Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tosta Diandrasta koskaan tullut tuon suositumpaa?

Vierailija
30.04.2025 |

Paljon parempi laulaja kuin joku Jenni Vartiainen tai Erika Vikman! 

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara aallolla sama problem, ei vaan riitä staratasolle. Vaikka ääni hyvä.

Menestykseen vaadittava kilpailu tuolla alalla on niin verinen.

Vierailija
62/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara aallolla sama problem, ei vaan riitä staratasolle. Vaikka ääni hyvä.

Menestykseen vaadittava kilpailu tuolla alalla on niin verinen.

Saara on jotenkin vähän omaperäisempi, mutta ärsyttää ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tolla on sielua kun tylsillä möllöttävillä vauvapalstalaisilla..

Vierailija
64/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomenna menossa Diandran konserttiin, aiemmin en ole ollut. Veikkaan, että se parituntinen on ihan hyvin käytettyä aikaa, eikä tule kaduttamaan.😊

Vierailija
65/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat kateellisia 

Millä tavalla tämä muka vaikuttaa asiaan? Ja mistä naiset ovat kateellisia. Onhan Jenni Vartiainen ja Behm kauniita naisia, ja hyviä laulajia ja artisteja, ja siitäkin huolimatta menestyneitä. Jos väittämäsi pitäisi paikkansa, niin eivät olisi.

Vierailija
66/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma puuttuu. Ei Diandra jää mieleen, ei hyvässä eikä huonossa.

Jos olet kuullut ja nähnyt livenä, ja ymmärrät jotain musiikista, niin kyllä jää mieleen. Itse en ole kohdeyleisöä, enkä tarkoituksella mennyt katsomaan, mutta näin vuonna 2013 maailma kylässä -festareilla ja jäi kyllä mieleen. Karisma tulee hänellä nimenomaan siitä laulutaidosta.

Diadra on laulaja mutta ei mielestäni taiteilija. Siinä ero. Sama pätee tanssitaiteessa, kuvataiteessa ym. Voi olla taitavakin tekijä, mutta taiteilija vasta sitten, kun siihen laittaa tavalla tai toisella jotain omaa ja ainutkertaista - sielunsa. Raastavaa ja intohimoista rakkautta taiteeseen. Ei pelkästään oikeaoppisesti teknisesti laulettuja säveliä.

Ei karisma vaadi säveltäjän taitoja. Ei Elviskään tehnyt itse omia biisejään ja aloitti uransa covereilla.

Vierailija
67/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään erikoinen. Tusinatuote joka ei ole tavoittanut oikeita ihmisiä oman musiikin tekoon. Itsellään ei ilmeisesti ole biisintekotaitoja. En arvosta.

Äänellisesti hän ei todellakaan ole tusinatuote, harvalla artistilla on tuon tasoista ääntä kuin Diandralla. Komppaan niitä, jotka sanoo että karisma puuttuu. Ja oma biisit puuttuu, tai en ainakaan itse muista yhtä ainutta Diandra biisiä. Hän ei tee ilmeisestikään itse musiikkia, mutta miksiköhän kukaan muu ei ole tehnyt hänelle omaa musiikkia? Vai onko sitten niin, että tykkää itse esittää covereita, eikä uutta musiikkia.

Vierailija
68/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään erikoinen. Tusinatuote joka ei ole tavoittanut oikeita ihmisiä oman musiikin tekoon. Itsellään ei ilmeisesti ole biisintekotaitoja. En arvosta.

Äänellisesti hän ei todellakaan ole tusinatuote, harvalla artistilla on tuon tasoista ääntä kuin Diandralla. Komppaan niitä, jotka sanoo että karisma puuttuu. Ja oma biisit puuttuu, tai en ainakaan itse muista yhtä ainutta Diandra biisiä. Hän ei tee ilmeisestikään itse musiikkia, mutta miksiköhän kukaan muu ei ole tehnyt hänelle omaa musiikkia? Vai onko sitten niin, että tykkää itse esittää covereita, eikä uutta musiikkia.

Veikkaan että kohdeyleisöä on myös vanhukset, jotka eivät kuuntele uutta musiikkia. Eihän artisti pärjää mitenkään pelkällä levymyynnillä kunnon suoratoistot.

Vierailija
69/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänestä vain puuttuu karisma. On sellainen samaan aikaan lapsekas ja tätimäinen. 

Onko Erika Vikmanilla sitten sitä karismaa?

Itse en todellakaan fanita Erika Vikmania, mutta kyllä hänellä on ihan erilailla karismaa, lisäksi hänestä on rakennettu myyvä tuote.

Vierailija
70/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on juuri sillä tavalla suosittu kuin itse toivoo ja haluaa. Ei kaikkien tarvitse haluta megatähteyttä.

Vierailija
71/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ihan paras ääni tämänhetkisistä naislaulajista. Livenä aivan uskomaton. Voi kun osallistuisi joskus Euroviisuihin.

Euroviisuihin vain, jos kappale on tarpeeksi hyvä ja tasokas. 

Vierailija
72/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni etevä muusikko tekee hyvää uraa esim. sessiomuusikkona (eli soittaa työkseen taustoja jollekin nimiartistille).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_sessiomuusikot

Laulaja tulee aina hieman enemmän esiin kuin muu bändi, mutta henkisesti voi tyytyä samanlaiseen uraan.

Vierailija
73/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se on tommonen tantta. Tätimäinen jo parikymppisenä.

Niinhän Adelekin on. Ei estänyt maailmantähteyttä.

Se persoona...

Vierailija
74/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänestä vain puuttuu karisma. On sellainen samaan aikaan lapsekas ja tätimäinen. 

Itse en todellakaan fanita Erika Vikmania, mutta kyllä hänellä on ihan erilailla karismaa, lisäksi hänestä on rakennettu myyvä tuote.

Kuitenkaan Erika ei ansaitse enempää kuin Diandra. 

Vierailija
75/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti Suomen paras ja monipuolisin (nais)laulaja viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Vastaanväittäjät voivat katsoa Tähdet tähdet-ohjelman kauden, jossa hän oli mukana. Palataan asiaan sen jälkeen.

Erittäin viehättävä ja valoisa persoona.

Rock-genren puolelta Noora Louhimo täytyy nostaa taidoiltaan lähelle Diandraa mutta hänkään ei yllä monipuolisuudessaan samalle tasolle.

Vierailija
76/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti Suomen paras ja monipuolisin (nais)laulaja viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Vastaanväittäjät voivat katsoa Tähdet tähdet-ohjelman kauden, jossa hän oli mukana. Palataan asiaan sen jälkeen.

Rock-genren puolelta Noora Louhimo täytyy nostaa taidoiltaan lähelle Diandraa mutta hänkään ei yllä monipuolisuudessaan samalle tasolle.

Ei se ole taidoista kiinni vaan siitä ettei hän erotu joukosta. Hyviä laulajia on paljon jotka eivät ole päässeet edes yhtä pitkälle kuin Diandra joten ei kannata valittaa.

Vierailija
77/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aika kehnoja biisintekijöitä. Hänelle sopivat pitäisi ostaa ulkomailta. Ehkä levy-yhtiö ei halua maksaa niistä.

Joo rappipaskaa ne johtaa jenkeissä tilastoa,mieti ite,tyhmä kansa tyhmä pressa,siellä ei soi enää Elvis .

Lähinnä ajattelin, että kappaleet voisi ostaa vaikka Ruotsista. Siellä osataan tehdä poppia ja balladeita.

Vierailija
78/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole unohtanut sitä Black Dog versiota Tähdet tähdet ohjelmasta. Se on katsottavissa youtubesta. Huikea laulaja todellakin.

Vierailija
79/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole unohtanut sitä Black Dog versiota Tähdet tähdet ohjelmasta. Se on katsottavissa youtubesta. Huikea laulaja todellakin.

Sen veti kieltämättä hyvin. M51

Vierailija
80/174 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa ällöttää, kun laulajista rakennetaan tuote. Ei Diandran tarvitsisi olla yhtään sen mielenkiintoisempi kuin tähänkään saakka, kun vaan olisi niitä hyviä kappaleita.