Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin

Vierailija
01.05.2025 |

Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.

https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html

Kommentit (6197)

Vierailija
5881/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen isä jolla on tyttö katsoo tätä tapausta hyvin tarkkaan, on käsittämätöntä miten rappeutunut ja toimintakyvytön ja kykenemätön oikeusjärjestelmä Suomessa on ja miten ulkomailta tulleet pedot saavat tehdä Suomessa mitä tahansa ilman tuomioita - ei tällaisella oikeusjärjestelmällä ole mitään arvoa kenellekään eikä mitään hyötyä rikollisten uhreille

Tämä juuri oli Ulla Appelsin pointti. 

Mulla on teinitytär ja mä olen se tyyppi, joka on lukenut tuomiolauselman, ja todennut, että ei tosta raiskaustuomiota voi antaa. Tarkennan, että olen mies enkä ole misogyyni.

Ai mitä tekisin? No samaa kuin se Mökki-faija. Täysi tuki kaikella pohjattomalla rakkaudella.

Ja tuota ei usko kukaan. Onneksi olkoon trollijonne. 

Vierailija
5882/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuota ei usko kukaan. Onneksi olkoon trolli

Nyt tajusin: tämähän onkin uskovaisten ketju. Ei kelpaa tiede, ei kelpaa todisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on jotain sosiologista viitettä, että naiset vihaa ,kauniita naisia ja myös nainen automaattisesti asettuu ,jopa rikollisen miehen puolelle.ja siis oon itse nainen. uskon tähän kilpailu viettiin.

kauniita naisia kiusataan netissä,työelämässä jne. nimenomaan toiset naiset, kiusaa.

englannissa on paljastunut ,et vanginvartija naiset, ihastuu kriminaaleihin ja tämä on ongelma englannissa.kuljettavat huumeita,puhelimia jne selleihin.saivat potkut ja tuomion tästä.daily mail juttua.

Ei ole mitään tällaista viitettä. Päinvastoin, on viitteitä siitä, että hyvällä ulkonäöllä pärjää työelämässä paremmin niin mies kuin nainenkin. 

Yksi sovinismin muoto on keksiä ja ylläpitää vastakkainasettelua naisten kesken. Toisilleen solidaariset naiset kun pystyvät paremmin valvomaan oikeuksiaan. Näistä "naiset vihaavat naisia milloin mistäkin syystä" -myyteille kannattaisi vähintäänkin naisten itsensä nakata pitkät p*skat.

Naisilla on monenlaisia kriteereitä arvostaa itseään, eikä terve ihminen rakenna omaa eikä toisten ihmisyyttä ulkonäön varaan.

-Tiesitkö muuten, että alkuperäinen sanonta kuului: "Ihminen on ihmiselle susi"?

Vierailija
5884/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyryliuk on mennyt asianomistajan kanssa takaisin ensimmäiseen metsikköön klo 06.03 ja asianomistaja on pyrkinyt terveysaseman suljetusta ovesta sisään klo 06.09."

Yksinäisen sammumisen, heräämisen ja havahtumisen olisi pitänyt ilmeisesti tapahtua noiden 6 minuutin aikana. Kyryliuk sanoi, että puskassa etsittiin tytön puhelinta ja tyttö itse katosi paikalta kesken etsimisen.

Vierailija
5885/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varovaisuutta tyttölapset, vaatteet päälle ja päissään ei kannata mennä mieslauman kanssa metsään. Jos lipsahtaa liikaa päihteiden puolelle, soittaa äidille ja isälle!

Ja mitään hyviä neuvoja näille saalistaville miehille sulla ei ollutkaan mielessä.

Vierailija
5886/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakameratallenteista nähtiin jokainen puskaan siirtyminen ja poistuminen. Eikö niiden perusteella tiedetä, että tyttö ei ollut missään vaiheessa puskassa yksin?

Vierailija
5887/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvontakameratallenteista nähtiin jokainen puskaan siirtyminen ja poistuminen. Eikö niiden perusteella tiedetä, että tyttö ei ollut missään vaiheessa puskassa yksin?

Oikeuden papereista ei käy ilmi mihin aikaan Kyryliuk poistui puskasta. Ainoa tieto, että puskaan mentiin 06.03 ja tyttö tuli pois puskasta 06.09.

Vierailija
5888/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vartija ei puuttunut näkemäänsä?  Onhan se selvä että jotain on vialla jos nuori tyttö yksin touhuamassa pimeässä puskassa miesten kanssa.  Auttaahan vartijat muitakin, kaatuneita mummoja ja mitä vain. Selkeästi olisi kysynyt tarvitseeko joku apua. 

Vierailija
5889/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen isä jolla on tyttö katsoo tätä tapausta hyvin tarkkaan, on käsittämätöntä miten rappeutunut ja toimintakyvytön ja kykenemätön oikeusjärjestelmä Suomessa on ja miten ulkomailta tulleet pedot saavat tehdä Suomessa mitä tahansa ilman tuomioita - ei tällaisella oikeusjärjestelmällä ole mitään arvoa kenellekään eikä mitään hyötyä rikollisten uhreille

Tämä juuri oli Ulla Appelsin pointti. 

Mulla on teinitytär ja mä olen se tyyppi, joka on lukenut tuomiolauselman, ja todennut, että ei tosta raiskaustuomiota voi antaa. Tarkennan, että olen mies enkä ole misogyyni.

Ai mitä tekisin? No samaa kuin se Mökki-faija. Täysi tuki kaikella pohjattomalla rakkaudella.

Samoin. Kirjoitin jo tänne aikaisemmin (saaden ison määrän alapeukkuja), että kehottaisin tytärtäni pitämään nykyisen julkisen uhrin viitan, ja elämää eletään siitä eteen päin. Hovi toisi hurjasti lisää julkisuutta, eikä päätös todennäköisesti muuttuisi. Kokonaisuudessaan hovi saattaisi olla liian traumatisoiva kokemus. Pska tilanne, mutta asiat pitää laittaa vaakakuppiin ja katsoa, mihin suuntaan se kallistuu. 

Vierailija
5890/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä

Vierailija
5891/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuden papereista ei käy ilmi mihin aikaan Kyryliuk poistui puskasta. Ainoa tieto, että puskaan mentiin 06.03 ja tyttö tuli pois puskasta 06.09.

"Kyryliuk ja Davidovskis ovat poistuneet alueelta klo 06.18 ja 06.20."

Vierailija
5892/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vartija ei puuttunut näkemäänsä?  Onhan se selvä että jotain on vialla jos nuori tyttö yksin touhuamassa pimeässä puskassa miesten kanssa.  Auttaahan vartijat muitakin, kaatuneita mummoja ja mitä vain. Selkeästi olisi kysynyt tarvitseeko joku apua. 

Tilanne ei herättänyt vartjoissa mitään huolta. He tarkkailivat tilannetta, kunnes nelikko poistui paikalta.

Vierailija
5893/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varovaisuutta tyttölapset, vaatteet päälle ja päissään ei kannata mennä mieslauman kanssa metsään. Jos lipsahtaa liikaa päihteiden puolelle, soittaa äidille ja isälle!

Ja mitään hyviä neuvoja näille saalistaville miehille sulla ei ollutkaan mielessä.

Eivät tainneet olla neuvojeni tarpeessa. Tiesivät ilmeisesti mitä halusivat. Eikä kiilapojistakaan tainnut olla pulaa.

Elän ja annan toistenkin elää. Joissain tapauksissa voin erehtyä neuvomaan etukäteen kuten nimimerkki Vierailija yllä. Kerran. En jankuta. Ja varsinkaan en puutu toisten itse itselleen hankkimiin ongelmiin.

Mielenkiintoista tässä on tietysti se, että miesten neuvot eivät kelpaa naisille, mutta eipä tunnu naisillakaan olevan ohjeita toisilleen. Tämän tytön juna meni jo, mutta kannattaisiko kuitenkin yrittää niiden satojen voimaantuneiden valistamiststa, jotka taas tulevanakin kesänä uhmaavat kohtaloaan. Koska he voivat.

-- eri

Vierailija
5894/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei tajunnut miten pahasti valvontakamerat tuhoavat hänen tarinansa. Miesten ei tarvinnut tehdä muuta kuin puhua totta.

Vierailija
5895/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne ei herättänyt vartjoissa mitään huolta. He tarkkailivat tilannetta, kunnes nelikko poistui paikalta.

Intopiukeet vartijat lähtivät pätemään, mielessään, että "hatsiahan ei sit poltella". En itse tajua, mutta erittäin stevarihenkistä ajattelua, pitään päästä kontrolliin.

Noh, puskassa ei polteltukaan, niin huutelut jäi vähemmälle, ei päässyt puuttumaan. Puskassa itse asiassa pantiin, mikä nyt on noloa ja hämmentävää, ja periaatteessa sukupuolisiveellisyyden loukkaamista, mutta sen verran stevarit hämmentyivät, että kattoivat vain kun porukat nolona (pöytäkirjasta löytyy) keräsivät kamppeensa ja siirtyilivät muuanne.

Mitä stevarin ois pitänyt käskyttää?

Salettiin on katellut puo paljaana olevaa misua, josta ei erotu vibaa, joka antais stevarille syyn päästä pätemään. Äläkä luule, että ei ois halunnut reagoida. Mutta kun ei ollut mihin reagoida.

Vagus-hermolamaantunut ei olis vaatetellut itseään nolona, Tukholma-syndrooma ei ole ehtinyt syntyä. Kiima vei toiseen puskaan.

Itse kyllä odotin, että stevari ois möläyttänyt jotain. Se papereissa yllätti, että jäivät sanattomiksi.

Vierailija
5896/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edeleen tärkein ketju 2025.

Vierailija
5897/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketju poistettu?

Vierailija
5898/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala on turvapaikka mistä ei etsitä uhreja. Seuraavaksi ukrainalaiset saalistaja hirviöt etsivät koomassa olevia tyttö potilaita ja sanovat että nämä olivat oikein suostuvaisia eivät lainkaan vastustelleet. Ja mädät tuomarit tukevat sitten että näin on hyvin olivat suostuvaisia tytöt.

Vierailija
5899/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän se kahvin osto ja miesten kanssa useaan kertaan tupakalla ravaaminen kertoo ettei enää missään kaatokännissä oltu vaan selvästi toimintakykyisiä. Eikö Ulla ymmärrä että tämä oli se oikeuden pointti? Valvontakamerat näyttää kuinka tyttö vastaa "Yes" kun kysytään "Do you want sex?" ja kävelee hymyillen miesten kanssa vapaaehtoisesti ulos. Varmaan tässä vaihees olisi voinut kieltäytyä. Nyt ei miehiä voi kyllä syyttää mistään enää.

Vierailija
5900/6197 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömien syyttäminen raiskauksesta on kyllä niin törkeä teko, että olisin vahingoniloinen, jos tyttö joutuisi hovin jälkeen maksamaan miesten kymmenien tuhansien eurojen oikeudenkäyntikulut.