Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla koskaan sellainen olo, että tekis mieli jättää kaikki ja häipyä ulkomaille?

Vierailija
30.04.2025 |

On niin helvetin raskasta välillä elämä, kun joku on jatkuvasti vaatimassa jotain.

T. Väsynyt äiti

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ruoho joidenkin mielestä vihreämpää aidan toisella puolella. Ei kyllä tee mieli muuttaa Suomesta pois.

Vierailija
2/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ruoho joidenkin mielestä vihreämpää aidan toisella puolella. Ei kyllä tee mieli muuttaa Suomesta pois.

Ei nyt varsinaisesti ole kyse siitä, että Suomi itsessään olisi jotenkin raskas paikka.

Ap

Vierailija
4/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some eli sosiaalinen media ensimmäiseksi minimiin jos sellaista käytät. Facebook? Älä kirjaudu koska facebook sairastuttaa jokaisen käyttäjänsä lopulta.

Vierailija
5/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani lapsukaiset,äippä häippäs.

Vierailija
6/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään. Viihdyn täällä lintukodossa.

Vierailija
7/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ulkomailla tekisit? Ei itseään ja omaa olotilaansa pakoon pääse, se seuraa ulkomaillekin. Järjestä vaan asiasi paremmiksi niin elämä lutviutuu ihan siinä kodissasi ihan hyvin. Pitääkö aina olla tyytymätön elämäänsä, en ymmärrä.

Vierailija
8/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut jo kahdesti. Ei ongelmat ulkomailla häviä. Niiden juurisyy vain täytyy selvittää.

Vierailija
9/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset mukaan, todennäköisesti lasten kanssakin leppoisampaa elämää ulkomailla.

Vierailija
10/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some eli sosiaalinen media ensimmäiseksi minimiin jos sellaista käytät. Facebook? Älä kirjaudu koska facebook sairastuttaa jokaisen käyttäjänsä lopulta.

En ole facebookia käyttänyt enää kymmeneen vuoteen.

Ap

Vierailija
11/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tosin en asu Suomessa.

Vierailija
13/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulkomailla tekisit? Ei itseään ja omaa olotilaansa pakoon pääse, se seuraa ulkomaillekin. Järjestä vaan asiasi paremmiksi niin elämä lutviutuu ihan siinä kodissasi ihan hyvin. Pitääkö aina olla tyytymätön elämäänsä, en ymmärrä.

Huolehtisin vain itsestäni. Itseäni en ole pakenemassa vaan ylenpalttista vastuuta muista.

Ap

Vierailija
14/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuo. Mietin aina että vielä jos kurjistuu niin pahimmassa tapauksessa pakkaan tavarani ja häivyn ilmoittamatta kenellekään mitään. Olin niin jotenkin vaan kyllästynyt kaikkeen byrokratiaan ja säätämiseen.

Vierailija
15/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Millä eläisit? Muualla Euroopassa ei ole hyvin järjestettyä päivähoitoa. 

Vierailija
16/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin muuttaa Ranskaan johonkin maalle ja unohtaa kaiken muun täällä. Ehkä jonain päivänä.

Vierailija
17/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuttanut jo kahdesti. Ei ongelmat ulkomailla häviä. Niiden juurisyy vain täytyy selvittää.

Jep. Kun työpaikka meni alta niin sain käyttööni kaverin Tallinnan asunnon siksi aikaa kun hän ei ollut siellä. Menin sitten erään mummelin nurkkiin niiksi muutamiksi päiviksi. Vaikka ei ne ongelmat mihinkään kadonneetkaan niin kait se etäisyys ja ihan toiset maisemat, erilainen elämänrytmi, ihmiset ynnä muu sai asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Ei Suomessa niin kamalaa ollutkaan enää. Nyt ollaan sitten siellä ja täällä eikä ahdista. 

Vierailija
18/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Millä eläisit? Muualla Euroopassa ei ole hyvin järjestettyä päivähoitoa. 

Ai ei? Mites kun meillä Saksassa on ihan yhtä hyvä kuin Suomessa. Ja vielä vähän halvempikin. Tyypillistä suomalaista sokeutta väittää tuollaista. Meillä on ihan lapsilisätkin, neuvolaa parempi systeemi ja maksuton koulu...

Vierailija
19/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole , tykkään asua Suomessa ja Hgissä. Matkoilla on kiva käydä välillä. 

Vierailija
20/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei se pakeneminen mitään auta. Itse harrastin tuota joskus, että kun kyllästyin elämääni, niin muutin kauas. Samat ongelmat ne sielläkin tuli, koska ongelmani johtuivat omista valinnoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi