Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin

Vierailija
01.05.2025 |

Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.

https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html

Kommentit (6197)

Vierailija
5801/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että tallenteet poistettu. Tuskin niitä olis poistettu, jos uhri olisi vaikuttanut suostuvaiselta. Uskon hänen olleen sekaisin ja kieltäneen heitä monesti kivuiltaan. Kyseessä oli todella raju joukkoraisk..ja siksi todisteet poistettu, koska todistivat heidän syyllisyyden. Näin olen ymmärtänyt, että videomateriaalia oli, jotka poistettu.

"Tuskin...

"Uskon...

= minulla on käsitys siitä, mitä tapahtui, enkä ole valmis sitä muuttamaan. Tuleva hovinkin tuomio on väärä, jos se poikkeaa näkemyksestäni.

Vierailija
5802/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että tallenteet poistettu. Tuskin niitä olis poistettu, jos uhri olisi vaikuttanut suostuvaiselta. Uskon hänen olleen sekaisin ja kieltäneen heitä monesti kivuiltaan. Kyseessä oli todella raju joukkoraisk..ja siksi todisteet poistettu, koska todistivat heidän syyllisyyden. Näin olen ymmärtänyt, että videomateriaalia oli, jotka poistettu.

"Tuskin...

"Uskon...

= minulla on käsitys siitä, mitä tapahtui, enkä ole valmis sitä muuttamaan. Tuleva hovinkin tuomio on väärä, jos se poikkeaa näkemyksestäni.

Niin, mutta käytähän vähä logiikkaa ja päättelykykyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuskin...

"Uskon...

Lisäksi huomioi kaikkien osapuolten iät.

Vierailija
5804/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tättähäärät ovat järjestäneet rahakeräyksen parhaan juristin palkkaamiseksi sille ruotsalaisnaiselle, joka pani koiran kanssa, että saataisiin raizkuutuomio sille koiralle ?

Vierailija
5805/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti "vasta 17- vuotias tyttö". Tuon ikäisenä ollaan tyttöyden loppusuoralla joten on väärin kuvailla sanalla vasta.

Höpö

Vierailija
5806/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pienkeräyksestä ole hyötyä, kun ei se kata niitä oikeudenkäyntikuluja. Maksettavaa tulee valtavasti, jos häviää.

Vierailija
5807/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos asianomistajan kertomus on epämääräinen tai hapuileva, tuomitsemiskynnyksen saavuttaminen on vaikeaa."

"Tahallisuuskin on näytettävä."

Vierailija
5808/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuskin...

"Uskon...

= "sinun täytyy ajatella kuin minä".

Luin tuomiolauselman. Ajattelen eri tavalla kuin sinä. Perustellusti.

Vierailija
5809/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski raiskasi kaksi naisasiakasta Helsingissä ja Vantaalla

Taksikuski oli poiminut päihtyneet naiset kyytiinsä Helsingin keskustasta ja kuljettanut syrjäiseen paikkaan.

Noora kertoi IS:n haastattelussa järkyttyneensä saatuaan tietää, ettei hän ollut kuljettajan ainoa uhri.

Olen miettinyt, että jos tämä tutkinta olisi hoitunut nopeammin, tuo raiskaus olisi jäänyt tapahtumatta. En syytä poliiseja, sillä vika ei ole heissä. Ongelma on rakenteissa, hän sanoi.

Oikeus katsoi, että mies oli kummassakin tapauksessa toiminut syytteessä kuvatulla tavalla ja syyllistynyt raiskaukseen. Törkeän raiskauksen tunnusmerkistö ei kuitenkaan oikeuden mielestä täyttynyt, vaan kyse oli perusmuotoisista teoista.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi Agyemang Kwasin maaliskuussa kahdesta raiskauksesta 4 vuodeksi ja 1 kuukaudeksi vankeuteen.

Vierailija
5810/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaraiskaaja Yango-kuski iski taas Nyt uhrina 16-vuotias

Taksinkuljettaja on aiemmin tuomittu kahdesta raiskauksesta. Nyt hänet tuomittiin törkeän raiskauksen yrityksestä.

Käräjäoikeus tuomitsi Ahmed Dhaif Saadoon Al-Khalfahin, 25, törkeän raiskauksen yrityksestä 10 kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen. Al-Khalfah tuomittiin maksamaan tytölle 3 000 euroa kärsimyskorvauksia.

Rangaistuksen pituuteen vaikutti Al-Khalfahin aiempi rikollisuus: hänet on viimeksi helmikuussa tuomittu yli kahden vuoden vankeusrangaistukseen kahdesta raiskauksesta.

Vierailija
5811/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuski raiskasi kaksi naisasiakasta Helsingissä ja Vantaalla

Taksikuski oli poiminut päihtyneet naiset kyytiinsä Helsingin keskustasta ja kuljettanut syrjäiseen paikkaan.

Noora kertoi IS:n haastattelussa järkyttyneensä saatuaan tietää, ettei hän ollut kuljettajan ainoa uhri.

Olen miettinyt, että jos tämä tutkinta olisi hoitunut nopeammin, tuo raiskaus olisi jäänyt tapahtumatta. En syytä poliiseja, sillä vika ei ole heissä. Ongelma on rakenteissa, hän sanoi.

Oikeus katsoi, että mies oli kummassakin tapauksessa toiminut syytteessä kuvatulla tavalla ja syyllistynyt raiskaukseen. Törkeän raiskauksen tunnusmerkistö ei kuitenkaan oikeuden mielestä täyttynyt, vaan kyse oli perusmuotoisista teoista.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi Agyemang Kwasin maaliskuussa kahdesta raiskauksesta 4 vuodeksi ja 1 kuukaudeksi vankeuteen.

Miten tämä liittyy Malmiin?

Vierailija
5812/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sallittua on, siihen asti kun toinen osapuoli krapulapäissään seuraavana aamuna häpeää tapahtunutta, suuttuu siitä itselleen ja purkaa suuttumuksensa toiseen väittämällä ettei ollutkaan halunnut seksiä. Näissä tapauksissa syyte menee sitten sukkana oikeusjärjestelmässä läpi ja syytetty vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta. Lisää ihan kivasti riskejä tuon aiheen ympärillä ja fiksuimmat hoitavat hommat selvinpäin jos ollenkaan. krapulapäi

Toissakesän daamini vielä sanoi mulle, että tätä käy tosin paljon silloin kun mies on sattunut olemaan mokkakorvakokemus. "En voi uskoa, että toimin noin, selvin päin en toimisi". About sama lause, joka löytyy Malmin kantajan lausumana.

No entäs kännissä olevat miehet? Umpikännisen illan jälkeen aamulla on vieressä joku kaamea pubiruusu, joka illalla näytti ihan toiselta.

Vierailija
5813/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi taksitapaus, jossa taksin valvontakamera pelasti tuomiolta.

Vierailija
5814/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi matkakohteena 2025:

"Valitse sinäkin seuralainen sairaalasta, mahdollisimman nuori ja humalainen. Tämä onnistuu nyt Suomessa."

"Ja tulkaa mieluiten vielä ryhminä, tervetuloa Suomeen."

Tästä saadaan valtava turistiryntäys Suomeen etenkin tietyissä piireissä.

Vierailija
5815/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siinä olla sellainen tilanne, että oikeudessa on esitetty sellaisia asioita, joita lehdistö ei nyt tuo julki? Siksi tuomio vaikuttaa oudolta. 

Täällä ja mediassa meuhkataan kovasti naisen halusta ja seksuaalisuudesta. Tuodaan julki omanlaista seksuaalista ilmausta jne. Jospa kyse on kasvojen menettämisen pelosta, kun vanhemmat ja koko suku - nyt koko Suomi tietää hänen seksuaalisista mieltymyksistä? 

-APULAISVALTAKUNNANSYYTTÄJÄ Jukka Rappe tutustui Helsingin käräjäoikeuden tuomioon sen jälkeen, kun Ilta-Sanomat tiedusteli, aikooko valtakunnansyyttäjän toimisto käyttää oikeutta ottaa asia uudelleen ratkaistavaksi.

Käytännössä valtakunnansyyttäjän toimisto olisi voinut pyörtää aluesyyttäjän päätöksen olla valittamatta tuomiosta hovioikeuteen.

Teonkuvauksessa väitetyn tapahtumainkulun toteen näyttämiseksi syyttäjä on esittänyt tavanomaiseen raiskausjuttuun verrattuna huomattavan paljon todistelua, mm. valvontakamera- ja KÄNNYKKÄVIDEOTALLENTEITA, ja kaikki asiaan liittyvät henkilöt on kuultu todistelutarkoituksessa.

Tuomiosta ilmenee tapahtumien kulun itsessään tulleen pitkälti selvitetyksi, mutta käräjäoikeus katsoi, ettei täyttä näyttöä mistään edellä mainituista kolmesta vaihtoehtoisesta raiskausrikoksen tunnusmerkistön täyttymisen kriittisestä edellytyksestä ollut esitetty. Osan näytöstä on päinvastoin katsottu viittaavan vastaajien syyttömyyteen. IS 

Vierailija
5816/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siinä olla sellainen tilanne, että oikeudessa on esitetty sellaisia asioita, joita lehdistö ei nyt tuo julki? Siksi tuomio vaikuttaa oudolta. 

Täällä ja mediassa meuhkataan kovasti naisen halusta ja seksuaalisuudesta. Tuodaan julki omanlaista seksuaalista ilmausta jne. Jospa kyse on kasvojen menettämisen pelosta, kun vanhemmat ja koko suku - nyt koko Suomi tietää hänen seksuaalisista mieltymyksistä? 

Eikö niistä poistetuista jää jäljet pilveen? 

Vierailija
5817/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuskin...

"Uskon...

= "sinun täytyy ajatella kuin minä".

Luin tuomiolauselman. Ajattelen eri tavalla kuin sinä. Perustellusti.

Lue se asiakirja, onko sekin täyttä valetta?

Vierailija
5818/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin käräjäoikeus on tuominnut invataksin kuljettajana toimineen miehen 5 vuoden ja 7 kuukauden mittaiseen ehdottomaan vankeusrangaistukseen seksuaalirikoksista.

43-vuotiaan Albert Ajetin syyksi luettiin törkeä raiskaus, törkeä seksuaalinen kajoaminen ja seksuaalinen ahdistelu. Rikokset ajoittuivat marraskuulle 2023.

Kaikki uhrit olivat invataksilla matkustaneita kehitysvammaisia asiakkaita. Epäily rikoksista oli herännyt uhrien asumisyksiköissä, kun nämä olivat joko kuvailleet taksissa tapahtuneen jotakin pahaa tai kieltäytyneet lähtemästä taksin kyytiin uudelleen.

Vierailija
5819/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksirikoksista epäillyn taksikuskin taustalta paljastuu karmea teko 14-vuotias tyttö koki kauhunhetkiä taksissa

Poliisi kertoi epäilevänsä, että 42-vuotias taksinkuljettaja on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen kolmea kehitysvammaista asiakasta. Miehen taustalta paljastuu myös aiempia seksuaalirikoksia.

Vierailija
5820/6197 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teon tahallisuus ainakin jäi näyttämättä. Tyttö alkoi syyttää raiskauksesta vasta sen jälkeen, kun seksi oli ensin sulassa sovussa viety loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi