Au pairit Thaimaassa
Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet lihavat luulevat, että hoikat ihmiset pysyvät hoikkina, koska ovat geneettisesti sellaisia. En tiedä miten muilla on, mutta minun hoikkuuteni "salaisuus" on itsekuri. Olen aina ollut sellainen ihminen, jolle maistuu makeat herkut ja ns. rasvainen roskaruoka. Hoikka olen ollut koko ikäni (olen nyt 60+), mutta se on vaatinut paljon kieltäymyksiä. Pääosin syön terveellisesti, mutta kerran viikossa suon itselleni herkkuhetken ja syön himoitsemani suklaalevyn tai mozzarellapizzan. Jos söisin mitä haluaisin niin varmasti painaisin reippaasti yli 100 kiloa. Lihavat ystäväni sanovat, että "helppohan se on olla hoikka kun on sellaiset geenit ettei liho". Monikaan ei ymmärrä sitä, että kyse on itsekurista (ainakin minun tapauksessani).
Minä olin hoikka,kunnes sain sydämeeni lääkityksen ,jossa luki,että lääke voi aiheuttaa vatsarasvaa.Eli aina lihavuus ei johdu syömisestä.Sitä
Kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa helposti 10-20kg joita ei pois saa vaikka tekisi mitä! Se tauti kun sulkee aineenvaihdunnan. Mä olin ihannepainossa koko aikuisiän ja pum, taudin myötä 20kg joiden kanssa elettävä loppuelämä halusin tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino asetti mukavan isäntäperheen ilman syytä huonoon valoon. Juuri sellaisia selkäänpuukottajia monet suomalaiset valitettavasti ovat.
Jossain luki,että isäntäperheen mies käytti myös huumeita.Oli väkivaltainen sekä joi liikaa.Siis ei todellakaan ilman syytä asettanut huonoon valoon.
Thaimaassa kannabis on laillista, niin ei voida puhua huumeesta. Itse pidän kannabista harmittomampana kuin alkoholia.
Huumausaine on huumausaine, eli huume, oli se laillista tai laitonta! Siksi, että se on huume, se on myös useimmissa maissa luokiteltu laittomaksi aineeksi.
Huumeen määritelmä ei ole ihan yksiselitteinen. Lääketieteellisesti sillä tarkoitetaan päihdyttävää ainetta, jolloin myös lailliset päihteet katsotaan huumeiksi. Yleiskielessä se tarkoittaa käytännössä laitonta päihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino asetti mukavan isäntäperheen ilman syytä huonoon valoon. Juuri sellaisia selkäänpuukottajia monet suomalaiset valitettavasti ovat.
Jossain luki,että isäntäperheen mies käytti myös huumeita.Oli väkivaltainen sekä joi liikaa.Siis ei todellakaan ilman syytä asettanut huonoon valoon.
Thaimaassa kannabis on laillista, niin ei voida puhua huumeesta. Itse pidän kannabista harmittomampana kuin alkoholia.
Huumausaine on huumausaine, eli huume, oli se laillista tai laitonta! Siksi, että se on huume, se on myös useimmissa maissa luokiteltu laittomaksi aineeksi.
Jos alkoholi keksittäisiin nyt, luuletko että sitä myytäisiin. Se on sallittua
Fiksu ihminen ei käytä kumpaakaan. Alkoholia voi juoda sivistyneesti vain yhden lasin viiniä tai yhden oluen, jotain pilveä kun vedät olet pössypää, siinä ei ole mitään sivistynyttä tapaa. Hyi hitto että joku sitä täällä ihannoi. Huumeet tuhoaa elämiä ihan eri tavalla kuin alkoholi. Kannattaa vaikka katsoa Armanin dokkari sieltä jenkkien huumekadulta missä zomiet vaelsi ja teki kuolemaa katuojissa, Huumeiden takia, ei alkoholin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet lihavat luulevat, että hoikat ihmiset pysyvät hoikkina, koska ovat geneettisesti sellaisia. En tiedä miten muilla on, mutta minun hoikkuuteni "salaisuus" on itsekuri. Olen aina ollut sellainen ihminen, jolle maistuu makeat herkut ja ns. rasvainen roskaruoka. Hoikka olen ollut koko ikäni (olen nyt 60+), mutta se on vaatinut paljon kieltäymyksiä. Pääosin syön terveellisesti, mutta kerran viikossa suon itselleni herkkuhetken ja syön himoitsemani suklaalevyn tai mozzarellapizzan. Jos söisin mitä haluaisin niin varmasti painaisin reippaasti yli 100 kiloa. Lihavat ystäväni sanovat, että "helppohan se on olla hoikka kun on sellaiset geenit ettei liho". Monikaan ei ymmärrä sitä, että kyse on itsekurista (ainakin minun tapauksessani).
Minä olin hoikka,kunnes sain sydämeeni lääkityksen ,jossa luki,että lääke voi aiheuttaa vatsar
Tuohon kilpirauhasvaivaan on olemassa lääkitys.
Fiksu ihminen ei käytä kumpaakaan. Alkoholia voi juoda sivistyneesti vain yhden lasin viiniä tai yhden oluen, jotain pilveä kun vedät olet pössypää, siinä ei ole mitään sivistynyttä tapaa. Hyi hitto että joku sitä täällä ihannoi. Huumeet tuhoaa elämiä ihan eri tavalla kuin alkoholi. Kannattaa vaikka katsoa Armanin dokkari sieltä jenkkien huumekadulta missä zomiet vaelsi ja teki kuolemaa katuojissa, Huumeiden takia, ei alkoholin.
Dor...a...rinnastatko marin fentanyyliin???
Joku puhui täällä virtahevosta. Niillä on hyvä ruokavalio. 90% kasvissyöjä 10% lihansyöjä.
Sheri näyttää Groucho Marxilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hoikka,kunnes sain sydämeeni lääkityksen ,jossa luki,että lääke voi aiheuttaa vatsarasvaa.Eli aina lihavuus ei johdu syömisestä.Sitä
Tämä! Ylipainoa voi kertyä monesta syystä, yksi yleinen syy on lääkitys. Samoin laihtua voi monesta syystä, yksi syy on sairastuminen. Itse sairastuin vakavahkosti ja laihduin sinne normaalipainon alarajoille. Yksikin timmi työkaveri siinä ihasteli kovaan ääneen että 'Vitsit! Näytät niin säteilevältä ja terveeltä! Mitä oikein olet tehnyt? Oletko alkanut urheilla?'. Tilanne avasi silmäni laihuuden ihannoimisen absurdiudelle. Sinänsä toki tilanne oli tahtomattanikin kiusallisen nolo ihanalle työkaverilleni, joka ei todellakaan voinut tietää mistä kyse.
Ystäväni taas kävi kuoleman portilla ja joutui syömään lääkkeitä jotka reilussa vuodessa tuplasivat hänen painonsa.
Itselleni on itsestäänselvyys, etten kommentoi pyytämättä kenenkään painoa. Eri asia, jos joku tahtoo ottaa asian puheeksi ja jostain kulmasta keskustella niin, että huomaan asian olevan ok tai hänelle tärkeää saada avautua.
Kehorauha kattaa fyysisen puolen lisäksi myös psyykkisen koskemattomuuden.
Toivottavasti Citalopram ei lihota...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Citalopram ei lihota...
Ei aiheuta painonnousua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuten sanotottua, hän myös kaljoitteli joka päivä. Sen lisäksi vielä veti niitä överikännejään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan kieltä jonkin verran ja luulen ettei tonne matkustaisi kukaan, jos tietäisitte millaisia noi ihmiset tuolla on. Niille M kokoinen kin on lihava. Olen 159/60. E kupit Liikunnan ansiosta tiimalasi vartalo. Tuolla haukuttiin myös minua kuinka iso olet. Suomessa kehutaan kuinka hyvä kroppa. Itse en ole ihan samaa mieltä, mutta tuo kansa on sairas. Haukkuvat turisteja päivät pitkät. Olin yksin matkalla niin miehet tiuskivat esim taksissa mitä ihmettä yksin matkustat. Parempi etten kirjoita miten reagoin. Mailman typerin kansa.
Miksi ihmeessä toi iso kokoinen on edes matkustanut tonne. Kyllä se on ollut tietoinen millainen sairas fobia kansalla on yli S koon kokoisia ihmisiä kohtaan. Ei kaikki mailman ihmiset oo tollasia rääpäleitä. Haukkuvat ko Eurooppalaiset heitä? En oo kenenkään suusta kuullut. Yhyy isä poltti kannabista🤣Sekin on laillista kai vieläki, mutta ne kahvilat ei kai enää. Yaba ong
Kiva ja hyvä että sun kohdalle ei oo sattunut tollasia typeryksiä. Se ei tarkoita, että muille ei sattuisi.Mulla oli kivaa yhdessä toisessa maassa, mutta kaveri raiskattiin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, että kuinka huonosti te huutelijat oikein voitte? Kuinka paljon te vihaattekaan kaikkea ja ennen kaikkea itseänne. Niin törkeitä kommentteja nuorista naisista. Hävetkää! Hävetkää! Hävetkää!
tarvitset apua
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että v 2025 jonkun ylipaino voi olla näin kiinnostava keskustelunaihe!! Kukaan ei uskaltaisi sanoa face to face mutta nimettömänä on helppo huudella ja päteä.
Kyllähän se thaimaalaisnainenkin uskalsi sanoa Ranjalle suoraan sen lihavuudesta, mutta herneethän siitä vedettiin nenään . Ei kestetä kuulla totuutta kun ulkomaalaisnainen (jota ei ole aivopesty länsimaalaisella wokebodypositiveläskifeminismillä) kertoo että lihavuus on epätervettä ja asialle pitäisi tehdä jotain.
Tää läski parkuu aina ja vaatii erkoisruokaa. Ois jäänyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hoikka,kunnes sain sydämeeni lääkityksen ,jossa luki,että lääke voi aiheuttaa vatsar
Tämä! Ylipainoa voi kertyä monesta syystä, yksi yleinen syy on lääkitys. Samoin laihtua voi monesta syystä, yksi syy on sairastuminen. Itse sairastuin vakavahkosti ja laihduin sinne normaalipainon alarajoille. Yksikin timmi työkaveri siinä ihasteli kovaan ääneen että 'Vitsit! Näytät niin säteilevältä ja terveeltä! Mitä oikein olet tehnyt? Oletko alkanut urheilla?'. Tilanne avasi silmäni laihuuden ihannoimisen absurdiudelle. Sinänsä toki tilanne oli tahtomattanikin kiusallisen nolo ihanalle työkaverilleni, joka ei todellakaan voinut tietää mistä kyse.
Ystäväni taas kävi kuoleman portilla ja joutui syömään lääkkeitä jotka reilussa vuodessa tuplasivat hänen painonsa.
Itselleni on itsestäänselvyys, etten kommentoi pyytämättä kenenkään painoa. Eri asia, jos joku tahtoo ottaa asian puheeksi ja jostain kulmasta keskustella niin, että huomaan asian olevan ok tai hänelle tärkeää saada avautua.
Kehorauha kattaa fyysisen puolen lisäksi myös psyykkisen koskemattomuuden.
Minun ystäväni sairastui syöpään ja laihtui pikkaisen pulleasta melkoiseksi tikuksi hoitojen aikana. Kuulin lukemattomat kerrat kun ihmiset kehuivat että oletpa hyvässä kunnossa jne. Toisinaan ystävä kyllästyi, otti pipon/huivin/peruukin päästä ja sanoi että no enpä nyt sanoisi niinkään...:D Ihmisillä on ihan kadoksissa käsitys siitä mikä on tervettä. Ja ystäväni näytti siis täysin voipuneelta, kalpealta ja sanalla sanoen sairaalta, mitä hän olikin. Isolla osalla ihmisistä tuo laihuuden ihannointi vaan menee yli kaiken muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että v 2025 jonkun ylipaino voi olla näin kiinnostava keskustelunaihe!! Kukaan ei uskaltaisi sanoa face to face mutta nimettömänä on helppo huudella ja päteä.
Kyllähän se thaimaalaisnainenkin uskalsi sanoa Ranjalle suoraan sen lihavuudesta, mutta herneethän siitä vedettiin nenään . Ei kestetä kuulla totuutta kun ulkomaalaisnainen (jota ei ole aivopesty länsimaalaisella wokebodypositiveläskifeminismillä) kertoo että lihavuus on epätervettä ja asialle pitäisi tehdä jotain.
Onko sinusta tervettä, että tuon naisen mies uskaltaa sanoa naiselle tämän lihavuudesta joka aamu? Joka aamu hän haukkuu naisensa läskiksi.
Ei tuo kovin onnelliselta naiselta eikä perheeltä vaikuttanut.
Ottaa aivoon, että tämäkin ketju pilattiin jauhamalla pelkästään paino- ja terveys- ja sairausasioista, kun aiheena oli Au pairit Thaimaassa!
Voisin lähteä Nean kanssa mihin tahansa. Muisk.
Jos alkoholi keksittäisiin nyt, luuletko että sitä myytäisiin. Se on sallittua vain koska sitä on juotu aikojen alusta asti. Tilanne voisi ihan hyvin olla niinpäin että kannabis olisi nyt alkoholin paikalla. V..n typerää jeesustella jostain huumausaineista kun alkoholilla saa pää tuhat kertaa enemmän sekaisin.