Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää salarakkaat

Vierailija
01.05.2025 |

Miksi ihmeessä luotatte mieheen joka pettää vaimoaan ja lapsiaan? 

Veljeni on naimisissa ja samaan aikaa harrastaa salarakkaita. En pidä hänen käytöksestään, mutta en mahda asialle mitään ja pysyn hiljaa sillä hän on minulle rakas. Veljeni uskoutuu minulle usein kertoen, että naimisissa olevan naisen saanti on todella helppoa. Vähän kun katsoo silmiin, kuuntelee ja huomioi, ovat naiset valmiita jättämään oman aviopuolisonsa. Veljelläni oli kaksi naista samaan aikaan ja kumpikin kertoi luottavansa veljeeni 100% ja ihmetteli miksi mies ei jätä vaimoaan, kun heillä on niin hyvä yhteys ja hyvä olla yhdessä. Veli naureskeli selän takana.

Minua säälittää nämä naiset jotka luulevat olevansa niin erinomaisia, että mies oikeasti valitsee heidät joku päivä ja roikkuvat ihmisessä, joka on kaikkea muuta kuin esittää olevansa. 

Eikö pettävä mies ole lähtökohtaisesti käärme? Eikä todellakaan mikään tavoiteltavan arvoinen elämäsi mies. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas piristää kummasti ankeaa arkea.

Vierailija
22/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskimpia ovat nämä salasuhteilijat, joiden mantra on että en minä sitä miestä haluakaan, kunhan nyt vaan mennään panemaan ja pannaan menemään. 😊

Sinkku olen, kaikki varatut olen kiertänyt..kaukaa.

Luulisi sinun sinkkuna ymmärtävän, miksi salasuhteilijat eivät halua miestä kanssaan parisuhteeseen, vai oletko näitä onnettomia, jotka parisuhteen miehen kanssa haluaisivat, mutteivät saa?

Parisuhde ei ole palkinto. En paljon hurraisi jos joutuisin tyytymään varattuun. En tosiaan ymmärrä, miksi suhteilla kenenkään kanssa, jos eka kommentti on, juu, en sitä miestä edes haluaisi. Eikö reiluuden takia olisi hyvä kajauttaa se myös sille miehelle, etten edes huolisi sinua? =D  Hassuja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä se on niin että ketkä tuossa on mukana ei oikeasti omaa aitoa empatiaa, elää siis niin itsekkäästi ajaen omia etujaan. Veikkaan että moni oikeasti on myös jonkin muun syyn perässä tähän varattuun kohdistuen kuin "syvän rakkauden" tai panemisen eli kylmästi miettiny mitä hyötyisi tilanteesta (omaisuus yms muu hyöty mitä saisi). Koska jos pystyy tietoisesti tuohon niin en usko että siinä mitään aitoa empatiaa muita kohtaan on ja silloin on myös muut syyt vahvasti taustalla mukana.

Vierailija
24/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin helppoa ilman arjen huolia kuvitella löytäneensä sen elämänsä valitun varatusta. Hormonit tekevät myös tepposen. Ihastuessa miehen testosteroni laskee joka tekee miehestä rauhallisemman ja lempeämmän ja toisaalta naisella testo nousee, jolloin luotetaan enemmän vastapuoleen. Arjessa hornonit tasoittuvat ja sitten ihmetellään, missä olikaan se ihana, rauhallinen ja ymmärtäväinen mies ja kaiken salliva, hymyilevä nainen. 

Vierailija
25/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaat haluavat vain seksiä, vakituiselta kumppanilta, siltä varatulta mieheltä.  

Samoin mies, siltä salarakkaalta.

Ei tuollainen suhde ole tunteisiin sidottu, siksi se on aina helppo aloittaa ja lopettaa.

Vierailija
26/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmasta ei löydy ainuttakaan ihmistä, joka oikeasti rakastuessaan ei sortuisi pettämään. En puhu nyt nyt näistä tapapettäjistä ja jännityksen etsijöistä. Tosiasia on, että jokainen ihiminen pettää jos kohdalle osuu se iso R.

Vierailija
27/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin luotamme? En minä ainakaan luota, eikä ole edes tarve, kun ei ole penniäkään kiinni siinä säädössä. Se on vain hauskanpitoa. Joku toinen ruokkikoon, siivotkoon sen sotkut ja peskööt pyykit.

Joo, näin minäkin ajattelin. Harmi vaan kun se mies sitten ajatteli että haluaisikin elää minun kanssa ja jätti vaimonsa ja perheensä, suutuiniin s**tanasti kun en huolinutkaan saman katon alle ja siitähän soppa syntyi, oli nimittäin helkkarin vaikea tapaus kun toruin, sain pitkäksi aikaa stalkkerin. Meni se sitten lopulta takaisin vaimonsa luo mutta kiusasi minua vielä vuosia sen jälkeen. Silloin päätin ettei ikinä enää ukkomiestä edes hetken huviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi