Tsempatkaa nyt mua
Kai jollekin muullekin on käynyt niin että mies on laittanut kaiken omaisuuden myyntiin. T. Valis
Kommentit (110)
Pitäisi saada sellainen yksikerroksisen asunto, että elämä olisi helpompaa.ap
Mies taas motkottanut koko illan. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se nyt motkottaa?
Menee lääkkeisiin liikaa rahaa.ap
Eilenkin mulla oli hyvä päivä siihen asti, kun olin yksin. Sitten alkoi motkottaminen, kuinka paljon mun lääkkeet maksaa ja muistakin asioista. Heti, kun mies huomasi, että olen virkeämpi ja iloisempi, niin piti saada taas miljoonannen kerran mun mieli matalaksi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omaisuus on yhteistä, toinen ei voi myydä yksin. Jos omaisuus on vain miehen, hän voi myydä. Avioliitossa omaisuus on kummankin omaa.
Niin kaikki omaisuus on miehen. Mulla ei ole mitään eikä edes rahaa.ap
Jos teillä ei ole avioehtoa, omaisuus on yhteistä. Jos on avioehto, sulla on silti oikeus tasinkoon.
Ei ole tämä asia edennyt mitenkään. Yritin eilen jutella asioista, kun oli miehen kanssa kaksin, mutta eipä hän mitään sano.ap
Kyllä elämä ilman miehiä olisi ollut parempi vaihtoehto. ap
Tuntuu, että kaikilla muilla on jotain tukijoukkoa. Esim omat vanhemmat, sisaret, ystävät tms ja mulla ei ole ketään. ap
Ei etene elämä mihinkään suuntaan. ap
Mitä sitä pitäisi tehdä, kun ihminen eli minä olen turha? ap
Juu. Jotkut miehet eivät tosiaan osaa keskustella...
Tai edes kuunnella. Ainakaan ilman, että heti tuomitsevat. Itse en jaksa enää tuollaisia ihmisiä ollenkaan, olivat sitten mitä sukupuolta tahansa.
Tähän liittyy usein myös empatiakyvyn puutetta ja suorastaan kavahdan tuommoisia...
Vitsit, mulla on taas silmävärve. En enää tiedä, että miksi.ap
Mikä ihmeen alapeukuttaja iski ketjuun?!? Pysyis poissa, jos kaikkea alapeukuttaa🤦
Ei ap
Mites eilinen meni, ap?
Siitä tais kyllä olla oma ketju...
Vierailija kirjoitti:
Mites eilinen meni, ap?
Siitä tais kyllä olla oma ketju...
Siis teinin osalta hyvin. Ja itse laitoin äitienpäivän ruuat. Mies vaan joka päivä marisee jostain.ap
Joku uusi sairaus mulle on varmaan tullut.ap
No ei siinä mitään ihmeempiä kai tarvitakaan.