Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla koskaan sellainen olo, että tekis mieli jättää kaikki ja häipyä ulkomaille?

Vierailija
30.04.2025 |

On niin helvetin raskasta välillä elämä, kun joku on jatkuvasti vaatimassa jotain.

T. Väsynyt äiti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulkomailla tekisit? Ei itseään ja omaa olotilaansa pakoon pääse, se seuraa ulkomaillekin. Järjestä vaan asiasi paremmiksi niin elämä lutviutuu ihan siinä kodissasi ihan hyvin. Pitääkö aina olla tyytymätön elämäänsä, en ymmärrä.

Huolehtisin vain itsestäni. Itseäni en ole pakenemassa vaan ylenpalttista vastuuta muista.

Ap

Elämä ilman vastuuta on aika tyhjää. Itsellä on sellainen tilanne nyt. Olen työtön, eikä ole mitään vastuuta mistään. Äärimmäisen tylsäähän tämä on.

Vierailija
22/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja aina olen ollut tyytyväinen kun olen käynyt reissussa. Vaikka ei olisi kuin kolmen päivän kaupunkiloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö on pelastus kunnes taas on tuli perseen alla ja pitäis muuttaa muualle.Kato ihmis elämä on 360 astetta et siitä mihinkään pääse.

Vierailija
24/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö on pelastus kunnes taas on tuli perseen alla ja pitäis muuttaa muualle.Kato ihmis elämä on 360 astetta et siitä mihinkään pääse.

Ei mulla ole tuli perseen alla. 

Ap

Vierailija
25/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan paperit yliopistosta pihalle niin todellakin etsin töitä ulkomailta. Olen asunut ulkomailla ennenkin ja olin todella masentunut kun jouduin palaamaan Suomeen.

Ne on ne tietyn tyyppiset ihmiset, jotka näkee enemmän mahdollisuuksia kuin muut ja ottaa sen riskin jättämällä Suomen taakseen. Aina kovimpaan ääneen negatiivisesti ulisee ne, jotka ei uskalla tai pysty esim kielitaidon tai koulutuksen puolesta sitä maata vaihtamaan. Jätän heidät ilolla Suomeen jupisemaan keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan