Luen yksin vauvapalstaa selvinpäin vappuaattona.
Kommentit (62)
Olet ehkä Suomen säälittävimpiä yksilöitä juuri tällä hetkellä. Olet kaikenlaisen avun tuolla puolen...
Mäkin. Mulla olisi poikaystäväkin mutta hän ei halua viettä aikaa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Te ho mot joudatte leirille!
Mukavahan täällä. En tykkää juoda, enkä jaksa katsella ihmisten vouhotusta. Ne muut on alemmas vajonneet.
Itse selaan vauvapalstaa pikku hiprakassa, sujuu mukavasti näin.
Et ole ainoa. Toisaalta jos (kun) se toinen vaihtoehto on vetää perinteinen ördäyskänni ja riekkua ties missä niin onhan tämä pienempi paha vaikkei hyvä olekaan.
Parempi tämäkin kuin kalsarit päällä lonkero kourassa parvekkeella tinderin selailu.
Itse vedin kalsarikännin maanantaina. Vappu on amatöörejä varten.
Minä samoin, mutta ajattelin nyt kymmeneltä mennä nukkumaan ja sitten kuudelta ylös. Jos on auringonpaistetta niin ajattelin lähteä pyöräilemään pienen lenkin, jos sataa niin taidan vain jäädä sohvalle makailemaan ja lueskelemaan kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hui kun tuli ikävä flashback parinkymmenen vuoden taakse. Noin se oli itselläkin ja silloin olin niin säälittävä, että istui vappuaattona täydessä tällingissä ja bilevaatteissa kotona odottamassa ja toivomassa että puhelin soi ja voidaan sopia missä nähdään. Poikkis kun lupasi, että katellaan ja soitellaan..
Juu ei soiteltu vaikka häpeäkseni pitää myöntää että ihan pommitinkin puheluilla suunnilleen just tähän aikaan illasta. Jossain vaiheessa sitten nukahdin siihen sohvalle.
Olen alempana. Yritän vähän provoilla, mutta ei oikeen lähde. Väsyttää. 52 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kun tuli ikävä flashback parinkymmenen vuoden taakse. Noin se oli itselläkin ja silloin olin niin säälittävä, että istui vappuaattona täydessä tällingissä ja bilevaatteissa kotona odottamassa ja toivomassa että puhelin soi ja voidaan sopia missä nähdään. Poikkis kun lupasi, että katellaan ja soitellaan..
Juu ei soiteltu vaikka häpeäkseni pitää myöntää että ihan pommitinkin puheluilla suunnilleen just tähän aikaan illasta. Jossain vaiheessa sitten nukahdin siihen sohvalle.
Missä poikkis oli? Erositteko?
Ap, et ole yksin, täällä me muutkin syystä tai toisesta roikutaan. Tämä vuosi näin, ehkä joskus toiste eri tavoin :)
Mäkin luen yksin vauvapalstaa ja olen selvinpäin, mutta lisäksi mulla on flunssa. Kurkkupastilleja menee ketjussa, muuten ei kestä.
Joo. Mä en edes haluaisi olla missään muualla tai tehdä mitään muuta.
Hyvä sinä. :)