Inhokkivärinne vaatteissa?
Musta
Sinapinkeltainen
Joulunpunainen.
Ai karsee noita!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Beige ja ihonmyötäinen. Saatan luulla kauempaa ilman laseja et jollain ei oo housuja jalassa ollenkaan.
Selvennys: inhokkivärit itsenne päällä. Ap
"Työhaalarin sininen", vihreät paitsi maastonvihreä ja tumma violetti (lila ok)
Kaikki murretut sävyt, eivät sovi mulle yhtään. Olen värianalyysin mukaan viileä talvi ja tykkään niistä väreistä. Lisäksi lemmikinsininen ja joulunpunainen, joiden sanotaan sopivan kaikille, ovat kauniita
Keltainen on muuten kiva väri, mutta ei sovi minulle yhtään. Kai sitä sitten voisi kutsua inhokkiväriksi omissa vaatteissani.
Vierailija kirjoitti:
Beige. Ei sovi mulle yhtään.
Beige ei sovi juuri kenellekään suomalaiselle. Silti kaupat ovat pullollaan nimenomaan beigeä.
Vihreä, erityisesti kellertävät vihreät (ml. oliivinvihreä). Kermanvalkoinen ja hennot pastellit, kova valkoinen käy.
Tumma keskivioletti näyttää lähes aina tunkkaiselta. Sinistä tai punaista lähestyvät sävyt ovat heleämpiä, samoin vaalea lila.
Sähkönsininen, kylmä purppura, tietty turkoosinsininen (tuo mieleen lapsuudesta tätini navettatakin), likaisen beessi, kermanvalkea (kellastunut viba), punainen joka ei taita mihinkään päin vaan on vain liian perus, keskivihreä myös tylsä.
Muiden päällä: ei mikään
Itseni päällä: kaikki muut värit paitsi musta, lämpimät punaisen sävyt tummemmista kirkkaampiin, kulta, oliivinvihreä/murretut vihreät, beigen ja ruskean sävyt, syvä oranssi sekä lämmin valkoinen
Sinisen sävyjä käytän välillä farkuissa, ja juhlavaa tummansinistä joskus juhlissa, mutta en koskaan muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Sinisen sävyjä käytän välillä farkuissa, ja juhlavaa tummansinistä joskus juhlissa, mutta en koskaan muutoin.
Itse heitin juuri sinisävyiset farkutkin pois, koska inhoan sinistä. Nyt on vain mustat farkut ja hyvä niin.
Musta ja kirkkaanpunainen. Monelle muulle sopii, mutta minulle ei yhtään. Inhokkeja siis vain itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa, beige, ruskea, sininen ja valkoinen. Tämän värisiä vaatteita mulla ei ole, eikä tule. Mustaa on vain pari toppia, neule ja farkut mutta esim mustaa takkia en ottaisi ikinä.
Ai niin, lisätääs tähän listaan myös punainen, pinkki, kaikki pastellivärit ja turkoosi. Näitäkään ei ole, eikä tule.
Harmaa, beige, ruskea, sininen ja valkoinen. Tämän värisiä vaatteita mulla ei ole, eikä tule. Mustaa on vain pari toppia, neule ja farkut mutta esim mustaa takkia en ottaisi ikinä.