Tsempatkaa nyt mua
Kai jollekin muullekin on käynyt niin että mies on laittanut kaiken omaisuuden myyntiin. T. Valis
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Semmost se on joskus.
Joks mies on myynyt talot?
Ei ainakaan mun tietääkseni. Tosin eipä se varmaan mulle kertoisi.ap
Ootko kaupassa käynyt, herkkuja ostanut?
Vierailija kirjoitti:
Ootko kaupassa käynyt, herkkuja ostanut?
En ole. ap
Odotan tulevaisuutta innolla. Oma vikahan se on ettei ole asuntoa tai omaisuutta. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää, go Valis, go🌞
Jossain vaiheessa voisi alkaa tekemään youtube videoita.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään?
Ei mitään ihmeellistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies?
Ei mitään. Normaalisti töissä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt.
Jaa. Mä ajattelin, että jos löytyisi kohtalotoveri.ap
Kuinka usein olet täällä törmännyt muihin jotka eläisivät yhtä pimeetä elämää kuin sä?
No jaa. Kyllähän täällä kuules kaikenlaista on kuultu. Olet vaan ollut liian vähän aikaa.
Menepä nyt kuitenkin pesemään sitä jauhenlihaa. Pääset sitten pian paistohommiin.
😂😂😂😂😂😂
(*Tämä siis tuohon 55 kommenttiin, ettei tule väärinkäsityksiä että pilkattaisiin aloittajaa...)
On se kyllä hieman kumma, jos mies ei kerro sulle niistä talojen myynneistä...Mutta mikäs siinä, kaikenlaisia ihmisiä ja suhteita on.
Mites äitienpäivä, taisit siitä jotain jo kertoakin? Onks kakkua tms.?
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä hieman kumma, jos mies ei kerro sulle niistä talojen myynneistä...Mutta mikäs siinä, kaikenlaisia ihmisiä ja suhteita on.
Joo. Ei se tuollaisista asioista kerro eikä paljon mistään muustakaan yksityisasioista.ap
Vierailija kirjoitti:
Mites äitienpäivä, taisit siitä jotain jo kertoakin? Onks kakkua tms.?
Ei ole kakkua. Olen huono leipomaan gluteenitonta enkä tilannut mistään valmista gluteenitonta kakkua. Syömään ei minnekään mennä, joten voi olla, että itse laitan ruoan. Mitään en ihmeemmin odota lahjaksi.ap
Semmost se on joskus.
Joks mies on myynyt talot?