Mies ja isä, miten olet suhtatunut, jos olet huomannut kiinnostuneesi lastesi ikäisestä naisesta?
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Panin tietysti! T: M65+
YÖÖÖÖÖÖKKKK!! Voi olla sun lapsenlapsen kaveri ----ällöttävää hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu lapsesi iästä.
Jos 18v tai jotain sitä luokkaa niin ei se nyt ole niin tavatonta.
Kauniitahan ne nuoret naiset ovat.
Jos nuorempi niin jostain ja nopeasti apua ettei eskaloidu rumaksi.
Täysi-ikäisiä tietty tarkoitin. Eli koet sen ihan nirmimeiningiksi etkä ajattele siitä mitään sen ihmeempää?
Sanoisin että 100% miehistä ovat fantasioineet tyttärensä kauniista kaverista. Ei sille yksinkertaisesti mahda mitään.
Kuinka moni sen uskaltaa myöntää itselleen on toinen juttu. Eikä kukaan määrää mistä saat fantasioida. Toki kannattaa harjoittaa itsekuria että ei mene liiallisuuksiin.
Mites sitten ne sinun miespuoliset kaverit? Miltä tuntuu kun ne tumputtaa ja pnee fantasioissaan sinun t
Enhän minä tiedä muiden fantasioista yhtään mitään. Miten minua haittaisi ajatus joka on jonkun muun pään sisällä, eikä vaikuta ulkomaailmaan mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu lapsesi iästä.
Jos 18v tai jotain sitä luokkaa niin ei se nyt ole niin tavatonta.
Kauniitahan ne nuoret naiset ovat.
Jos nuorempi niin jostain ja nopeasti apua ettei eskaloidu rumaksi.
Täysi-ikäisiä tietty tarkoitin. Eli koet sen ihan nirmimeiningiksi etkä ajattele siitä mitään sen ihmeempää?
Sanoisin että 100% miehistä ovat fantasioineet tyttärensä kauniista kaverista. Ei sille yksinkertaisesti mahda mitään.
Kuinka moni sen uskaltaa myöntää itselleen on toinen juttu. Eikä kukaan määrää mistä saat fantasioida. Toki kannattaa harjoittaa itsekuria että ei mene liiallisuuksiin.
Fantasioiminen on eri asia kuin vaan todeta mielessään, että onpa tuo kaunis. Itse väitän, että kai
Pitääkö naisenkin fantasioida vain miehestään vai onko se eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö jokaisella noin 35v eronnella miehellä ole noin 17-19v ikäinen "se uusi nuori kaunis" nainen?
Härskeimmät ovat bonganneet jonkun tyttären kavereista, sellaista se on.
Kerroppa, miksi 17-19 v kaunis nainen ottaisi jonkun lihavan ja eronneen 35v miehen, kun tarjolla olisi parikymppisiä lihaksikkaita ja komeita miehiä?
Kerropppa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten ne sinun miespuoliset kaverit? Miltä tuntuu kun ne tumputtaa ja pnee fantasioissaan sinun tytärtäsi? Vai eikö sillä ole väliä? Naiset on vaan pilluja, ja itseasiassa voisit antaa tyttäresi "lahjaksi" kavereillesi pumpattqvaksi ja pokehaaveiden toteuttajaksi, kuten se ranskalainen mies vaimonsa. Eikun taju kankaalle, ja pokebileet käyntiin.
Perusnaisen järjenjuoksua.
Pitäisikö naisilta kieltää lastensuojelu ilman miesten tarkkaa valvontaa.
Soros imeskelee Pikku-Gretan nupputissejä ja palstamammojen mielestä se on ok.
Tämän asian voisi myös ns. puumanainen varmasti selittää.
Vierailija kirjoitti:
Soros imeskelee Pikku-Gretan nupputissejä ja palstamammojen mielestä se on ok.
Se on eri asia. Mammat uskaltavat kritisoida vain atm-inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö jokaisella noin 35v eronnella miehellä ole noin 17-19v ikäinen "se uusi nuori kaunis" nainen?
Härskeimmät ovat bonganneet jonkun tyttären kavereista, sellaista se on.
Kerroppa, miksi 17-19 v kaunis nainen ottaisi jonkun lihavan ja eronneen 35v miehen, kun tarjolla olisi parikymppisiä lihaksikkaita ja komeita miehiä?
17-25v miehet eivät ole ikinä päässeet työelämään eikä pääse, joten niiden kanssa ei ole kuin kurjuutta odotettavissa tulevaisuudelta. Haluaisin kuitenkin ajella uudella kiiltävällä autolla jossa on paljon nappuloita ja matkustella.
Vanhin muksu täyttää 30v, kyllä mä tässä iässä ilolla katselen sen ikäisiä naisia, mutta en koskisi. En ole pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalilla ihmisellä on jonkinlainen esto ajatella omien lasten ikäisiä sillä tavalla. Ehkä sukupuolten välillä on jotain eroa ja miehillä esto on aavistuksen biologisempi, koska mieshän ei voi olla koskaan täysin varma isyydestään, jos on ollut useampia kumppaneita, joihin ei ole enää kontaktissa. Naiset taas tietävät kyllä, kuinka monta kertaa ovat synnyttäneet. Naisilla esto onkin ehkä aavistuksen psykologisempi. Fantasioida nyt tietysti voi mistä vain, mutta että oikeasti toteuttaa? No way.
Epänormaaleille ihmisille tämä on oikeasti ongelma. Terapian paikka.
Haloo nyt. Tyttäreni on 36v.
Terapiaa minulle jos saan seksuaalisia ajatuksia kolmekymppisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ,että herättää raivoa mutta.... rehellisesti puhuen, kukapa viiskymppinen mies ei katsoisi kaksvitosta nättiä lapsensa kaveria hiukan himoiten. Minullakin oli jonkinlainen sugardaddy suhde tuollaisen kanssa, ei kylläkään ollut tytön kaveri. Opetin miellyttämään miestä, hän oli siitä kiitollinen, kun voi olla joskus hyvinkin hyödyksi. Tuon ikäiset jaksavat, ovat notkeita ja tiukkoja. Moni treenaa salilla. Heillä ei ole myöskään nykyajan mukaisesti estoja.
Se nainen on vaan pilattu sitten joltain toiselta oikeasti nuorelta ja komealta mieheltä. Itse en ainakaan näin nuorena miehenä haluaisi tuollaista naista puolisoksi.
Miksi ko. nainen kertoisi sinulle seikkaperäisesti entisistä miehistään? Eli miksi koskaan saisit tietää.
Miehet ovat kyllä selkeästi se heikompi sukupuoli. Kehityksessä jälkeen jääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä selkeästi se heikompi sukupuoli. Kehityksessä jälkeen jääneitä.
Miksei ne naiset sitten oikein pärjää?
Nyt kun ei ole enää paineita perheen perustamisesta ja omat lapset on aikuisia, niin olen pannut naisia 17v - 82v ja täysin ilman omantunnon tuskia. Tulen jatkamaan tätä myös jatkossa. Ex-vaimo kuivatorttu jäi sohvaan kiinni, pysyköön siellä.
M47
"Pitääkö naisenkin fantasioida vain miehestään vai onko se eri asia?"
Ei tietenkään pidä. Lapsellinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleesti että olen itsekseni salaisesti tumputtanut raivokkaasti, fantasioiden näiden pinkeiden peppujen väkisin ottamisesta.
Muuten sitten tietenkin korrektia tavan olemista.
Hyi helvetti, raiskauksesta sitten fantasioit.
Sehän on naisten 1# fantasia.
Perusta ketju omalle aiheellesi, tässä keskustellaan aloituksen aiheesta. Ap