Voiko uskovainen olla narsisti?
Kommentit (298)
Nämä ei kestä jos jää toiseksi, kateellinen luonne joka koittaa kaataa toisen kateuden takia.
Narsisti on NIMENOMAAN sosiaalisesti erittäin taitava, ei riko välejä, juuri sen takia että kykenee toimimaan. Sosiaaliset pelit ja ihmisten pyörittely on juuri näiden heiniä.
Narsisti itse ihmetteli kun häntä pidetään narsistina, vaikka ei välejä ole menettänyt minnekään. Se nimenomaan on tyypillistä koska ihmiset mahdollistaa toiminnan.
Nämä ei kestä yksin nimemomaan, uhri on yleensä yksin.
Suurinosa ihmisistä pettynyt ja kyllästynyt häneen silti. Juuri hyväksikäytön takia.
Yksin jääminen on narsistin pahimpia pelkoja.
Narsisti hovin kanssa kertoo tarinoita uhrista mikä pahantekijä se on, asia on toisinpäin oikeasti. Totuudella ei ole väliä.
Älä pelkää, et ole ainoa narsisti taivaassa.
Nämä ovat siksi vaarallisia että ovat joskus melko normaalin oloisia. Ei huomaa pakosti ensialkuun.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ryövärin armon varaan kannata laittaa asioitaan.
Silti Jeesus saattaa pelastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristäjä, hyväksikäyttäjä ei ole matkalla taivaaseen
Uhri yritetään yleensä saada pahantekijän asemaan. Vaikka narsisti on itse hovin kanssa. Seuratkaa tilanteita jos narsisti puhuu pahaa jostain yksin olevasta. Se on niiden uhri. Mustamaalauksella yritetään hiljentää.
Tälläiset eivät ole taivaaseen menossa, väkivallan tekijä, kiristäjä, hyväksikäyttäjä. Raamattu sanoo selvästi ettei mikään väärä peri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, piru vieköön.
Ja painotan ettei mikään väärä peri, ihminen voi tehdä parannuksen. Erona on se että tämä eli samaanaikaan uskovana ja kiristi, hyväksikäytti, oli väkivallassa mukana yms. Kai uskoo ryövärin armoon, itse en halua niin uhkarohkea olla. Sama olisi mennä soutuveneellä 20m/s ukkosmyrskyyn soutelemaan ilman pelastusliivejä, yhtä järkevää.
Raamattu sanoo että olkaa mieluummin niitä joita riistetään.
Pahinta tässä oli että ulkopuoliset luulevat nyt uhrin olevan se pahantekijä. Narsisti on valehdellut ja mustamaalannut. Eivät tiedä totuutta