Mies ja isä, miten olet suhtatunut, jos olet huomannut kiinnostuneesi lastesi ikäisestä naisesta?
Kommentit (296)
Itse kiinnostuin lapseni ikäisestä (15) pojasta (olen siis mies) . Yksityiskohtiin menemättä tyydyttävimmät kaksi vuotta tämän ystävyyden aikana, kunnes hän lähti opiskelemaan ulkopaikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnostuin lapseni ikäisestä (15) pojasta (olen siis mies) . Yksityiskohtiin menemättä tyydyttävimmät kaksi vuotta tämän ystävyyden aikana, kunnes hän lähti opiskelemaan ulkopaikkakunnalle.
Rolf Nordmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla päivillä ei seksi enää varmaan niin paljon kiinnostakaan, ja voi mainiosti nautiskella golfista ja siinä ohessa välillä kuolata nuorille tyttösille. Siihen asti yleensä vientiä kyllä riittää, jos ei muuten, niin puhtaasti vain sen takia, että kyr-pä vain on niin helvetin iso (ja usko pois, sana leviää yllättävän hyvin).
Aika hienot suunnitelmat sulla, mutta todellisuus taitaa olla vaan aika eri. Suosittelen sullekin tosiasioiden hyväksymistä. Sillä pääsee elämässä helpommalla.
Niin, no eipä näissä tosiasioissa pahemmin valittamista olekaan. Olen ne hyväksynyt xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla päivillä ei seksi enää varmaan niin paljon kiinnostakaan, ja voi mainiosti nautiskella golfista ja siinä ohessa välillä kuolata nuorille tyttösille. Siihen asti yleensä vientiä kyllä riittää, jos ei muuten, niin puhtaasti vain sen takia, että kyr-pä vain on niin helvetin iso (ja usko pois, sana leviää yllättävän hyvin).
Aika hienot suunnitelmat sulla, mutta todellisuus taitaa olla vaan aika eri. Suosittelen sullekin tosiasioiden hyväksymistä. Sillä pääsee elämässä helpommalla.
Niin, no eipä näissä tosiasioissa pahemmin valittamista olekaan. Olen ne hyväksynyt xD
Sittenhän kaikki on hyvin. Tuollaista hymiöitä ei muuten ketään käytä vakavissaan. Itse käytin sitä pikkupoikana trollatessani muita netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu lapsesi iästä.
Jos 18v tai jotain sitä luokkaa niin ei se nyt ole niin tavatonta.
Kauniitahan ne nuoret naiset ovat.
Jos nuorempi niin jostain ja nopeasti apua ettei eskaloidu rumaksi.
Täysi-ikäisiä tietty tarkoitin. Eli koet sen ihan nirmimeiningiksi etkä ajattele siitä mitään sen ihmeempää?
Sanoisin että 100% miehistä ovat fantasioineet tyttärensä kauniista kaverista. Ei sille yksinkertaisesti mahda mitään.
Kuinka moni sen uskaltaa myöntää itselleen on toinen juttu. Eikä kukaan määrää mistä saat fantasioida. Toki kannattaa harjoittaa itsekuria että ei mene liiallisuuksiin.
Sanoisin että 100% tällaisten kirjoittajista on säälittäviä äidin peräkammarissa asuvia eunukkeja
Olet itse vain todellisuudesta irtaantunut ylimoralisoiva tosikko joka ei kestä muiden ajatuksia ilman että aletaan solvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän kaikki on hyvin. Tuollaista hymiöitä ei muuten ketään käytä vakavissaan. Itse käytin sitä pikkupoikana trollatessani muita netissä.
Eikä kukaan käytä sanaa 'ketään' tuossa tarkoituksessa vakavissaan xD
En kuvittele olevani Casanova mutta luon helposti suhteita nuorempiin naisiin. Pitää osata suodattaa isommasta joukosta ne potentiaaliset, ja se ei ole vaikeaa. Useimmiten nainen itse kertoo sen. En maksa mutta tarjoan. Nainen ei maksa mutta tarjoaa auliisti. Elän elämäni parasta aikaa, eikä tyttärelläni ole mitään sitä vastaan.
En ole huomannut kiinnostuneeni heistä seksuaalisessa mielessä,vaikkakin heidän nuoren ihmisen elämänasenteessaan on toki paljonkin innostavaa,raikasta ja piristävää ja heidän tarinoitaan ja sattumuksiaan on toki mukava kuulla silloin kun he niistä kertovat (ja jostain niistä voi jopa jotakin oppiakin) mutta jätän sen muun puolen vaikka sitten Dannylle, eli siis Ilkka Lipsaselle jos se hänestä ja hänen kumppanistaan siltä tuntuu ,suotakoon se heille kaikin mokomin.
Minulla on vaimoni ja hänen kanssaan olen ihan tyytyväinen seksielämäämme.
Se, että pystyy kuuntelemaan kaiken ikäisiä ihmisiä ja keskustelemaan heidän kanssaan on mielestäni vain plussaa ihmiselle.
Kenelle meistä tahansa.
Sitä keskustelua ja positiivista kanssakäymistä,yleensä ottaen, saisikin olla enemmän ihmisten välillä ja mieluiten tietysti- 'face to face'.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja isä, miten olet suhtatunut, jos olet huomannut kiinnostuneesi lastesi ikäisestä naisesta?
Jos olosuhteet olisivat sopivat ja hänkin olisi kiinnostunut, niin voisin jonkinlaiseen suhteeseen ryhtyä. En tosin koskaan ole huomannut kiinnostuneeni, sillä olen naimisissa, joten olosuhteet eivät sovi.
P.S. omat lapset ovat jo nelikymppisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäisiä tietty tarkoitin. Eli koet sen ihan nirmimeiningiksi etkä ajattele siitä mitään sen ihmeempää?
Sanoisin että 100% miehistä ovat fantasioineet tyttärensä kauniista kaverista. Ei sille yksinkertaisesti mahda mitään.
Kuinka moni sen uskaltaa myöntää itselleen on toinen juttu. Eikä kukaan määrää mistä saat fantasioida. Toki kannattaa harjoittaa itsekuria että ei mene liiallisuuksiin.
Sanoisin että 100% tällaisten kirjoittajista on sä
Tarkoitatko että tuo kirjoittamasi on 100% totuus? Jos tarkoitit, niin voin kertoa sinullekin 100% faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olosuhteet olisivat sopivat ja hänkin olisi kiinnostunut, niin voisin jonkinlaiseen suhteeseen ryhtyä. En tosin koskaan ole huomannut kiinnostuneeni, sillä olen naimisissa, joten olosuhteet eivät sovi.
P.S. omat lapset ovat jo nelikymppisiä
Kiitokset runsaista vastauksista, joista osa meni satuilun ja trollailun puolelle rehvastelun merkeissä. Teinityttöjen jahtaajia en ajatellut, vaan ihan normaaleja miehiä, joilla on aikuiset lapset. Vaikka sittrn nelikymppiset.
Ja on niin kuin ajattelinkin. Vain yksi mies kertoi kokeneensa jonkinlaisia tunnontuskia siitä että toinen osapuoli on omien lasten ikäinen eli ikäeroa on runsaasti.
En kysynyt siksi että pitäisi tuntea syyllisyyttä, vain uteliaisuudesta. Koska omalla kohdalla naisena on toisin. Näin jopa painajaisen tuollaisesta tilanteesta. Ap
Eipä siinä mitään ihmeellistä, se on aivan normaalia kiihottua parikymppisistä neidoista.
Sillain se luonto toimii, vaikka joku kimittää sitä vastaan.
Eihän siinä ole mitään ongelmaa jos nainen on täysi-ikäinen ja molemmat on vapaita. Ei se nainen ole miehen lapsi vaikka olisi saman ikäinen.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 100% tällaisten kirjoittajista on säälittäviä äidin peräkammarissa asuvia eunukkeja
Vai otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi vaan antamaan asian olla ja ajattelemaan vaikka jotain moottorivempeleitä.
Jo tuo masturbointi tyttöjen kavereille kuulostaa niiden oksettavalta etten varmaan ikinä uskaltaisi asua miehen kanssa niin, että olisi tyttölapsia.
Ihmisessä on sisäänrakennettu inho insestiä kohtaan.
Miehesi voi tuntea vetoa tyttärensä kaveriin, mutta ei tyttäreensä.
Kyllä ne miehet omia tyttäriäänkin joskus siittelevät, raamatun ajoista asti on tätä tapahtunut. Ensin tsykoosit tulille ja vaimo kanveesiin, sitten siemenet tyttäriin kun ei ole muitakaan jäljellä.
Säännöllisesti paljastuu myös näitä kellaritapauksia.
Jos viittaat Lootiin, niin siinä kyllä tyttäret olivat se aktiivisempi osapuoli. Juottivat isänsä humalaan, että saisivat jatkettua sukuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi vaan antamaan asian olla ja ajattelemaan vaikka jotain moottorivempeleitä.
Jo tuo masturbointi tyttöjen kavereille kuulostaa niiden oksettavalta etten varmaan ikinä uskaltaisi asua miehen kanssa niin, että olisi tyttölapsia.
Ihmisessä on sisäänrakennettu inho insestiä kohtaan.
Miehesi voi tuntea vetoa tyttärensä kaveriin, mutta ei tyttäreensä.
Ei kaikissa ihmisissä ole. Onhan Suomessakin näistä uutisoitu, että isä on saanut lapsen tyttärensä kanssa. Vaikka tuota inhoa ei olisikaan, niin ei se asiasta kuitenkaan oikeata tee. Monestihan nämä insestilapset on aika pahasti sairaita.
Nämä ovat erittäin harvinaisia poikkeustapauksia.
Siis eikö jokaisella noin 35v eronnella miehellä ole noin 17-19v ikäinen "se uusi nuori kaunis" nainen?
Härskeimmät ovat bonganneet jonkun tyttären kavereista, sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli: "lastesi ikäisestä NAISESTA".
Mistään tytöistä ei kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö jokaisella noin 35v eronnella miehellä ole noin 17-19v ikäinen "se uusi nuori kaunis" nainen?
Härskeimmät ovat bonganneet jonkun tyttären kavereista, sellaista se on.
Kerroppa, miksi 17-19 v kaunis nainen ottaisi jonkun lihavan ja eronneen 35v miehen, kun tarjolla olisi parikymppisiä lihaksikkaita ja komeita miehiä?
Iästä riippumatta? Eli 0-99v käy? Aikamoinen tapaus olet.