Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanotaan että suurin osa työttömistä haluaa töihin mutta tuntuu että suurin osa ei jaksa...

Vierailija
29.04.2025 |

edes normaalia työelämää, työn pitäisi olla tyyliin ihanaa kuin harrastus, työstä pitäisi saada tuhansia käteen, raskasta ei saa olla, mielellään tunteja vähän ja paljon vapaata. Hallituksen pitäisi hommata työpaikka tai pitäisi tulla kotoa hakemaan.

Nyt kun olen kuunnellut montaa työtöntä, niin tuntuu ettei porukka ole paljoa valmis tekemään rahan eteen

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työn pitäisi olla kärsimyksellistä? Oletko sadisti? Totta kai työ saa olla mukavaa ja kun sitä tekee aikansa, nopeuskin kehittyy.

Ei kukaan ole puhunut kärsimyksellisyydestä, mutta minulla on työtön-tuttuja jotka eivät voi tehdä sitä tai tätä tai tuota ja lopulta eivät voi tehdä mitään, kun ei saa siistiä toimistotyötä isolla palkalla.

No, harva pitkäaikaistyötön on ihan täysin työkykyinen, varsinkaan fyysisiin töihin. 

Vierailija
42/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi ymmärtää, että joku kehuskelee sillä, että on tehnyt paljon töitä.

Itse käyn töissä maksaakseni vapaa-aikani, mutta työ on pakollinen paha ja itselleni äärettömän epätärkeää.

Elämä on ihan muualla kuin työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen 9 eurolla päivän hommia?

98% työnantajista ei suostu ottamaan työkokeilijoita tekemään firmaansa tihutöitä.

Vierailija
44/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palkattiin kesätöihin eläkeläisiä. Työttömien mielestä vääränlaista työtä huonolla palkalla, joten eläkeläiset joutuvat taas kerran paikkaamaan työttömien laiskottelua. Nuoria sentään vielä löytyi, mutta kun heitä ei voi ihan joka hommaan keskenään laittaa.

Vierailija
45/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne työttömät, jotka eivät voi tehdä sitä, tätä eikä tuota, ovat oikeasti työkyvyttömiä, mutta heitä ei voi päästää eläkkeelle, koska eläkeläisinä heille pitäisi maksaa enemmän kuin työttömänä. Ja kannattavuuslaskelmissa huomioidaan vain se, mitä työttömälle/eläkeläiselle itselleen pitäisi maksaa, ei ollenkaan sitä, mitä työttömänä olevan työkyvyttömän työvoimapoliittiset toimet maksavat.

Kyllä mä pystyn kuitenkin työskentemään, kunhan työ ei triggeröi oireitani. Eli kun työ on tätä eikä tuota. 

Vierailija
46/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 yövuoroa kuussa, 18-20 vapaata. 2200-2800 netto kuussa. Ihanaa!

Vierailija
47/47 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä työttömistä. Hommien pitäisi olla omalla alueella, kivoja, isopalkkaisia jne.

Terveisin 50-100v populisti joka tienannut vähemmän kuin 40 vuotias siivoja