Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin kissa kiipesi avoimesta ikkunasta sisään taloomme!

Vierailija
30.04.2025 |

Avasin hetkeksi ikkunan ja jestas, kuinka säikähdinkään, kun kissa ponnahti sisälle! Pitäisiköhän naapurin kanssa puhua siitä, missä ja milloin pitää kissaansa vapaana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa oli todella sosiaalinen kissa. Muutaman kerran tepasteli pokkana meille sisälle, kun huutelin omaa kissaa sisälle. Saattoi jopa asettua nukkumaan meidän kissan petiin. Sitten se kuulemma kävi toisessa naapurissa syömässä jos kotonaan ei ollut sen mielestä hyvää sapuskaa.Oli kyllä oikein kulmakunnan kingi.

Mun vanhempien naapurissa maalla on kans. Isä tykkää käydä kalalla ja naapurin kissa tulee sitten pyytämään maistiaisia, kun huomaa että on kalanperkkaushommat pihalla menossa. Ihan viereen tulee ja puskee saappaisiin. Ainahan se myös sitten saa maistiaisia.

Minä kerran leikitin naapurin kissaa pihalla laserpointterin kanssa. Nykyään se tulee aina töistä kotiintullessani mouruamaan ja selvästi haluaa että leikitän sitä. En tiedän uskonko jo höpöihin mutta kerran meillä oli seinien sisään tunkenut ärsyttävä hiiri ja se rapisteli yö toisensa perään niin että yöunet kärsivät. Eräänä aamuna meidän ulkorapulla oli hiirenraato ja rapinatkin lakkasivat siihen. Olen sellaisessa höpöuskossa että naapurin kissa kiitti kivasta naapuruudesta listimällä sen häirikön.

Vierailija
22/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten söpö. Se halusi tutkia ja lämpimään. Näki sopivan aukon tulla sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa oli todella sosiaalinen kissa. Muutaman kerran tepasteli pokkana meille sisälle, kun huutelin omaa kissaa sisälle. Saattoi jopa asettua nukkumaan meidän kissan petiin. Sitten se kuulemma kävi toisessa naapurissa syömässä jos kotonaan ei ollut sen mielestä hyvää sapuskaa.Oli kyllä oikein kulmakunnan kingi.

Mun vanhempien naapurissa maalla on kans. Isä tykkää käydä kalalla ja naapurin kissa tulee sitten pyytämään maistiaisia, kun huomaa että on kalanperkkaushommat pihalla menossa. Ihan viereen tulee ja puskee saappaisiin. Ainahan se myös sitten saa maistiaisia.

Minä kerran leikitin naapurin kissaa pihalla laserpointterin kanssa. Nykyään se tulee aina töistä kotiintullessani mouruamaan ja selvästi haluaa että leikitän sitä. En tiedän uskonko jo höpöihin mutta kerran meillä oli seini

Joo kissa selvästi asialla. Ne tuo aina saaliin näytille portaille. Se on lahja ihmiselle. Onpa mukava kissa 😍

Vierailija
24/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedän naapurin isäntä vihasi kissaamme kun olin lapsi. Jossain vaiheessa huomasin että ukkelin käytös kissaamme kohtaan muuttui täysin päinvastaiseksi. Myöhemmin hän itse kertoi että kissa tuli kylkeen kiinni kehräämään kun hän itki yksin vajan takana kuollutta sukulaistaan.

Vierailija
25/25 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran parvekkeen ovesta. Siinä olikin jännät paikat, kun kämpässä oli 3 koiraa. Onneksi nekin olivat niin hämillään tilanteesta, että jäi itselle reagointiaikaa. On kyllä lintukin tullut sisälle. Se oli vaikea saada kiinni ja ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän