Tsempatkaa nyt mua
Kai jollekin muullekin on käynyt niin että mies on laittanut kaiken omaisuuden myyntiin. T. Valis
Kommentit (110)
Mutta en kyllä usko että mikään menee kaupaksi. ap
Mä katsoin et siellä saa kaksion 330€/kk. On niin halpaa, että siihen on sullakin varaa.
Onhan se hyvä, että asiat menee eteenpäin. ap
Ollaan uusi aviopari. Meillä asunto on vain minun omistuksessa. Myyntiin laitettaessa välittäjä halusi luvan asunnon myyntiin myös puolisolta, koska kyseessä on meidän yhteinen koti.
Kysyttiinkö sinulta lupaa vai miten sait tästä tiedon?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan uusi aviopari. Meillä asunto on vain minun omistuksessa. Myyntiin laitettaessa välittäjä halusi luvan asunnon myyntiin myös puolisolta, koska kyseessä on meidän yhteinen koti.
Mies kertoi asiasta. Pääasiassa se on vielä myymässä vain mökkiä ja toista taloa. Ennemmin olisin kyllä muuttanut sinne kun se on yksikerroksinen.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä omaisuuden? Talon ja mökin vai?
Polkupyörän ja hiacen lisävalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi asiasta. Pääasiassa se on vielä myymässä vain mökkiä ja toista taloa. Ennemmin olisin kyllä muuttanut sinne kun se on yksikerroksinen.ap
Eli sun aloitus on taas yhtä tyhjän kanssa.
Kuten aina 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä omaisuuden? Talon ja mökin vai?
Niin.ap
No eikö se ole hyvä asia? Voitte vihdoin muuttaa erillenne.
No sehän myy ne melkein ilmaiseksi. Teinille ajattelin mökkiä perinnöksi. Nyt ei jää mitään. ap
Teini kiittää että mökki ei jää riesakseen aikanaan. Vhoviimeisiä nuo perintömökit. Ellei ole uusi ja sellainen että joku voisi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun aloitus on taas yhtä tyhjän kanssa.
Kuten aina 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ei ole. En mä rappujen takia tässä pysty asumaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin et siellä saa kaksion 330€/kk. On niin halpaa, että siihen on sullakin varaa.
Missä on siellä?
Mutta sähän kerroit tämän IHAN saman asian jo toisessa ketjussa...Poistuiko se vai miksi TAAS pitää aloittaa uusi ketju samasta?
Eikö riittäisi, että jatkaa sitä vanhaa ketjua🤦
On näitä muitakin ketjuja, joissa puidaan samaa asiaa ties monettako kertaa...
Miten on viikonloppu mennyt, joko asiat selkeni?
Vierailija kirjoitti:
Miten on viikonloppu mennyt, joko asiat selkeni?
Luultavasti erotaan, kun vaan saadaan talousasiat kuntoon.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään kuuluu?
Ei mitään. ap
Niin kaikki omaisuus on miehen. Mulla ei ole mitään eikä edes rahaa.ap