Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäön kommentointi tuhoaa naisen

Vierailija
01.05.2025 |

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011202167.html

Nainen ei kestä kuulla totuutta miehensä suusta, että et sinä mikään missi tai malli ole. 

Erään kaverini vaimo sanoi miestään läskikasaksi, mutta kaljaan ja grillimakkaraan mieltynyttä miestä se vain nauratti.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on moukka. Jos ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa, silloin kannattaa olla vaiti.

Ulkomailla naisten kehoa vasta hakutaan. Siellä on normaalia, että oma aviomies kurittaa vaimoa, mikäli ei ole tyytyväinen hänen ulkonäköön.

Jaa missä päin?

Aasiassa, Afrikassa, Amerikassa, USA mukaan lukien, Euroopassa, ihan naapurimaassa Virossa, mies saa pahoinpidellä vaimoaan ja suku hyväksyy tämän. - eri

Vierailija
42/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että tuossa on ovi, herra on hyvä ja etsii itseään paremmin miellyttävän naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku seurustelee sellaisen henkilön kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä? Tämä on se ongelma. Eikä muutenkaan ole asiallista haukkua toisten ulkonäköä, kaiken omituisinta on jos haukkuu sen rakkaimpansa ulkonäköä.

Ei se treffeillä vielä ollut turvonnut ja rupsahtanut. Häistä 5 kk niin alkoi näkyä. 

Miksi et valinnut sellaista kumppania jonka kanssa liikutte yhdessä ja syötte terveellistä ruokaa?

Tämä minuakin kiinnostaisi. Onko muka terveellisesti elävästä yhtäkkiä sukeutunut sohvaperuna.

Vierailija
44/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkönäön kommentointi tuhoa naista. Se vaan kertoo sen että mies on aika laittaa luiskaan.

Vierailija
45/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on moukka. Jos ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa, silloin kannattaa olla vaiti.

Ulkomailla naisten kehoa vasta hakutaan. Siellä on normaalia, että oma aviomies kurittaa vaimoa, mikäli ei ole tyytyväinen hänen ulkonäköön.

Jaa missä päin?

Aasiassa, Afrikassa, Amerikassa, USA mukaan lukien, Euroopassa, ihan naapurimaassa Virossa, mies saa pahoinpidellä vaimoaan ja suku hyväksyy tämän. - eri

Vahvasti epäilen

Vierailija
46/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkö sensijaan on täysin vapaata riistaa. Käsittämätöntä epätasa-arvoa.

Vierailija
47/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle että tuossa on ovi, herra on hyvä ja etsii itseään paremmin miellyttävän naisen.

Moni näin on onnistuneesti tehnytkin! 

Vierailija
48/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku seurustelee sellaisen henkilön kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä? Tämä on se ongelma. Eikä muutenkaan ole asiallista haukkua toisten ulkonäköä, kaiken omituisinta on jos haukkuu sen rakkaimpansa ulkonäköä.

Ei se treffeillä vielä ollut turvonnut ja rupsahtanut. Häistä 5 kk niin alkoi näkyä. 

2kpl penskoja siihen ja stagnantit elämäntavat => 30kg lisää viiteen vuoteen. Soppa on siinä kohtaa valmis.

Vierailija
49/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen ei kestä kuulla totuutta miehensä suusta, että et sinä mikään missi tai malli ole. "

Päättyisi suhde tuollaisesta kommentista hyvin nopeasti.

Edellisessä suhteessa toinen alkoi "vitsailla" siitä, kuinka minulla on vyötäröllä "vähän ylimääräistä". Toki samalla jenkkakahvasta kiinniottaen. Mut hei vitsivitsi....Et sä tällasesta voi suuttua kun vitsi vaan hei.

Saa vitsailla vitsejään nyt jollekin muulle.

Vierailija
50/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vieläkin niin tyhmiä miehiä, että sanovat totuuden naisen ulkonäöstä? Naista pitää aina kehua kauniiksi.

Herra47

Siis omalla kohdalla olen äärimmäisen otettu rehellisyydestä. Silloin nimittäin tiedän, että toinen on kanssani vaan koska nätimpää ei nyt tähän hetkeen saanut. Niin tiedän sitten sanoa kiitos ja näkemiin, onnea kaunottaren etsintään.

Vierailija
51/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäön negatiivinen kommentointi, olipa kohteena mies tai nainen, on mielestäni eräänlaista vallankäyttöä jolla kompensoidaan jotain omaa puutetta. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa niin eipä siinä ole kauheasti tarvetta kommentoida ja ihmetellä toisten ulkonäköä paitsi ehkä positiivisessa mielessä.

Vierailija
52/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö nyt on herkempi ja tärkeämpi asia naisille kuin miehille.

Tämä siksi, koska kärjistäen naista arvioidaan ensisijaisesti ulkoäön perusteella ja miehiä saavutusten perusteella.

Jokainen voi sitten omine värilaseineen tulkita kummalla on vaikeampaa.

Tämä. Typerimmät ihmiset jopa väittävät naisen olevan arvoton jos ei ole kaunis.

Vierailija
53/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa tuntua, että jotkut valitsevat ihan tahallaan epäsopivan kumppanin että voivat sitten valittaa. Ja jäävät vielä suhteeseen vaikka ei ole toisesta muuta kuin valittamista? huh huh

Se voi hyvin olla mahdollista.. jotkut liikunnalliset äijät saattaa kelpuuttaa sen ei niin liikunnallisen että voi vetää pisteet kotiin kuinka mä oon kunnon mies minä kelpuutin sen tavis naisen .. saavat sitten oikein alleviivata kun miten sinä kehtaat jäädä siihen sohvalle kun minä lähden lenkille .

Vierailija
54/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista nyt vaan on rumia ja lihavia. On se kumma että sitä ei kestetä kuulla armon vuonna 2025.

Aika moni ruma ja lihava tietää asiantilan, ei tuo kommentointi tuo mitään uutta

Ja oon vähä miettinyt jos lihavuus rumentaa tosi paljon niin onko se ihminen kovin hyvännäköinen laihanakaan 

Vierailija
55/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kpl penskoja siihen ja stagnantit elämäntavat => 30kg lisää viiteen vuoteen. Soppa on siinä kohtaa valmis.

Ja mies on tahdoton tossu ettei mitään voi tehdä.. se vaan tapahtu.. en mä halunnu se vaan tapahtu.. eikö asioista keskustella ollenkaan

Vierailija
56/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kuullaan lasten ja vanhusten suusta. Tänä vuonna sekä 5-vuotias lapsi että dementoitunut vanhus ovat taputtaneet naureskellen "isoa vatsaani".

Eihän se mukavalta tuntunut siinä hetkessä, mutta sain uutta puhtia painonpudotukseeni eli nyt voisin jopa kiittää heitä.

Vanha sanonta on, että totuuden puhujilla ei ole ystäviä. Juuri heitä kuitenkin tarvitaan. Enkä tarkoita mitään pahantahtoista haukkumista, vaan neutraalin havainnon sanoittamista, kuten lapsi ja vanhus tekivät.

M46

Vierailija
57/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt toisen ulkonäköä saa ja pitkää kommentoida. Suomessa on sentään sananvapaus, joten käyttäkää sitä hyväksi.

T. Pitkä 197 cm ja komea mies 23v

Vierailija
58/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi jokainen miettiä mielessään, miltä tuntuu 10-vuotiaasta tytöstä, kun hänen vartaloaan kommentoidaan niin poikien kuin setämiesten toimesta. Netissä groomataan ja jutellaan s ksistä, vaikkei tytöt tiedä asiasta tuon taivaallista vielä. Sitten yläkouluikäisenä alkaa muotojen arviointi - jälleen tätä tekevät niin oman ikäiset pojat kuin kuvottavat setämiehet ja samaan syssyyn alkaa h uo rittelu. Setämiehet innostuvat tarjoamaan rahaa teinin saadakseen niin livenä kuin netissä ja vaikka teinin tekisi mieli seurustella, on luotettavan poikaystävän löytäminen todella vaikeaa. Isona riskinä on joutua hyväksikäytetyksi (usein samanikäisenä alkavien alkoholikokeilujen myötä) ja päätyä jopa nettiin asti arvosteltavaksi - eli haukuttavaksi. Ja kaikki tämä kulminoituu siihen, että syy kaikkeen on tytössä - mitäs oli, lähti, teki tai jätti tekemättä. KOSKAAN ei syytetä näitä haukkujia ja hyväksikäyttäjiä. Kehitäpä siinä sitten terve itsetunto ja opettele pitämään puolesi.

Vierailija
59/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tullaan vähän siihen , en usko että nainen loukkaantuu totuudesta vaan siitä jos heidän itsetuntoaan buustattu valheellisesti ja sitten joku meneekin sanomaan ettet kummoinen ole.. kyllähän se ottaa päähän.. olis aika myös miettiä sitä kehumista että tarkoitanko sitä vai en..

Tämä on varmasti totta. Moni elää itsepetoksessa omassa somekuplassaan. Hyvää tarkoittavat ystävät ja tuttavat ovat tietämättään vahvistamassa tätä itsepetosta epäaidoilla kehuillaan.

Kuplan ulkopuolinen reaalimaailma voi sitten näyttää ja kuulostaa kovalta ja kylmältä.

Vierailija
60/111 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on omasta itsetunnosta kiinni miten haukut vaikuttaa. Syyttämättä siis sellaisia joilla tuo itsetunto on heikko. 

Mua esim vain naurattaa kun mun mies vihjailee mun painon noususta tai herkkujen syömisestä. Painoindeksi on 19 ja tiedän herkuttelevani kohtuudella, joten tiedän hänen olevan väärässä ja ylikriittinen. Moni muu kokisi kommentoinnin ahdistavana. Mutta mulla onkin hyvä itsetunto, jonka olen saanut siksi ettei kukaan muu koskaan ole haukkunut mun vartaloa, päinvastoin tullut paljon kehuja läpi elämän.