Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle on uhka jos nainen tienaa enemmän?

Vierailija
02.05.2025 |

Luin tuossa juuri tutkimuksen, että miehillä joilla vaimo tienaa enemmän on tavanomaista enemmän mielenterveys ja päihdeongelmia. Rohkeneeko joku mies avata tätä näkökulmaa itse, kun arviot ovat tähän mennessä tulleet pääasiassa naisarvioista?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna ei nouse 

Vierailija
62/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen nainen huomauttelee tuon tuostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisille "miehille" on uhka jos nainen on itsenäinen eikä miehen nyrkin alle rutistettava. Sellaisista tyypeistä kannattaa pysyä erossa

Ei se ole uhka vaan realismin ottamista huomioon. Nainen saadessaan kaiken omasta takaa luo automaattisesti tylsän elämän ja hypergamia pistää hänet jahtaamaan emotionaalista vuoristorataa ja jännempää elämää.

Vierailija
64/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ollut mulle, mutta monet arvottavat ihmisen sen mukaan, miten hän tienaa. Täähän on tabu. Kukaan ei myönnä tällaista arvomaailmaa. Käyhän se jätkän itsetuntoon, kun ihan itse ajattelee olevansa paremmin tienaavaa arvottomampi ihmisenä.

Tää ajattelutapa on tullut itselle vastaan, kun oon matalapalkka-alalla ja tykkään työstäni. Kuulema ihan turhia on pienen liksan ihmiset.

Vierailija
65/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän maassa apn lukema tutkimus on tehty? Lähes kaikkialla muualla maailmassa paitsi Suomessa naiset haluavat itseään parempituloisen miehen. 

Vierailija
66/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman naisen ottaisit? Pienituloisen vaiko suurituloisen? Vain tyhmä valitsisi pienituloisen.

Suurituloinen nainen on harvemmin naisellinen. He ovat yleensä miesmäisiä pyrkyreitä. Lääkärinaiset ovat ehkä ainoita naisellisia suurituloisia naisia.

Täällä DI, joka tienaa jotain. Ainakin mun miehelle pilde maistuu.

Vierailija
67/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on? Minulle ainakin kelpaisi. Exää piti tukea taloudellisesti, koska oli vain 2. asteen koulutus ja matalapalkkatyö.

Mä taas hankin exästä eron kun tää sai ylennyksen ja alko saada parempaa palkkaa😅😅

Vierailija
68/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006.html?s=0

Jostain kumman syystä köyhillä miehillä on vähän ja varakkailla miehillä paljon lapsia! Ja naisilla toisin päin! Johtuu siitä, että nainen on hypergaminen ja lähestulkoon aina haluaa lisääntyä itseään rikkaamman miehen kanssa. Elikä varakas nainen ei onnistu löytämään itseään taloudellisesti korkeampitasoisempaa miestä, mutta köyhä nainen löytää. Elikä mies kelpuuttaa köyhän naisen, mutta nainen ei kelpuuta köyhää miestä lisääntymään!

Vierailija
69/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve naisilla on valita päihteileviä jännäjoonaksia? Siitähän tuossa on kyse. Ei minkään lääkäripariskunnan miehestä tule juoppoa, jos lääkärivaimo sattuu tienaamaan tk:ssa enemmän.

No on lääkärikunnassa myös päihdeongelmia, ja voivat määräillä toinen toisilleen kuka mitäkin, eikä kukaan puutu asiaan. Mistäkö tiedän? Olin avoliitossa lääkärinaisen kanssa.

Vierailija
70/71 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006.html?s=0

Jostain kumman syystä köyhillä miehillä on vähän ja varakkailla miehillä paljon lapsia! Ja naisilla toisin päin! Johtuu siitä, että nainen on hypergaminen ja lähestulkoon aina haluaa lisääntyä itseään rikkaamman miehen kanssa. Elikä varakas nainen ei onnistu löytämään itseään taloudellisesti korkeampitasoisempaa miestä, mutta köyhä nainen löytää. Elikä mies kelpuuttaa köyhän naisen, mutta nainen ei kelpuuta köyhää miestä lisääntymään!

Kiitos! Kuvio 1 kertoo totuuden. 

Vierailija
71/71 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman naisen ottaisit? Pienituloisen vaiko suurituloisen? Vain tyhmä valitsisi pienituloisen.

Suurituloinen nainen on harvemmin naisellinen. He ovat yleensä miesmäisiä pyrkyreitä. Lääkärinaiset ovat ehkä ainoita naisellisia suurituloisia naisia.

Täällä DI, joka tienaa jotain. Ainakin mun miehelle pilde maistuu.

No, panokaveriksi sopii suurituloinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme