Miksei tosta Diandrasta koskaan tullut tuon suositumpaa?
Paljon parempi laulaja kuin joku Jenni Vartiainen tai Erika Vikman!
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole uskonnollisesta perheestä? Ehkä ei halua laulaa seksistä sun muusta roskasta ja esitellä kroppaansa.
Ei ole mitä esitellä.
On vähän liikaakin.
Oma persoona puuttuu. Siis se, että haluaisi intohimoisesti tehdä juuri jotain tietynlaista musiikkia. Siksi ei tule myöskään isoja hittejä. Ei kukaan tiedä, mitä sellaista musaa Diandralle voisi tehdä, josta se innostuisi enemmän kuin jostain toisesta kappaleesta.
Keikkoja kuulemma piisaa, kertoi jossain jutussa.
Vierailija kirjoitti:
No kun se on tommonen tantta. Tätimäinen jo parikymppisenä.
Niinhän Adelekin on. Ei estänyt maailmantähteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä vain puuttuu karisma. On sellainen samaan aikaan lapsekas ja tätimäinen.
Nyt oli hyvin nähty ja puettu sanoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä homma, mutta menestyminen ei tosiaan ole kiinni pelkästä lauluäänestä. Siihen tarvitaan koko paketti; ulkonäkö, lavakarisma, vahva esiintymistaito ja sitten pitää vielä osua hitti biisejä kohdalle. En sitten tiedä puuttuisko Diandralta oikeanlaista karismaa. Se on totta, niin kuin joku muu jo kommentoi, että Diandra on aina tehnyt mitä haluaa. Ei ole antanut rakentaa itsestään myyvää pakettia tyyliin Erika Vikman.
Menestymiseen vaaditaan levy-yhtiö.
Mun mielestä joku Miley Cyrus, Justin Bieber, Taylor swift ja mitä näitä nyt on, ei kukaan ole "koko paketti".
Keskinkertaista määkimistä, joka saatu menestymään sillä että mekaanisesti artisteja levitetään maailmalle ja syntyy sellainen ryhmähallusinaatio, jossa jokainen luulee toisten luulevan että nyt on kyseessä maailman paras artisti.
Pelkkää harhaa ja joukkohysteriaa. Ei selity taidolla eikä karismalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se on tommonen tantta. Tätimäinen jo parikymppisenä.
Niinhän Adelekin on. Ei estänyt maailmantähteyttä.
Ei voi edes verrata keskenään. Diandra on suihkulaulaja kun vertaa adeleen.
Kateus tuo ikuinen synti,ne on jo sanana rumia että jatkakaa te vaan sitä katkeruuden jauhamista,kun itse ette pysty mihinkään muuhun,aikaa on jauhaa paskaa mutta teot on nolla.
Säälittävä ressukka. Oli jotenkin nolo aikanaan kun väkisin änki itsensä Sara siepin kaveripiiriin. Näytti siinä porukassa heidän äidiltään.
Haastatteluissaan liian lapsekas, mielenkiinto jää puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Karisma puuttuu. Ei Diandra jää mieleen, ei hyvässä eikä huonossa.
Täysin harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus tuo ikuinen synti,ne on jo sanana rumia että jatkakaa te vaan sitä katkeruuden jauhamista,kun itse ette pysty mihinkään muuhun,aikaa on jauhaa paskaa mutta teot on nolla.
Koskaan en ole ymmärtänyt sitä, että kritiikkiä ei saa suunnata, jos et itse ole tehnyt samaa?
Laulajaa et saa kritisoida menestyksestä, ellet ole itse menestynyt.
Kaunista et voi kritisoida, jos et itse ole vähintään yhtä kaunis.
Presidenttiä et saa kritisoida, jos et itse ole presidentti
Jne yms
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aika kehnoja biisintekijöitä. Hänelle sopivat pitäisi ostaa ulkomailta. Ehkä levy-yhtiö ei halua maksaa niistä.
Joo rappipaskaa ne johtaa jenkeissä tilastoa,mieti ite,tyhmä kansa tyhmä pressa,siellä ei soi enää Elvis .
Diandra tienasi vuonna 2023 yhteensä 169 129 euroa. Eikös tuo ole ihan riittävästi, ap?
Rauhaa toivon päälle maan tai tulen kohta kaikki tap...n.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen on pullukka kyllä. Siinä syy.
Kovin olet moukka, toisen kehon arvosteleminen osoittaa tyhmyyttä. Lahjakas, vaatimaton ja kohtelias nuori nainen.
Hänelle ei ole tehnyt omia biisejä, eikä ole levyttänyt?
Tv:n musiikkiohjelmat ja musikaalit lie hänen juttunsa. Joulukonsertit ja sellaiset
Miten niin ei tullut tuon suositumpaa?
Esiintyy säännöllisesti tv:ssä ja lähes aina hehkutetaan siitä. Tänäänkin oli säteilevä oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle ei ole tehnyt omia biisejä, eikä ole levyttänyt?
Tv:n musiikkiohjelmat ja musikaalit lie hänen juttunsa. Joulukonsertit ja sellaiset
No mitä sinä olet tehnyt,kuorinut pottuja vai?
Hyvä kysymys, todennäköisesti Suomen paras ääni.