Jännä et humalassa naiset on erilaisia
Niin monesti humalassa naiset puhuu ja haluaa tutustua jne, sitten vaihdetaan numerot ja kysyy seuraavanapäivänä vaikka jotain, niin ei enää ollenkaa vastata, miks naiset tekee noin?
Kommentit (26)
Ei mitää järkeä.. poistaa vain numero niin pääsee helpommalla
Kännissä ei ole normaalia kontrollia. Muutaman kerran olen antanut numeron vaikka ei olisi pitänyt. Ja jotkut miehet jankkaa vaan. Anna numero anna numero, vää vää...
Jännä et humalassa miehet on nii erilaisia. Selvänä hyvänlainen mies on humalassa täysi saatana.
okei jännä kyl mä ainaski ottaisin yhteyttä jos olen kiinnostunut jos vaihdetaa numeroita, mut monesti naiset kai sitte selvänä erilaisia ja se mies ei kiinnostakkaan.
Parempi kun ei enää vaihda niitä numeroita ollenkaa
Käsittääkseni naiset eivät sano suoraan ei estääkseen miehen epätoivottavan reaktion. Tämän seurauksena sitten annetaan sitä väärää numeroa (tai blokataan seuraavana päivänä).
Tinderissä taas mätsätään toiseksi ja kolmanneksi parhaan vaihtoehdon kanssa, joiden kanssa voidaan mennä treffille paremman puutteessa. Näistä toiselle tai kolmannelle vaihtoehdolle viestitellään kunnes se ykkösvaihtoehdon tapaaminen on sovittu ja hänellä taas on muita vaihtoehtoja.
Ei mikään ihme, että miehet jättäytyvät tästä leikistä pois.
Koska he ovat huumattuja kun tyrkytät itseäsi heille. Selvin päin et olekaan enää niin houkutteleva, kun he eivät ole huumattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ei ole normaalia kontrollia. Muutaman kerran olen antanut numeron vaikka ei olisi pitänyt. Ja jotkut miehet jankkaa vaan. Anna numero anna numero, vää vää...
Huutista millainen suhde tällaisella tavalla alkaa. Mitä seuraavaksi
Anna pillua, vää vää...
Anna mä asun sun asuntoa, vää vää...
Anna rahaa, vää vää...
Anna kohtua, vää vää...
Anna lapset, vää vää....
Juu humaltunein silmin kun naisia katselee niin jokapaikassa on pelkkiä kaunottaria.
M55
Suomi nainen on epävarmin otus koko planeetalla. Ollaan olevinaan niin rohkeita ja valmiita kokeilemaan mutta heti riisuuduttuaan alkaa se oman vartalon häpeäminen ja pelon tärinät.
Minusta ainakin tulee pienessä kännissä paljon seksuaalisempi ja avoimempi erilaisille tyypeille kuin selvin päin. Tämä on itse asiassa auttanut kaikkia mun parisuhteita alkamaan. Selvänä olen nirppanokka jolle ei kelpaa oikein kukaan. Vähän alkoholia, ja johan alkaa joku keskinkertaisen näköinen taviskin himottaa. Sitten sänkyyn, ja toisinaan siitä on alkanut hyvä parisuhdekin. Toisinaan toki noinkin, että numeron antaminen tai pussailu tai yhteinen yö on alkanut kaduttaa, ja ajatus on ollut lähinnä että yök mitä minä ajattelin, ja sitten se on jäänyt siihen.
Jännä, että humalassa lähes jokainen on erilainen kuin selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun ei enää vaihda niitä numeroita ollenkaa
Jokus se kannattaa. Kun haluaa parisuhteen.
Tämän takia naiset pitääkin juottaa tukevaan humalaan, että pääsee panemaan!
Tämä on ollut tiedossa jo tuhansia vuosia!
Ilman viinaa ihmiskunta olisi jo kuollut pois!
Juokaa viinaa, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin tulee pienessä kännissä paljon seksuaalisempi ja avoimempi erilaisille tyypeille kuin selvin päin. Tämä on itse asiassa auttanut kaikkia mun parisuhteita alkamaan. Selvänä olen nirppanokka jolle ei kelpaa oikein kukaan. Vähän alkoholia, ja johan alkaa joku keskinkertaisen näköinen taviskin himottaa. Sitten sänkyyn, ja toisinaan siitä on alkanut hyvä parisuhdekin. Toisinaan toki noinkin, että numeron antaminen tai pussailu tai yhteinen yö on alkanut kaduttaa, ja ajatus on ollut lähinnä että yök mitä minä ajattelin, ja sitten se on jäänyt siihen.
Hyvin menee sullakin. Et siis osaa ilmaista seksuaalisuuttasi selvinpäin 😂😂😂 onnee hei!
Mitä helevetin jännä siinä on. Kaikki on humalassa erilaisia.
Vois suoraa niinku sanoa sitten ettei kiinnosta