaistus sille on ottaa pois siltä kaikki sen merkkivaatteet, mesetakit ja muut, ja vaikkapa vankilan pesukone repii niitä vähän rikki, vahingossa...

Vierailija
255/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, ettei tuon tyttöressun kohtalolle enää mitään mahda. Nyt on läheisten tervehtymisen aika ja tekijän tuomion aika ja toivottavasti myös hänen muuttumisensa aika.

Ei tuollaisesta kokemuksesta läheiset tervehdy koskaan. 

Vierailija
256/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta olisi pitänyt puuttua? Eiköhän tuolla joku joka päivä kirjoittele vastaavia fantasioita.

Miten tällainen muka on mahdollista? Onko nuoret miehet nykyään niin sairaita? Kaikista tollasista vaan ilmianto, kyllä pitää puuttua! 

-tytön äiti

Kyllä todella moni heistä on ja asenteet ovat muuttuneet :(

Hulluja riittää ja nuo imevät kaikenmaailman Andrew Tateilta ja muilta vastaavilta sovinisteilta virtaa katkeruuteensa ja naisvihaansa. 

Vierailija
257/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että tekijä ei saa Suomessa kuolemantuomiota.

USAssa on tietyt asiat paremmin.

Vierailija
258/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö oikeuttaa tuollaiseen tekoon? Hyi helvetti mitä kommentteja taas. KUKAAN ei tuollaista kohtaloa ansaitse, paitsi toinen samanlainen mur*aajarai*kaaja, joka tämä nuori tyttö tuskin oli. Aika moni 15v. kyllä kulkee kavereiden kanssa yöllä. Niin kuljin minäkin 20 vuotta sitten ja taisin itse asiassa olla ihan neitsyt, en käyttänyt alkoholia, olin

Ja tätä sattumaa ei olisi tämä lapsi kohdannut jos olisi ollut kotona.

Jos siellä ei olisi ollut kukaan ulkona yölllä, murhaaja olisi lopulta iskenyt hiljaiseen aikaan päivällä, illalla tai aamulla. Ei ihminen voi koko elämäänsä sisällä kyhjöttää siltä varalta, että ulkona on joku hullu murhaaja. Ja on täysin kohtuullista, että isommat teini-ikäiset käyvät joskus myöhäisissä juhlissa tai parissa sellaisina iltoina, kun seuraavana aamuna ei ole koulua.

Vierailija
259/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta olisi pitänyt puuttua? Eiköhän tuolla joku joka päivä kirjoittele vastaavia fantasioita.

Miten tällainen muka on mahdollista? Onko nuoret miehet nykyään niin sairaita? Kaikista tollasista vaan ilmianto, kyllä pitää puuttua! 

-tytön äiti

Kyllä todella moni heistä on ja asenteet ovat muuttuneet :(

Hulluja riittää ja nuo imevät kaikenmaailman Andrew Tateilta ja muilta vastaavilta sovinisteilta virtaa katkeruuteensa ja naisvihaansa. 

Nykyään monen mielestä vainoaminen on lähes meriitti ja ylpeilyn aihe. T. Omakohtaisia kokemuksia

Vierailija
260/260 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun teinitytär hilluu tuolla kylillä yömyöhään ja nyt muiden pitäisi pitää hänestä huolta? 

Niin muuten pitäisikin. Jokaisen aikuisen, joka yömyöhään kylillä liikkuu niin pitää unohtaa kaikki omat menonsa kun huomaa teinin olevan ulkona yksin kuleksimassa.

Tähän on ratkaisu teinien ulkonaliikkumiskiellot. Tietenkin.

Vielä parempi ja oikeudenmukaisempi ratkaisu olisi miesten ulkonaliikkumiskielto. 

Tämä ratkaisisi kaikki ongelmat. Miesten ulkon

Ei olisi enää tässä skenaariossa, tietenkään. Niinhän lääkäreistäkin vielä 50 vuotta sitten lähes kaikki oli miehiä ja nyt se on lähes täysin naisvaltainen ala. Maailma muuttuu. 

Oletko vähän yksinkertainen?

Oletko sinä? Ei 50 vuotta sitten lähes kaikki lääkärit olleet miehiä. Haloo.

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme