Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautisköyhyys oikea asia?

Vierailija
29.04.2025 |

Ymmärrän että siihen menee rahaa mutta tyttöystävän kuukautisia seurattuani, yhteen vuotojaksoon menee noin 20kpl tamponeja eli hinnaks tulee joku 3€. Eihön tuo ole mitään.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkahullu taas vauhdissa.

Vierailija
2/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tosiasia, jos kaikki sentit pitää elämässä laskea. Miehenähän et tällaisia asioita tajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIvät tajua naisetkaan että miehet syövät enemmän kuin naiset eli miehet ovat siis köyhempiä kuin naiset.

Vierailija
4/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on runsaat kuukautiset. Pelkät siteet 24euroa ja siihen päälle raudat 6 euroa. Myös vessapaperia kuluu menkkojen aikaan enemmän, samois saippuaa ja vettä (jos maksaa vesilaskunsa itse).

Vierailija
5/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tosiasia, jos kaikki sentit pitää elämässä laskea. Miehenähän et tällaisia asioita tajua

Miehet joutuvat tietysti ostamaan partakoneen, mutta kai se kestää aika kauan.

Vierailija
6/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehillekin lähes pakollista parran ajaminen/siistiminen. Menee höyliinkin rahaa.

Vierailija
7/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi ostaa kuukupin ja se kestä pitkään

Vierailija
8/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen mies joutuu syömään isomman koonsa vuoksi 20% enemmän kuin keskiverto nainen. Siitä tulee enemmän kuluja kuin teiän 3€ tamponipaketista.

Vierailija
9/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIvät tajua naisetkaan että miehet syövät enemmän kuin naiset eli miehet ovat siis köyhempiä kuin naiset.

Tottakai tajutaan, että miehet syö enemmän. Siksi en ota enää miestä, kun ne ahmii ämpäritolkulla ja suostuu maksamaan siitä vain puolet.

Minun e-pillerit on maksaneet tähän astisen elämäni aikana liki kymmenen tuhatta euroa, mutta se ei tietenkään harmita sinua lainkaan. 

Vierailija
10/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tajutaan, että miehet syö enemmän. Siksi en ota enää miestä, kun ne ahmii ämpäritolkulla ja suostuu maksamaan siitä vain puolet.

Minun e-pillerit on maksaneet tähän astisen elämäni aikana liki kymmenen tuhatta euroa, mutta se ei tietenkään harmita sinua lainkaan. 

Kukaan ei varmaan ole pakottanut pillereitä syömään. Itse en ole koskaan syönyt.

N33

Vierailija
11/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse panna elääsesi mutta miesten pitää syödä elääkseen. Joka päivä niillä menee se teidän vinkumanne 2 - 3 euroa enemmän ruokaan kuin naisilla.

Vierailija
12/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tajuan koska vihreiden mukaan biologisilla miehillä on kuukautiset.

T. Kalevi

Vierailija
13/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaat kuukautiset. Pelkät siteet 24euroa ja siihen päälle raudat 6 euroa. Myös vessapaperia kuluu menkkojen aikaan enemmän, samois saippuaa ja vettä (jos maksaa vesilaskunsa itse).

Suomennetaan vielä tuo rauta. Kirjoittaja tarkoittaa rautalääkettä, koska häntä uhkaa anemia. Jos joku on kiinnostnut, niin Englannissa huomattiin joku vuosi sitten, että osa maahanmuuttajatytöistä ei saa kotoa mitään rahaa siteiden tai tamponien ostoon, kun tyttö tulee murrosikään. Aivan kauheaa. Millaisia ihmisiä ne vanhemmat oikein ovat? Ymmärrän, että jossainperheessä voi olla rahapula, mutta silti. Tästä syystä siellä on alettu hankkia kouluihin kyseisiä tarvikkeita isoille tyttöoppilaille.

Vierailija
14/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän rajaa, miehilläkin on kuukautiset ja siihen ihan omat tamponinsakin!

Vierailija
15/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön yh,kahden teini ikäisen tytön äiti. Voin kertoa että meillä menee rahaa älyttömästi kuukautisten takia, itselläni myoomia vuodan runsaasti verta 5 vrk, yksi side kerrallaan ei riitä vessanpönttö on kuin teurastajan jäljiltä. Toisella tytöllä vuotohäiriöitä myös ja sitä tutkitaan.

Pelkästään pilalle menneet vaatteet ja lakanat jne... itsellä ollut kuukautiset nyt 35 vuotta kaksi raskautta välissä ettei ollut. Rahanmenoa on ollut. 

Vierailija
16/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten katkeria ja pikkumaisia ihmisiä.

Vierailija
17/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat tietysti ostamaan partakoneen, mutta kai se kestää aika kauan.

No, no, olettekos unohtaneet oman ideologianne mukaisen asian miesten kuukautisista? Kyllä miehetkin ovat myös kuukautisköyhiä. Muu on syrjintää.

Vierailija
18/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön yh,kahden teini ikäisen tytön äiti. Voin kertoa että meillä menee rahaa älyttömästi kuukautisten takia, itselläni myoomia vuodan runsaasti verta 5 vrk, yksi side kerrallaan ei riitä vessanpönttö on kuin teurastajan jäljiltä. Toisella tytöllä vuotohäiriöitä myös ja sitä tutkitaan.

Pelkästään pilalle menneet vaatteet ja lakanat jne... itsellä ollut kuukautiset nyt 35 vuotta kaksi raskautta välissä ettei ollut. Rahanmenoa on ollut. 

Totta, mutta miehiä ei silti voi syrjiä tässä asiassa, koska myös miehillä on nykyään kuukautiset.

Vierailija
19/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei varmaan ole pakottanut pillereitä syömään. Itse en ole koskaan syönyt.

N33

Käytät sitten varmaan jotain muuta ehkäisyä, mikä maksaa? Vai oletko niitä harvoja onnekkaita, joiden kumppani hoitaa ehkäisyn ja sen maksamisen? 

Vierailija
20/137 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehillekin lähes pakollista parran ajaminen/siistiminen. Menee höyliinkin rahaa.

Ei todellakaan ole pakollista eikä parran ajamatta jättäminen tuhoa vaatteita ja bussin penkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi