Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla joskus kestänyt aikaa tajuta ihastuminen?

Vierailija
01.05.2025 |

Otsikossa kysymys. Onko jollekin käynyt niin vaikkei ns tarkoituksena ole ollut ihastua? Nyt puhutaan sinkuista, ei säädöistä varattujen kanssa. Mistä oikein tajusit lopulta ihastumisen? N 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut hidasta ihastumista.

Mutta olen yhtä ihmistä alkanut pikkuhiljaa rakastaa ilman, että meille tuli mitään suhdetta.

Ihastuminen tapahtuu heti. Silloin olen ihan hölmö. Kikatan, ujostelen ja olen ihan holtiton.

Vierailija
22/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tajuta oma Ihastuminen vai se että toinen on ihastunut sinuun?

Että itse tajuaa oman ihastumisen.

-ap

Hetihän sen huomaa kun veret tulvehtii haaroihin ja naamaan. Jos sulla ei käy näin, sussa on jotain vikaa hoksotinosastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Lontoossa japanilainen opiskelukaveri, jonka kanssa usein teimme paritöitä tai tauoille rupattelimme kahvilassa. En kuitenkaan olisi ikinä uskonut, että hän olisi kiinnostunut minusta kuin kaverillisessa mielessä. Niinpä kai jotenkin kielsin todelliset tunteeni häntä kohtaan.

Kun hän sitten pyysi minua treffeille, asia kirkastui muutamassa minuutissa. Otin häntä kädestä kiinni ja hän puristi niin merkitsevästi takaisin, että yhteinen matka on jatkunut jo neljännesvuosisadan.

Vierailija
24/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin nuoreen parturikampaajaan todella palavasti jonka asiakkaana kävin vuosia. Todella nätti ja mukava nainen. Juuri sellainen josta olin haaveillut, aika tempperamenttinenkin. Siihen aikaan oli avioero lähellä ja ajattelin pyytää tätä naista treffeille jos ero tulee, tultiin tosi hyvin juttuun. Tiesin hänestä vain etunimen ja tietysti mun pitää ymmärtää et asiakaspalvelijana hän halusi miellyttää vain työn vuoksi. Hän lopetti parturin työt ja lähti opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Sattui monta vuotta vielä senkin jälkeen, vieläkin ajattelen häntä joskus haikeudella. Mutta ei siitä olisi mitään tullut, oman sydämeni särjin. Ikäero liian suuri. En enää ikinä sen jälkeen voinut mennä samaan kampaamoon. Ei tullut avioeroakaan, nykyään liitto on onnellinen mutta vaimolle ei ikinä halaistua sanaa tästä.

Vierailija
25/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan todellinen ihastuminen tahdosta riippumatonta.   Ei kukaan voi päättää ihastua tai jopa rakastua johonkin henkilöön.

Se ihastuminen vaan tulee, automaattisesti, eikä sille mitään voi.

Ei voi mitään, jos toinen henkilö tuntuu kaikkinensa, koko persoonaltaan sellaiselta, että se miellyttää itseä.

Silloin sitä ihastua repsahtaa, haluaa tutustua paremmin.

Eri asia sitten, miten pitkään se ihastus pysyy.  Suurella osalla ihmisiä ihastuksia menee ja tulee.

Myös varatut ihmiset ihastuvat toisinaan, mutta ne ihastukset jäävät aina vain ohimenevän ajatuksen tasolle.

Upeaahan se on, jos ihastus on molemmin puolista, ja parasta kun sitä seuraa rakkaus ja pysyvä suhde.

Vierailija
26/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut vaikeuksia tajuta, jos olen ihastunut. Kaikille tämä ei ole ollut selkeää vaan väen väkisin on yritetty väittää minun ihastuneen vaikka todellisuudessa yleensä kyse on heistä joihin en ihastuisi tai usein en edes haluaisi olla heidän seurassaan.

Vierailija
27/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan todellinen ihastuminen tahdosta riippumatonta.   Ei kukaan voi päättää ihastua tai jopa rakastua johonkin henkilöön.

Se ihastuminen vaan tulee, automaattisesti, eikä sille mitään voi.

Ei voi mitään, jos toinen henkilö tuntuu kaikkinensa, koko persoonaltaan sellaiselta, että se miellyttää itseä.

Silloin sitä ihastua repsahtaa, haluaa tutustua paremmin.

Eri asia sitten, miten pitkään se ihastus pysyy.  Suurella osalla ihmisiä ihastuksia menee ja tulee.

Myös varatut ihmiset ihastuvat toisinaan, mutta ne ihastukset jäävät aina vain ohimenevän ajatuksen tasolle.

Upeaahan se on, jos ihastus on molemmin puolista, ja parasta kun sitä seuraa rakkaus ja pysyvä suhde.

Mulla aina ollut niin että ihastun harvemmin ja ehkä ns hitaammin mutta se ei sitten hevillä lähdekään. Sitten kun ihastutaan ni ihastutaan kunnolla sitten tyylii jalat alta tyyppisesti 😅

-ap

Vierailija
28/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pidin toista vain persoonallisena mutta ymmärsin myöhemmin ihastuneeni häneen.

Vierailija
29/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin nuoreen parturikampaajaan todella palavasti jonka asiakkaana kävin vuosia. Todella nätti ja mukava nainen. Juuri sellainen josta olin haaveillut, aika tempperamenttinenkin. Siihen aikaan oli avioero lähellä ja ajattelin pyytää tätä naista treffeille jos ero tulee, tultiin tosi hyvin juttuun. Tiesin hänestä vain etunimen ja tietysti mun pitää ymmärtää et asiakaspalvelijana hän halusi miellyttää vain työn vuoksi. Hän lopetti parturin työt ja lähti opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Sattui monta vuotta vielä senkin jälkeen, vieläkin ajattelen häntä joskus haikeudella. Mutta ei siitä olisi mitään tullut, oman sydämeni särjin. Ikäero liian suuri. En enää ikinä sen jälkeen voinut mennä samaan kampaamoon. Ei tullut avioeroakaan, nykyään liitto on onnellinen mutta vaimolle ei ikinä halaistua sanaa tästä.

Tässä ihastumisessa meni aikaa aika pitkään, vasta viimeisen vuoden aikana tajusin olleeni korvia myöten ihastunut. Ai että se hänen äänensä

Vierailija
30/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden luona vierailin varmaan kolme neljä kuukautta, ja kaikki muut tiesivät minun ihastuneen häneen. Olin vaan siinä vaiheessa tottunut siihen, että aina ihastukseni jäivät yksipuolisiksi, joten, että mitään tapahtui, hänen täytyi myös kiinnostua minusta. Sen jälkeen kun hän teki aloitteen, juttu kesti kuukauden, ehkä puolitoista.

Yhtä katselin viisi - kuusi kuukautta, ja vasta sen jälkeen kun katseemme kohtasivat, ymmärsin ihastuneeni. Siitä meni vielä yli kolme kuukautta, ennenkuin pääsimme tutustumaan oikeasti. No, sentään pääsin tutustumaan häneen.

Seuraavan kerran jos ihastun, ymmärrän luultavasti vasta vuoden tai parin päästä ihastuneeni. Alkaa olla piuhani pikkasen pitkiä.

Vierailija
31/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin työkaverin positiivisuuteen ja iloisuuteen. Aivan mieletön mimmi. Oltiin iloisia tavatessa, hymyiltiin, naurettiin, tekstailtiin, vitsailtiin, jaettiin meemejä, hän käytti paljon sydänsilmäemojeja. Sitten kysyin haluaisiko lähteä kahville...!

"Ei oo aikaa kalenterissa."

En kyllä enää lähesty naisia deittiappien ulkopuolella, kun en vain ymmärrä naisten vihjeitä.

Vierailija
32/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin työkaverin positiivisuuteen ja iloisuuteen. Aivan mieletön mimmi. Oltiin iloisia tavatessa, hymyiltiin, naurettiin, tekstailtiin, vitsailtiin, jaettiin meemejä, hän käytti paljon sydänsilmäemojeja. Sitten kysyin haluaisiko lähteä kahville...!

En kyllä enää lähesty naisia deittiappien ulkopuolella, kun en vain ymmärrä naisten vihjeitä.

Höps, uutta matoa koukkuun vain! Itse olisin tosi mielissäni tollaisesta kysymyksestä vaikka tunne ei olisikaan molemminpuolinen.

-ap

Vierailija
33/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en useinkaan tajua, jos joku on minuun ihastunut. 

Vierailija
34/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps, uutta matoa koukkuun vain! Itse olisin tosi mielissäni tollaisesta kysymyksestä vaikka tunne ei olisikaan molemminpuolinen.

-ap

Deittailen nyt deittisovelluksessa tapaamaani mimmiä.

Vierailija
35/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on. Sain itse nuorena pakit ja en oo sen jälkeen uskaltanut naisia treffeille pyytää. Naiset on onneksi pyytäneet minua joten en jäänyt yksin

Vierailija
36/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika kauheaa tajuta työkaverin ihastuminen minuun. Oli pakko vaihtaa töitä, en päässyt muuten eroon.

Vierailija
37/43 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmasti olisit mielissäsi, mutta miksi antaa ymmärtää, jos haluaa vain huomiota?

Me miehet emme ole olemassa vain miellyttääksemme naisia.

Vierailija
38/43 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmasti olisit mielissäsi, mutta miksi antaa ymmärtää, jos haluaa vain huomiota?

Me miehet emme ole olemassa vain miellyttääksemme naisia.

Siis antaa ymmärtää mitä? Voi kieltäytyä kutsusta ystävällisesti tai mennä kahville kaverina, niin ettei esitä yhtään mitään enempää eikä siten anna mitään väärää kuvaa. Mut jos huomaisin että toinen saattaa oikeasti olla kiinnostunut enemmän niin sitten varmaan kieltäytyisin kutsusta kokonaan.

-ap

Vierailija
39/43 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä (mies) muutaman kerran ihastunut pitemmän ajan kuluessa. Nämä naiset, työkaverit, ovat vaan tuolloin jo olleet suhteessa, selvisi jotain kautta, joten en tehnyt asian eteen mitään ja pikkuhiljaa kuoletin tunteeni heitä kohtaan. Itse olen sen verta ruma, että mitään huomiota ei ole tullut keneltäkään.

Vierailija
40/43 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä on juuri se tilanne. Työpaikalla on eräs mies, johon en koskaan ollut kiinnittänyt huomiota. Kerran hän käveli ohitseni ja katsoi mua jotenkin tosi lempeästi. Itsehän olin tympeän ja äkäisen näköinen varmasti, koska olin kiukkuinen ja väsynyt, kuten aina, joten vähän huvitti se tilanne.

Hänen ystävällinen katse jäi mun mieleen ja nyt kun olen monta kuukautta tätä asiaa mutustellut, kyllä alan ihastua häneen. Tuskin hän kuitenkaan on minuun, oon niin ruma ja ei minuun miehet koskaan ihastu.

Mutta ihan kivoja tällaiset ihastumiset on kun voi tavallaan fantasioida jostain miehestä koko tulevan kesän. Hänen kanssaan jäätelökioskilla, hänen kanssaan meren rannalla, jne.