Ulkonäön kommentointi tuhoaa naisen
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011202167.html
Nainen ei kestä kuulla totuutta miehensä suusta, että et sinä mikään missi tai malli ole.
Erään kaverini vaimo sanoi miestään läskikasaksi, mutta kaljaan ja grillimakkaraan mieltynyttä miestä se vain nauratti.
Kommentit (111)
Höpö höpö. Terve itsetuntiinen nainen ostaa uuden huulipunan, jos joku arvostelee ulkonäköä.
Näyttää sitten vielä vähän paremmalta omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vyötärön ja lantion erotus on 91-70=21cm Vyötärö lantio suhteeksi tulee 0,77 se on jo aika lähellä 0,8 vyötärölihavuuden rajaa. https://paparazzi.fi/models/mainboard-men Vyötärön ja lantiosi mitat ovat hyvin lähellä näiden miesmallien mittoja."
Joo olen nauranut tolle "tiedolle" aikaisemmin jo. Taustastani sen verran, että vyötärönympärykseni oli 61 siihen asti kun aloin urheilemaan aktiivisesti ja samalla kun vyötärönympärys on kasvanut 9cm niin rasvaprosentti on pudonnut.
Ennen vyötäröni oli myös sellainen kapea mutta pehmeä ja muodoton. Nyt se on jäntevä ja lihaksikas. Eli lihaksia ne on, sori siitä.
Vartalostasi on treenin myötä tullut melko suora, kun noilla miesmalleilla on melkein samat mitat . Miesmallien vyötärö lantio suhde on myöskin 0,77. Lantion ja vyötärön ympär
No ei se kyllä peilistä näytä siltä, vaan just hyvältä, sellaiselta sporttiselta. Kun on myös rinnat, niin hyvinkin naiselliselta näytän, en miltään miesmallilta, vaan samalta kuin naisuimapukumallit tai urheiluvaatemallit.
Kuten sanoin, mulla on itsetunto kohdillaan, joten turhaan yrität löytää jotain keinoa loukata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku seurustelee sellaisen henkilön kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä? Tämä on se ongelma. Eikä muutenkaan ole asiallista haukkua toisten ulkonäköä, kaiken omituisinta on jos haukkuu sen rakkaimpansa ulkonäköä.
Ei se treffeillä vielä ollut turvonnut ja rupsahtanut. Häistä 5 kk niin alkoi näkyä.
2kpl penskoja siihen ja stagnantit elämäntavat => 30kg lisää viiteen vuoteen. Soppa on siinä kohtaa valmis.
Ja mies on tahdoton tossu ettei mitään voi tehdä.. se vaan tapahtu.. en mä halunnu se vaan tapahtu.. eikö asioista keskustella ollenkaan
No eihän se mies saa kommentoida sitä muuttunutta ulkonäköä mitenkään.
Asioista keskustelua voi harrastaa ilman, että kommentoi mitenkään toisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi KUKAAN on ihmisen kanssa joka ei viehätä myös ulkoisesti.. se että lopetettais tää että ei sillä ulkonäöllä mitään väliä .. valehtelu.. niin usko että ihmiset olis tyytyväisempiä.. loukkaaminen ei oo ok mutta jos sulla on se fiilis ettet nää kumppanias viehättävänä olis aika miettiä onko tässä oikeesti mitään järkeä olla yhdessä koska se miten hänet näet vaikuttaa siihen miten häntä kohtelet .
Juuri näin. Totuus on kuitenkin se, että tällöin tuhannet ja taas tuhannet ihmiset jäisivät ilman kumppania, vaikka sellaisen kuinka kovasti haluaisivatkin. Paljon näkee pariskuntia joissa toista tai kumpaakaan ei yksinkertaisesti voi nähdä ulkoisesti viehättävänä.
No mutta onko se reilua itselleen sekä kumppanille roikkua ihmisessä jota ei näe myös ulkoisesti viehättävänä.. sen takia ihmiset kohtelevat toisia huonosti koska eivät aidosti viihdy eivätkä viehäty toistensa seurassa.. saattaa selittää osaksi korkeat lukemat parisuhde/lähisuhdeväkivalta tilastoissa
Varsinkin vähän päihtyneenä iso osa miehistä alkaa kommentoida naisen ulkonäköä tavalla jos toisella. Nuorempana sain kehuja ulkonäöstäni ja yritin sietää kohteena olemista, kun ajattelin etteivät miesparat muutakaan lähestymistapaa hallitse. Ikääntyessä olen kokenut enemmän sitä, että ikäiseni vaatimattoman näköiset miehet selittelevät minulle millaiset naiset heitä ulkonäöltään miellyttävät, samat miehet selittävät millainen nainen on heidän tyyppiään tai kertovat minulle, että olen kiinnostava tai kiva ulkonäöstäni huolimatta. - Korneinta tässä on se, että olen ikäisekseni ihan hyvän näköinen ja nämä naisia arvottavat tyypit yleensä melkoisen mitättömän näköisiä. Usein on niin, että hauskemman näköiset miehet ei jaksa vaahdota naisten ulkonäöstä. Olen yleensä korrekti ja ymmärrän, ettei tarkoituksena ole yleensä loukkaaminen. Mutta alkaa jo kyllästyttää, seuraavalla kerralla taidan ruveta puhumaan miesten ulkonäöstä, tykkään hoikasta lantiosta ja leveistä hartioista, nenä saisi olla suora jos äijä vielä jatkaa, alan varmasn puhua siitä kuinka kivalta näyttää jos miehellä on lahkeessa kunnolla täytettä😂
Naiset on siinä tapauksessa helppo tuhota (ja niin onkin).
Huonoa käytöstä, mutta miehet ei ainakaan ymmärrä kuinka herkkiä naiset ovat ulkonäön suhteen. Miehiä ei vähempää voisi kiinnostaa.
Jos tuhoaisi, en täällä enää palloilisi. Lapsena toki oli vähän hankalampaa, kun vielä kaipasi ulkopuolista hyväksyntää, mutta nykyään like water off a duck's back.
Joo. Ilkeily ei ole tervettä.
Mutta voihan se nyt olla niinkin että esim. parisuhteessa se nimittely on leikinlaskua eikä loukkaa, ja rakkaus pysyy.
Mutta tuntemattomien taholta tuleva ilkeily on sairasta. Varsinkin nuoriin naisiin kohdistettuna.
Typerää kaiken lisäksi, sillä vaikka ihmisen elämässä yksi odotus on se, että luodaan parisuhde, niin ei se ihmisen ulkonäöstä voi olla kiinni onnistuuko tuon odotuksen täyttämään vai ei.
Varsinkin kasvoihin kohdistettu ilkeily.. No, sopis näitten ilkeilijöitten saada eteensä muutamia instagram-profiilien julkaisuja, joissa nainen näyttää ittensä ilman meikkiä ja meikin jälkeen. Kyllä maalilla saa kaunista aikaan.
Sitä paitsi, ilkeilijät itse harvoin ovat mitään maailman kauniimpia ihmisiä kasvoiltaan tai olemukseltaan muutenkaan.
Just!
Tai sitte pukeutumisen arviointi. Olkoot sääret mitkä on, hameita saa pitää lyhyemmän sorttisiakin, ja sortseja. Ja nuori voi käyttää asuja joita itse mielii, niin kuin varttuneempi ihminenkin.
Mä olen ruma naamaltani, ja just nyt mulla on ongelmana se, etten kehtaa minnekään lähteä, kun naama on tavallistakin rumemmassa kunnossa. Meikkejä ei voi käyttää.
Saattais mennä parempaan suuntaan, jos pystyis nukkumaan pitkät unet niin kuin kuuluu.
Miksi kukaan nainen pitää sellaista miestä joka haukkuu tai vähättelee? Ei sellaisella mitään tee. Ihmettelen myös näitä äitejä ja mummoja jotka arvostelevat lapsiensa ulkonäköä. Mitä hulluja he oikein ovat? Jopa Audrey Hepburnin äiti vähätteli hänen ulkonäköään ja tuotti huonoa itsetuntoa, edes hän ei ollut tälläiseltä turvassa.
Runkkari ei taaskaan saanut vai