Yli viisikymppinen nainen, oletko koskaan pelästynyt kiinnostusta nuorempaan mieheen?
Jos on esimerkiksi paljastunut myöhemmin, että mies onkin lähes lastesi ikäinen? Mitä ajatuksia se herätti?
Minulle kävi noin, näin jopa painajaista asiasta ja kiinnostaisi muiden kokemukset. Aloitukseni poistettiin ennen kun ehdin nähdä vastasiko siihen joku, kun tein vähän töitä välillä.
Kommentit (30)
Jos on lasteni ikäinen tai alle, en oikein ole tuntenut kiinnostusta. Sanotaan että vielä 15 vuotta alle oman ikäni menettelee.
Miten niin ikä tuli yllätyksenä? Kyllä iän nyt n 5 vuoden tarkkuudella pystyy arvioimaan, itse jopa tätäkin tarkemmin. Olen viisikymppinen ja kyllä miesten alaikäraja menee tuossa +30-vuotiaissa.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi voin ihan surutta ihailla n. 23-vuotiaita, miehekkäitä rock-laulajia.
Olen kyllä ihan äiti, naimisissa jne. Ihailu on vaan ihailua. Toki pitää näyttää kuitenkin mieheltä.
N50
Ihailu on eri asia kuin pitää jotakuta puoleensavetävänä seksuaalisessa mielessä (vaikkei mitään tapahtunutkaan). Luulin, että mies oli noin 40, mutta hän olikin vasta vähän yli kolmekymppinen. Oli huomattavasti tavanomaista maskuliinisempi olemukseltaan, miehen oloinen eikä nuoren miehen oloinen niinkään. Ja oli jo saavuttanut elämässään paljon.
Siinä siis yhdityivät minua kiinnostavat asiat miehessä, ulkonäkö, miellyttävä luonne ja asenne, kunnioitettavat saavutukset, ikä vain oli järkytys.
Itse olen 54 vuotias nainen, ja olin viime kesänä kiihkeässä ja romanttisessa suhteessa 15 vuotiaan kanssa. En nää tässä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ikä tuli yllätyksenä? Kyllä iän nyt n 5 vuoden tarkkuudella pystyy arvioimaan, itse jopa tätäkin tarkemmin. Olen viisikymppinen ja kyllä miesten alaikäraja menee tuossa +30-vuotiaissa.
Niin minäkin luulin ennen tätä. Ymmärrettävää sikäli, ettei yleensä noin nuori mies ole sellainen mitä hän oli saavutuksiltaan ja asenteeltaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 54 vuotias nainen, ja olin viime kesänä kiihkeässä ja romanttisessa suhteessa 15 vuotiaan kanssa. En nää tässä mitään väärää.
pedo.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lasteni ikäinen tai alle, en oikein ole tuntenut kiinnostusta. Sanotaan että vielä 15 vuotta alle oman ikäni menettelee.
Minä taas en milloinkaan ole kiinnostunut edes samanikäisistä miehistä, vaan ennemmin vanhemmista. Siksi tämä oli niin iso järkytys.
No en. Harvalla nuorella miehellä on grannyfetissi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pahoja ongelmia jos teinin kanssa ollut. Sairasta. Pitäisi vähän miettiä mitä tekee. Vai trollaus tämä.
Joskus parikymppisenä taisin ihastua 15-vuotiaaseen, mutta se taitaa olla ainoa kerta. Ja koin kyllä vastustusta myös, kyseessä oli kuitenkin lapsi ja olinhan itse jo aikuinen :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä grannyfetissi se on, mutta kyllähän joillakin sellainen näyttää todella olevan olemassa. Sekin on epämukava ajatus, mutta onneksi emme ole ajatuksenlukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pedo.
Se on provo
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit miten nuorempia miehiä kiehtoo seksi viisikymppisten naisten kanssa. Nyt ihan seksistä kyse, ei suhteesta. Viisikymppisenä naisena saa oikeasti valita nuoremmista miehistä, mutta sellainen miinus 15 omasta iästä, max 20 vuotta nuoremmista jaksaa itse edes jollain tavalla olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän hassu luulo, koska tuntemattoman ihmisen ikä jää arvoitukseksi. En minäkään olisi tiennyt ikää, ellen olisi kolmannen tapaamiskerran jälkeen googlannut häntä. Olisin jäänyt siihen luuloon, että hän on 40 tai vähän yli.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En yhtään 🤩😎
Mitä sitten ajattelet? Että se on luonnollista? Miehet varmaan ajattelevat niin, oletko sinä mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
En yhtään 🤩😎
Mitä sitten ajattelet? Että se on luonnollista? Miehet varmaan ajattelevat niin, oletko sinä mies vai nainen?
Mitä siitä pitäis ajatella, niin vaan kävi 😃 Ja nainen mä vieläkin oon 😄
En ole pelästynyt sillä en miestäni vaihtaisi nuorempaan koskaan. Olen ihastununut mutta ei ole tullut mieleenkään näyttää sitä ihastusta mitenkään. Kaippa suurimalle osalle pitkissä suhteissa on jotain ihastuksia muihin tullut jossain vaiheessa ja monet tutut ihastui, erosi, rikkoi perheensä sen takia ja katui sitä kun se suhde ei toiminut ja johti eroon.
Ihastuessa on ihan sokea eikä näe mitään muuta kuin on viettiensä huumassa. Se on vaarallista kun se huuma vie todellisuuden tajun kokonaan.
Puolisollanikin oli ikäkriisinsä ja katseli muita välillä mutta siihen se onneksi jäikin eikä lähtenyt luotani pois. Siis meillä on 30v-40v-50v- 60v ikäkriisit jo koettu yhdessä. 🥰
No esimerkiksi voin ihan surutta ihailla n. 23-vuotiaita, miehekkäitä rock-laulajia.
Olen kyllä ihan äiti, naimisissa jne. Ihailu on vaan ihailua. Toki pitää näyttää kuitenkin mieheltä.
N50