Miksi lääkärit määräävät lääkkeitä jotka saavat ihmiset ylensyömään?
Lähes aina kun näkee henkilön joka on lihonut nopeasti muodottomaksi paljastuu taustalta vasta aloitettu lääkitys. Eikö lääkäreiden tulisi määrätä lääkkeitä jotka eivät sairastuta ihmisiä?
Kommentit (32)
Joskus on vaan parempi vetää psykoosilääkettä tai esim. kortisonia, mutta se on ihan totta että varsinkin psykoosilääkkeitä määrätään nykyään täysin holtittomasti esim. uniongelmiin, paljon jopa teini-ikäisille.
Itse siihen suostuvat, eivätkä lääkärit vaivaudu kaikkea, pitää olla tehokkuutta, sitäpaitsi lääkefirmat tarvitsee käyttäjiä millä seurataan haittavaikutuksia, vaikka olisivatkin hyväksyttyjä ja turvallisia. .
Vierailija kirjoitti:
He ajattelee pienintä pahaa. Että väistetään pahin eli esim. että psykoosit pysyy loitolla.
Taitavat itse olla joukkopsykoosissa kun tuollaisia myrkkyjä ihmisille kirjoittavat
Mt-ongelmaisissa kavereissa on paljon näitä. Lääkityksen jälkeen on tullut 30 kiloa painoa lisää ja ihminen on mennyt entistä huonompaan kuntoon. Jolloin tietysti nostetaan annosta ja määrätään lisää lääkkeitä, koska lääkitys ei ole "ollut riittävä". Olisin samassa kierteessä, jos suostuisi kaikkeen mitä lääkärit ehdottaa.
Potilas vain kuvittelee olevansa se tärkein, jonka terveyden eteen ollaan valmiita tekemään kaikki, mutta todellisuudessa siinä sopassa on monia osapuolia ihan ilman että kukaan mitään pahaa tarkoittaisi.
Suojelee ainakin naisia ahdistelijoilta ja hyväksikäyttäjiltä ainakin osaksi. Osaa vain ulkonäön puutteet innostaa vainoamaan 🐽
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaisissa kavereissa on paljon näitä. Lääkityksen jälkeen on tullut 30 kiloa painoa lisää ja ihminen on mennyt entistä huonompaan kuntoon. Jolloin tietysti nostetaan annosta ja määrätään lisää lääkkeitä, koska lääkitys ei ole "ollut riittävä". Olisin samassa kierteessä, jos suostuisi kaikkeen mitä lääkärit ehdottaa.
Kun ei ole mt ongelmia vaan esimerkiksi unettomuus niin siihen kirjoitetaan mielialalääkkeitä. Niitä on tyrkytetty myös kipulääkkeiksi. Lisäksi niitä kirjoitetaan nuorille ja aikuisille kuin ne olisivat harmittomia vitamiineja. Niin paljon että ketipinor loppui joistakin apteekeista. Kun tulee kyse siitä mitä lääkärit nykyään kirjoittavat niin alkaa ihmetellä onko ne jotain puoskareita? Näistä lääkkeistä voi jokainen lukea itse en ala kertomaan mitä kaikkia haittoja ne aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin... Ja mitä tähän sanoo läskihullut jotka väittävät että ei mikään pilleri lihota? Tai hoitajat jotka väittävät samaa???
Niin ja silti on olemassa ihmisiä jotka eivät usko lääkkeiden lihottavan. Syy on aina muka ihmisessä että lihoo heti kun lääke aloitetaan kymmeniä kiloja. Minulle tuli 30kg josta olen laihduttanut 10kg mutta vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole mt ongelmia vaan esimerkiksi unettomuus niin siihen kirjoitetaan mielialalääkkeitä. Niitä on tyrkytetty myös kipulääkkeiksi. Lisäksi niitä kirjoitetaan nuorille ja aikuisille kuin ne olisivat harmittomia vitamiineja. Niin paljon että ketipinor loppui joistakin apteekeista. Kun tulee kyse siitä mitä lääkärit nykyään kirjoittavat niin alkaa ihmetellä onko ne jotain puoskareita? Näistä lääkkeistä voi jokainen lukea itse en ala kertomaan mitä kaikkia haittoja ne aiheuttaa.
Ketipinorilla on myös väärinkäyttöä, se voi vaikuttaa saatavuuteen.
Koska heidän työnsä on myydä tuotteita ja hoitaa oireita.
Jos haluaisit terveyttä niin hoitaisit sitä terveyttäsi etkä söisi lääkkeitä itsekään.
Nähty on. Ei nuo kovin parantuneet ole. Läskit vielä kannettavanaan. Koukussa ketiin.
Koska heidän työnsä on myydä tuotteita ja hoitaa oireita.
Jos haluaisit terveyttä niin hoitaisit sitä terveyttäsi etkä söisi lääkkeitä itsekään.
Olen usein törmännyt siihen että lääkärit määräävät aina ensin lääkkeen. Mitään muuta tapaa tervehtyä ei ole kuin se lääke. Ja kun on testattu kaikki merkit läpi ja oireet on kamalat niin vasta sitten lääkäri sanoo, että voisithan tietysti kokeilla muuttaa elintapoja.
Eipä se ole muutakuin lääkkeiden myymistä kun määrätään, saadaan elinikäinen asiakas
Lääke voi lihottaa siten, että se hidastaa kilpirauhasen toimintaa ja täten lihoo, vaikkei söisikään enempää.
Miten masentunut tai kipeä piristyy sillä että menettää ulkonäkönsä, saa diabeteksen ja lonkkakivut?
Yleensä nämä ihmiset ovat kyllä sellaisia, jotka eivät ole harrastaneet minkäänlaista liikuntaa ja eläneet epäterveellisesti. Lääke entisestään pahentaa liikkumattomuuden haittoja. Ylös ulos ja lenkille.
Puolessa ketjuista sanotaan ettei lääkäreiltä saa kuin kaksi päivää saikkua ja buranan, sama minkä vaivan kanssa lähestyy. Nyt he jakelevat kaikille koukuttavia lääkkeitä, joiden yksi sivuvaikutus on turvok.
He ajattelee pienintä pahaa. Että väistetään pahin eli esim. että psykoosit pysyy loitolla.