Keräilikö kukaan pulloja ja tölkkejä vappuna ja paljonko rahaa saitte?
Itse käytin vapun tölkkien keräilyyn, muita keräilijöitä ainakin tässä kaupungissa tuntui olevan ihan hirveän paljon. Muiden pusseja katsellessa mietin että paljonkohan muut tienaavat, tuntuu että työmäärään nähden oma summa oli ainakin aika pieni, ihan mielenkiintoistra oli kokeilla kyllä silti.
Kommentit (5)
Itse kerään koiraa kävelyttäessäni. Keväällä on tölkeistä saanut jopa 10 euroa viikossa, talvella muutamia euroja. En toki asu kaupungissa vaan kylässä kaupungin kupeessa.
Isäni kuoli viime syyskuussa ja se jätti muhkean perinnön jälkeensä.
Loppui se tölkkien keräily, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Itse kerään koiraa kävelyttäessäni. Keväällä on tölkeistä saanut jopa 10 euroa viikossa, talvella muutamia euroja. En toki asu kaupungissa vaan kylässä kaupungin kupeessa.
Minäkin keräilen aina kun ohikulkiessa näen tölkkejä, kiva pitää ympäristöäkin siistinä ja siitä sitten pikkuhiljaa kertyy pieniä summia. Nyt olisikin kiinnostanut että millaisia summia keräsivät vappuaattona ne jotka ihan koko illan pyöräilivät/ kävelivät pussien kanssa töllkien perässä tavoitteellisesti ja keräsivät suurempia määriä. Itse sain illassa tasan 50e ja tämä on kohtuu iso kaupunki. En tosiaan tiedä onko tuo paljonkin yli tai ali sen mitä muut samalla tavalla keräilevät saivat . Arvioisin että jos muita keräilijöitä ei pyörisi joka paikassa tekemässä samaa voisi päästä varmaan satoihinkin euroihin vappuiltana, kilpailu vaan tuntuu olevan niin kovaa.
up