Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli viisikymppinen nainen, oletko koskaan pelästynyt kiinnostusta nuorempaan mieheen?

Vierailija
30.04.2025 |

Jos on esimerkiksi paljastunut myöhemmin, että mies onkin lähes lastesi ikäinen? Mitä ajatuksia se herätti?

Minulle kävi noin, näin jopa painajaista asiasta ja kiinnostaisi muiden kokemukset. Aloitukseni poistettiin ennen kun ehdin nähdä vastasiko siihen joku, kun tein vähän töitä välillä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin todella kiinnostunut nuoremmasta miehestä jota luulin yli kolmekymppiseksi, kiinnostus oli molemminpuolista ja mies luuli mun olevan max 40... Kun iät tuli puheeksi tajutiin että meillä oli melkein 24 vuotta ikäeroa ja säikähdettiin kumpikin. 15 vuotta olisi vielä ollut ok. Tämä oli liikaa. 

Vierailija
22/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pelästynyt sillä en miestäni vaihtaisi nuorempaan koskaan. Olen ihastununut mutta ei ole tullut mieleenkään näyttää sitä ihastusta mitenkään. Kaippa suurimalle osalle pitkissä suhteissa on jotain ihastuksia muihin tullut jossain vaiheessa ja monet tutut ihastui, erosi, rikkoi perheensä sen takia ja katui sitä kun se suhde ei toiminut ja johti eroon.

Ihastuessa on ihan sokea eikä näe mitään muuta kuin on viettiensä huumassa. Se on vaarallista kun se huuma vie todellisuuden tajun kokonaan.

Puolisollanikin oli ikäkriisinsä ja katseli muita välillä mutta siihen se onneksi jäikin eikä lähtenyt luotani pois. Siis meillä on 30v-40v-50v- 60v ikäkriisit jo koettu yhdessä. 🥰

En ihastunut millään tavalla, pidin vain tätä miestä puoleensavetävänä, koska en ymmärtänyt hänen olevan niin nuori. Ikinä ei ole tuollaista tapahtunut ja muutenkin pidän todella harvoin ketään miestä puoleensavetävänä (paitsi omaa miestä). Mies oli ihan täsmälleen minun tyyppiäni joka tavalla. Vain todella nuori. 

Tämä kokemus sai minut tuntemaan itseni todella vanhaksi, siis juurikin grannytetissiksi tai muunlaiseksi vanhaksi horiskoksi :)  Onneksi mitään sen kummempia ei tapahtunut, en flirttailut tai mitään sellaista, että pitäisi hävetä jos ja kun seuraavan kerran tavataan. Tapasimme siis virallisissa merkeissä kolmatta kertaa. Hän oli nähnyt minut kaupungillakin ja tunnistanut, minä en tunnistanut häntä. Jostain syystä olin siis hänen mieleensä jäänyt jo ensimmäisellä kerralla. (Ei välttämättä johdu minusta lainkaan.)

Mutta hyvä kun googlasin ja tiedän hänen ikänsä, niin osaan suhtautua kuten pitääkin, jos vielä tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin todella kiinnostunut nuoremmasta miehestä jota luulin yli kolmekymppiseksi, kiinnostus oli molemminpuolista ja mies luuli mun olevan max 40... Kun iät tuli puheeksi tajutiin että meillä oli melkein 24 vuotta ikäeroa ja säikähdettiin kumpikin. 15 vuotta olisi vielä ollut ok. Tämä oli liikaa. 

Ymmärrän, 24 vuotta on hirveä ikäero. Samaa luokkaa yli 20v. oli ikäeroa tässäkin, mutta tilanne sikäli eri, ettei mitään ollut tapahtumassakaan.

Vierailija
24/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kiinnostanut 20+ miehet. Nelikymppisenä kiinnosti.

Vierailija
25/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä pelästymään. Ottaa vaan tilanteesta kaikki irti. Minut iski 19v. mies/poika kun olin 46-vuotias. Vietin kiihkeän yön tämän kanssa. Aamulla oma mies tuli hakemaan minut kun kerroin että olin likkakaverini luona yötä. Kaiken.  lisäksi unohdin korvakorut tämän luo. Mies vähän ihmetteli kun en ikinä hakenut niitä pois. Sallin tämän itselleni sillä mies harrastaa nettiseksiä muiden naisten kanssa. Minä sitten otan vapaudekseni myös harrastaa seksiä muiden kanssa. 

Vierailija
26/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsiko sinun perustella sitä itsellesi mitenkään, vaan koitko sen luonnolliseksi? (Kuten vanhemmat miehet ilmeisesti kokevat kiinostuessaan nuorista naisista?) Olivatko nuo kokemukset jotenkin kielteisiä vai loppuiko kiinnostus muuten vain?

Minä koin tämän kiinnostukseni ahdistavana, jo ekalla kerralla tavatessa kun panin merkille, että hän on todella komea ja kiinnostava ja ajattelin, että enpä ole ennen 15 vuotta nuorempia katsonut kiinnostuneesti (luulin siis häntä noin nelikymppiseksi).

Vierailija
27/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä pelästymään. Ottaa vaan tilanteesta kaikki irti. Minut iski 19v. mies/poika kun olin 46-vuotias. Vietin kiihkeän yön tämän kanssa. Aamulla oma mies tuli hakemaan minut kun kerroin että olin likkakaverini luona yötä. Kaiken.  lisäksi unohdin korvakorut tämän luo. Mies vähän ihmetteli kun en ikinä hakenut niitä pois. Sallin tämän itselleni sillä mies harrastaa nettiseksiä muiden naisten kanssa. Minä sitten otan vapaudekseni myös harrastaa seksiä muiden kanssa. 

Anteeksi, mutta minun korvaani tuo kuulostaa kurjalta, että harrastat seksiä kostoksi miehellesi. Toivottavasti kokemus edes oli hyvä. Tuohon sisältyy riski, jos toinen on noin nuori, ettei hän olekaan täysi-ikäinen, vaikka sanoisi olevansa. Ikää on loppujen lopuksi vaikea arvioida oikein, vaikka suurimman osan kohdalla se onnistuu hyvin.

Vierailija
28/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsiko sinun perustella sitä itsellesi mitenkään, vaan koitko sen luonnolliseksi? (Kuten vanhemmat miehet ilmeisesti kokevat kiinostuessaan nuorista naisista?) Olivatko nuo kokemukset jotenkin kielteisiä vai loppuiko kiinnostus muuten vain?

Minä koin tämän kiinnostukseni ahdistavana, jo ekalla kerralla tavatessa kun panin merkille, että hän on todella komea ja kiinnostava ja ajattelin, että enpä ole ennen 15 vuotta nuorempia katsonut kiinnostuneesti (luulin siis häntä noin nelikymppiseksi).

En kuitenkaan suhteeseen halunnut nuoremman kanssa. Jospa kiinnostus heihin johtui siitä että mä en nuorena sinkkuna harrastanut irtoseksiä ikäisteni kanssa. Ja nuorilla miehillä on enemmän energiaa.

Vierailija
29/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta minun korvaani tuo kuulostaa kurjalta, että harrastat seksiä kostoksi miehellesi. Toivottavasti kokemus edes oli hyvä. Tuohon sisältyy riski, jos toinen on noin nuori, ettei hän olekaan täysi-ikäinen, vaikka sanoisi olevansa. Ikää on loppujen lopuksi vaikea arvioida oikein, vaikka suurimman osan kohdalla se onnistuu hyvin.

Ainahan sitä voi pyytää ajokortin nähtäväksi tai muun mistä henkilöllisyys ilmenee.

Vierailija
30/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan suhteeseen halunnut nuoremman kanssa. Jospa kiinnostus heihin johtui siitä että mä en nuorena sinkkuna harrastanut irtoseksiä ikäisteni kanssa. Ja nuorilla miehillä on enemmän energiaa.

Ymmärrän. Kyllä ikäeron aina huomaa, jos on kyse isosta ikäerosta. Ja mitään laitontahan ei tapahdu, jos ollaan täysi-ikäisiä. Itselläni ei vain ole aiemmin tapahtunut tällaistä, niin pelästyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan