Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa edes alhaisen tason naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.04.2025 |

Olen korkeakoulutettu, 182cm, keskituloinen ja näytän ihan hyvälle. En tunnu kelpaavan edes ylipainoisille tai niille naisille jotka eivät vaan ole kovinkaan kauniita. Minulle kuuluisi oikeasti nainen joka olisi EDES normaalipainoinen ja näyttäisi edes tavalliselta mutta kun en kelpaa niin en kelpaa. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla joten missä on meidän miesten tasa-arvo? 

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla mikään alfa. Sellainen ihan tavallinen mies kelpaa. Tavallinen ammatti, mukava, kärsivällinen(!), hiukan omaisuutta, komean näköinen. 

Niin ja oletko itse minkä näköinen? Onko painoa kuinka paljon? Mites onko mt-ongelmia? Tai miten elämänhallinta? 

Kun vaadit miehiltä asioita niin muista että sinun pitää myös itse olla sellainen että kelpaat niille miehille joita tavoittelet, mitä tasokkaampia miehiä tavoittelet niin sitä kauniimpi sinun pitää olla.  

Minun ei ikinä tarvitse miettiä, kelpaanko. Toisin kuin sinun.

Vierailija
62/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jos sillä on rahaa,statusta ja valtaa. Katseleppa julkisuuden vanhoja miehiä niin monella heistä on nuori nainen. 

Se ei ole siinä rakkaudesta vaan huomattavaa rahallista korvausta vastaan.

Jos sitä haluat niin mikä sinua estää tienaamasta miljoonia? Perskokkareiden mukaan vain laiskuus.

Ala Trumpiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen suomalaisen miehen pitää olla joko sinkkuna tai sitten sen pitää tyytyä siihen suht huonoon naiseen. Ne kauniit naiset vaativat miehiltä aivan liikoja eikä niille kelpaa tavallinen mies. 

Tämän takia suomeen pitäisi saada kauniita naisia ulkomailta koska ne ei ole niin nirsoja kuin suominaiset. Syntyvyys laskee koska miehille ei riitä naisia. 

Vierailija
64/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sisältä ruma ja naiset näkee sen. Yliarvioit tasosi. Jos täälllä vinkumisen sijaan olisit rohkeasti röyhkeä pyrkyri,, saattaisit jopa saadakin jonkun kumihuulisen miss Helsinki -kilpailijan, tai vastaavan aivottoman bimbon. Mutta ei niille kelpaa inisevä incel.

Ei ole tarpeen dissata naisia. Kaikki naiset ovat arvokkaita. Toisin kuin ap.

Vierailija
65/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ajatellut että koulutus määrittää kenenkään tasoa millään tavalla. Otan mieluummin duunari miehen joka osaa rakentaa ja korjata kun jonkun kirjaviisaan maisterin. Ei vaan iske yhtään.

Vierailija
66/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen suomalaisen miehen pitää olla joko sinkkuna tai sitten sen pitää tyytyä siihen suht huonoon naiseen. Ne kauniit naiset vaativat miehiltä aivan liikoja eikä niille kelpaa tavallinen mies. 

Tämän takia suomeen pitäisi saada kauniita naisia ulkomailta koska ne ei ole niin nirsoja kuin suominaiset. Syntyvyys laskee koska miehille ei riitä naisia. 

Kaikki naiset ovat sinua parempia.

Vierailija
67/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhut naisista noin alentavasti, sinä tavallinen mies, saat ollakin yksin. Alhaisen tason naisia ei ole olemassakaan joten asenne ja käytöksen muutosta sinulle.

Väitätkö että ylipainoinen nainen on samaa tasoa kuin kaunis nainen? Tai entäpä onko se lentäjälääkärikomistus samaa tasoa kuin ylipainoinen duunari? 

Ei ole ei. Nuorena olin vielä ihan kaunis. Nyt se on pois. Ikää on tullut, näytän vanhalta. Jossain korvien välissä on vielä muisto siitä, kuinka joku kehui kauniiksi. Pitää tarkistuttaa pää. 

Joku vanhempi tasokkaampi mies voisi vielä huolia. 

Ei vanha mies ole tasokas. Milloi

On jos sillä on rahaa,statusta ja valtaa. Katseleppa julkisuuden vanhoja miehiä niin monella heistä on nuori nainen. 

Jos sillä on rahaa, statusta ja valtaa, sillä mahdollisesti on pääkopassakin jotain, millä se on ne hankkinut. Ja se jokin jo itsessään tekee siitä kiinnostavan.

Vierailija
68/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä aloittajan tai muidenkaan ongelmia. En ole pitkä, enkä kovinkaan koulutettu. Enkä mikään kovis. Silti minulla on ollut pitkät suhteet tosi kauniiden ja suosittujen naisten kanssa. No joo, ehkä loppuivat kun he löysivät ajatusmaailmaltaan sopivamman kumppanin ja ihastuivat enkä nähnyt olevan tulevaisuutta, enkä jaksanut taistella. Pyrkivät takaisinkin.

En usko kuitenkaan pituuteni, tuloni tai koulutukseni vaikuttaneen asiaan, ainakaan paljon. Olen saanut ihanat lapset kaikesta huolimatta ja todennäköisesti enemmän hellyyttä ja hyvää seksiä, kuin moni tänne kirjoittava. Eihän mikään menneisyydessä tapahtunut tietenkään riitä tällä hetkellä.

Vierailija
69/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ajatellut että koulutus määrittää kenenkään tasoa millään tavalla. Otan mieluummin duunari miehen joka osaa rakentaa ja korjata kun jonkun kirjaviisaan maisterin. Ei vaan iske yhtään.

Eli koulutus määrittää tason sinun silmissäsi.

Vierailija
70/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos maisteri osaa korjata ja fiksata niin mikä jottei, mutta jostain syystä eivät ikinä osaa.

Vierailija
71/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelpaa kellekään, en miehelle enkä naiselle, en alhaiselle enkä ylhäiselle. En, vaikka kuinka olisin itse ystävällinen, vieraanvarainen, antelias, auttavainen ym. ollut muille. Ystävällisyydestä ei ole koskaan ollut mitään hyötyä. Siihen päätelmään olen lopulta tullut. Vaikka itse olisin ollut toisille kuinka kiltti hyvänsä, se ei ole edesauttanut mitään, ei ystävien saamista tms. Eipä paljon enää kiinnosta ollakaan kiltti kellekään. Ajatelkoot mitä lystäävät.

Vierailija
72/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä ja mitäänsanomaton. Et herätä mitään tunteita. Sosiaaliset viihdyttäjät menevät heittämällä ohi, vaikka olisivat työttömiä, lyhyitä jne. Myös itseluottamus on tärkeää. Sulle kuuluu just se, minkä saat. Sama pätee naisiin.

Vierailija
73/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä ja mitäänsanomaton. Et herätä mitään tunteita. Sosiaaliset viihdyttäjät menevät heittämällä ohi, vaikka olisivat työttömiä, lyhyitä jne. Myös itseluottamus on tärkeää. Sulle kuuluu just se, minkä saat. Sama pätee naisiin.

Ei päde naisiin. Miestarjonta on niin heikkoa että naiset eivät mitenkään voi saada niin hyviä miehiä kuin ansaitsevat. Huonoja miehiä on yksinkertaisesti liikaa.

Vierailija
74/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ainakin tyhmä kuin saapas. Et saa naista sen takia. Hae thaikuista kaunis nainen, ja elätä sen perhe. Ei yhteiskunnan tuohon tarvitse puuttua.

Vierailija
75/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos maisteri osaa korjata ja fiksata niin mikä jottei, mutta jostain syystä eivät ikinä osaa.

Et sinä sitä tiedä. Olet vain ennakkoluuloinen.

Vierailija
76/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpaa kellekään, en miehelle enkä naiselle, en alhaiselle enkä ylhäiselle. En, vaikka kuinka olisin itse ystävällinen, vieraanvarainen, antelias, auttavainen ym. ollut muille. Ystävällisyydestä ei ole koskaan ollut mitään hyötyä. Siihen päätelmään olen lopulta tullut. Vaikka itse olisin ollut toisille kuinka kiltti hyvänsä, se ei ole edesauttanut mitään, ei ystävien saamista tms. Eipä paljon enää kiinnosta ollakaan kiltti kellekään. Ajatelkoot mitä lystäävät.

"Ystävällisyydestä ei ole mitään hyötyä."

Ymmärrätkö ollenkaan miten paljon kommenttisi kertoo sinusta? Eikä mitään hyvää.

Vierailija
77/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhut naisista noin alentavasti, sinä tavallinen mies, saat ollakin yksin. Alhaisen tason naisia ei ole olemassakaan joten asenne ja käytöksen muutosta sinulle.

Väitätkö että ylipainoinen nainen on samaa tasoa kuin kaunis nainen? Tai entäpä onko se lentäjälääkärikomistus samaa tasoa kuin ylipainoinen duunari? 

Ei ole ei. Nuorena olin vielä ihan kaunis. Nyt se on pois. Ikää on tullut, näytän vanhalta. Jossain korvien välissä on vielä muisto siitä, kuinka joku kehui kauniiksi. Pitää tarkistuttaa pää. 

Joku vanhempi tasokkaampi mies voisi vielä huolia. 

<

Niin. Kiinnostavan siinä mielessä että sitä voi hyödyntää.

Vierailija
78/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi tasonsa. 

Ei se kiinnostuminen mitään "omaa tasoa" kysy. Jos joku ei kiinnosta, niin ei se tilanne siitä muutu olipa kiinnostuja itse suohirviö tai Miss Maailma. Henkimaailman asioita.

Tottakai se ruma nainen kiinnostuu niistä koulutetuista lentäjälääkärikomistuksista mutta miksi se ei kiinnostu niistä amistason ukoista jotka ei ole miesmalleja? Se menee ikävä kyllä niin että lähes kaikki naiset omasta tasosta riippumatta haluaa sen tasokkaan miehen. 

Naiset haluaa mukavan miehen. Sellaisen, jonka kanssa on hyvä olla.

Vierailija
79/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikutat yli-ikäiseltä koulua*pujalta jolla on nihilistinen maailmankuva, niin et saa ketään. Siinä ei 180cm, iso kikki tai sixpack enää auta.

Vierailija
80/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta fleshligt. Voi valita "tasosi" ja olla ylpeä fleshlightin omistaja. Naista sinulle ei voi antaa se on selvä, mutta olet ansainnut jotain vielä parempaa sillä fleshligt ei osaa puhua joten voit olla hlvetin onnellinen. Parisuhderiidat on aina naisten aloittamia tunnepiikkejä johon mies kyllästyy ja alkaa myös korottaa ääntään. Fleshligt on äänetön ja orgasmi on taattua laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan