Ystävä lapsenvahdiksi ja hän suuttui tarjotusta summasta.
Olemme siis molemmat pienituloisia jonka vuoksi minä teen tarkat laskelmat paljonko minulla on varaa käyttää.
Olen jo kuukausia odottanut yhtä menoa mikä minulla on ja pääsen vihdoin yksin sinne kun äitini lupasi olla lapsenvahti.
No eilen ystäväni soittaa että onko minulla antaa hänelle 50€ kun joku lasku on menossa ulosottoon. Vastasin että minulla ei ole yhtään ylimääräistä. Hän oli ihan kauhuissaan niin kerroin että minulla on 50€ varattuna bensakuluihin kun äitini hakee X:n luotani ja tuo takaisin, mutta jos haluat olla lapsenvahti niin voin antaa tuon 50€ sinulle ja äitini ei tarvitse lähteä yhden päivän vuoksi ajamaan tänne. Kerroin että täällä on myös syötävää ja että tulisin seuraavana päivänä kahden aikoihin.
Hän haukkui että ei kukaan tuolla summalla ole yli vuorokautta lapsenvahti ja suostuu vain jos maksan hänelle sitten myöhemmin vielä lisää 50€
Sitten järjetön siirtyminen kun en tähän suostunut ja hän löi luurin korvaan. Pitäisikö minun nyt yrittää soittaa ja pyytää anteeksi vai pitäisikö hänen pyytää minulta? Mitä mieltä?
Ja sanottakoon vielä että olisin lainannut hänelle sen rahan jos minulla olisi, mutta ei ole!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa äiti ajelee jos tarvii 50€ pistää bensarahaa
Äidillä vuosimallin 1987 Mercedes Benz SL420, joka ei ole mikään pieniruokainen peli! 50€ menee jo 100km / suunta matkoihin.
Tuleeko sinulle hyvä mieli ilkeilystä?
Mitä ilkeää klassikkoauton omistamisessa on? Siinä on enemmän autoa kuin nykyisissä sähkövispilöissä.
Toisaalta sillä sähkövispilällä voi ajaa noin 2500 km 50 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun äiti yhtä pa kuin sinä?
Hyvä kysymys, miksi muuten omalle äidille pitää maksaa matkakuluja?
Vastasinki jo että äitini on työkyvyttömyyseläkkeellä ollut jo tovin, ja tuo eläke ei hirveän iso ole.
ap
Jos äidilläsi on täysi työkyvyytyömyyseläke, joka on pieni, on oikeutettu lisäksi kansaneläkkeeseen sekä vanhuuseläkkeeseen ja lisäksi vielä eläkkeensaajan asumistukeen , ehkä toimeentulotukeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun äiti yhtä pa kuin sinä?
Hyvä kysymys, miksi muuten omalle äidille pitää maksaa matkakuluja?
Vastasinki jo että äitini on työkyvyttömyyseläkkeellä ollut jo tovin, ja tuo eläke ei hirveän iso ole.
ap
Jos äidilläsi on täysi työkyvyytyömyyseläke, joka on pieni, on oikeutettu lisäksi kansaneläkkeeseen sekä vanhuuseläkkeeseen ja lisäksi vielä eläkkeensaajan asumistukeen , ehkä toimeentulotukeenkin.
No voe että, siitähän tuleekin jo muhkea tilipussi! Ap, kerropa tämä viisas neuvo äidillesi! Ja nyt kun alettiin miettiä, niin voishan sitä pyytää rahaa Nalle Wahlroosilta ja muilta miljonääreiltä. Kyllä ne antaa, kun nätisti pyytää!
20€ ja pullo Gambinaa sekä levy Panacodeja olisi ollut hyvä korvaus lokkiystävälle. Lapsi olisi ollut hunningolla ja ystävä sammuneena kylpyhuoneessa.
50 euroa aika pieni raha ja vastuu on suuri kun lasta vahtii. 300 euroa vähintään pitää maksaa.
Jos siis rahan takia lasta hoitamaan lähdetään: Ja 50 euroa vuorokaudesta? Se on siis 2,08 € tunti. Toki tuosta ajasta nukutaan (jos lapsi sitten nukkuu) suurin osa, mutta jo vastuuta toisen lapsesta ajatellen IHAN LIIAN VÄHÄN. Tässä oletuksena ettei palveluksia puolin ja toisin ystävysten kesken ole jaeskella.
Onneksi sinulla on äiti joka pääsee. Ja olit kyllä ystävällinen että tarjosit ystävällesi tuon mahdollisuuden tienata sen kaivatun 50 €, ei siitä nokkiinsa saisi ottaa!
Mitä ilkeää klassikkoauton omistamisessa on? Siinä on enemmän autoa kuin nykyisissä sähkövispilöissä.