Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan saa arjestani ja elämästä mielekästä vaikka kaikki on ihan hyvin

Vierailija
30.04.2025 |

Ja siitä koituva syyllisyys ei yhtään helpota tätä oloa. Niin perusasiat on ihan hyvin. Tosin parisuhde on muuttunut etäiseksi ja yhteys kadonnut mutta siihen olen vähän jo tottunut. Eikä niitä ystäviäkään ole kuin muutama, asuvat eri paikkakunnilla ja heilläkin omat menonsa. 

Niin, tuntuu silti että kaikki on jo nähty vaikka olen vasta 32v enkä osaa innostua enää muusta kuin ulkomaan reissuista, silloin tuntuu että olen elossa ja tunnen sellaista aitoa iloa sisimmässäni. Olen yrittänyt nauttia arjen pienistä asioista, ei ne vaan enää tuo iloa, joku uusi juttu aina ehkä hetken mutta nopeasti kyllästyttää. Olen taiteellisesti luova ja tykkään kaikesta sellaisesta, silti niistäkään en saa iloa enää elämään. 

Ja uudesta parisuhteestakaan en enää osaa haaveilla, koen ettei sekään varmaan alkuhuuman jälkeen enää anna mitään. Tai että itsessä ei ainakaan ole mitään annettavaa sille toiselle.

Työni on mukavaa ja sopivan haastavaa aina välillä, opiskelukin työn ohella ihan mukavaa aina välillä (välillä kiristää hermoja) mutta saan sentään joskus hyvän mielen jos saan hyvän arvosanan jostakin. 

En koe että olisin masentunut, en ajattele mitään synkkiä itsetuhoisia ajatuksia ja muut ihmiset kiinnostavat minua jne. On vain joku tylsyys ja tyhjyys joka mieleni on vallannut. Eikä siitäkään ole kyse etten keksisi sitä tekemistä, keksin kyllä mutta kaikki tuntuu lopulta turhalta.

(Ja niin en ole vappua juhlimassa kun olin töissä, kuten huomennakin.)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan alkuun vedät kännit ensihätään. Sitten alat miettimään pidemmällä tähtäimellä, että minkä huumeen käyttämisen aloittaisit. Voin luvata, että ei ole sitten enää tylsää hetkeä.

Vierailija
2/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen eksistentiaalinen kriisi. Menee ohi, kun keksit miksi olet olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan alkuun vedät kännit ensihätään. Sitten alat miettimään pidemmällä tähtäimellä, että minkä huumeen käyttämisen aloittaisit. Voin luvata, että ei ole sitten enää tylsää hetkeä.

Ei oikein ehdi, herätykseen aikaa 7h. Mutta huumeisiin jäisin varmasti koukkuun, sen tiedän. Olen jo nettishoppailukoukussa kun se tuo kivasti mielihyvää ja tyydytystä "uuden" kaipuuseen. Ap

Vierailija
4/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen eksistentiaalinen kriisi. Menee ohi, kun keksit miksi olet olemassa.

Sitä tämä kait on, ollut jo noin kaksi vuotta ehkä. Kauankohan vielä pitää kriiseillä. Ap

Vierailija
5/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tämä kait on, ollut jo noin kaksi vuotta ehkä. Kauankohan vielä pitää kriiseillä. Ap

Niin se on kolmenkympin kriisi. Menee ohi, kunnes tulee neljänkympin kriisi. Kuuluvat asiaan. Välitilinpäätöksiä kuuluukin tehdä, eikä se onnistu kuin irroittautumalla arjesta.

Vierailija
6/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on sitä, ettei vituta koko aikaa

Vierailija
7/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos se kriisi vain pahenee siitä, kun keksii miksi on olemassa?

-eri

Vierailija
8/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo shoppailu ja muu pikaisen nautinnon / mielihyvän haku, se ylläpitää tyytymättömyyttä. Ala harjoittaa kiitollisuutta. Yksi asia/ päivä ja fiilistele sitä. Tee lisäksi pieni muutos arjessasi/ viikko, jokin mikä tuo uusia ärsykkeitä jumittuneihin aivoihin.

Siinä se.

Ole hyvä.

Vierailija
9/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä enemmän ilmaiseksi ja vaivojasi säästelemättä muiden hyväksi. Se selkiyttää tarkoitusta ja saa myös levon tuntumaan entistäkin arvokkaammalta.

Vierailija
10/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ystäviä, harrastuksia tai lapsia? Yhteinen harrastus puolison kanssa?

Vierailija
11/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet, että muilla elämä mielekästä? No. Ei. Ikuinen stressi töistä.

Ei vapaapäiviä. Ei joulua, vappua, pääsiäistä, ei... Huomenna 1.5 toimistolle. Niin. Päivän kohokohta on, kun illalla töiden jälkeen katson Areenasta Vera Stanhope tutkii...

Kyllä. Olen yrittäjä. Nyt sitten sanotaan vastaukseksi, että vähennä töitä. Mutta ei pysty. On ne laskutkin maksettava. Myös veroon. Ja saatava säästöön eläkettä varten.

Eipä tämä hääppöstä ole. Ja joo. Tulen hyvintoimeen taloudellisesti, mutta ainoastaan sen vuoksi, että töitä aina

Yrittäjä