Vietättekö vappua?
Iteltä jää nyt väliin vappu. Rahaa saan vasta perjantaina.
Kommentit (57)
Kyllähän se joka vuosi on kuten pyhäpäivätkin, vain joulua vietän varsinaisesti kun mennään siskolle perheidemme yhteisjouluun.
Vierailija kirjoitti:
No miten sen nyt ottaa. Ei mulla ole mitään menoa eikä seuraakaan vaan yksin olen kotona ilman ilmapalloja ja serpentiinejä, mutta simapullon ja jonkun munkin ostan kun menen käymään kaupassa sekä vapputorilla heti aamusta.
Hyvää vappua 🎈🎉🎊
Kaikki viettävät vappua. Aivan kuten kaikki viettävät tänään tiistaita.
Eri asia sitten mitä he viettäessään niitä tekevät.
En juhli kun on valmistuminen kesken .Teen lopputyötä kotona niin ei parane olla kännissä. Vois käydä ulkona mutta vituttaa vaan kun muilla on hauskaa eikä itsellä edes kavereita( oon työtön lapseton ja yli 40-v) eikä rahaa vappupalloon. Ostan varmaan simaa ja munkkeja ja syön ne jossain kauniissa paikassa aamuviideltä kun ei oo ketään missään. Perjantaina jos lopputyö menee läpi ostan lisää simaa ja ehkä jotain alkoa siihen.Vaikka ajattelin kyllä olla koko vuoden selvänä kun ei alko enää maistu( ja olen entinen alkkis)
En juhli vappua, viinmeksi nuorena joskus 90-luvulla tuli remuttua kaupungilla. No okei, jotain pientä ylimäärästä herkkua yleensä on kyllä tullut syötyä, mutta siinä se.
Keräsin extra pulloja, jotta voin syödä yhden pizzan kaupungilla.
Minä olen työtön köyhä. Ja syrjäytynyt lähes kaikesta. Aika valuu sormien läpi huomaamatta. Kaikki päivät seuraavat toisiaan samanlaisina. Yhtä harmaina. Sama onko tiistai vai sunnuntai. Olen vain kotona. Täällä ei käy ketään. Ja siksi minä laitan huomenna keittiön ikkunaan kauniita ilmapalloja asetelmaksi. Niitä on valmiina laatikossa. Ne jäsentää visuaalisesti huomaamaan ajan kulua (tiedostamattomalla tasolla). Muuten ohjelmassa ei muutosta tähän päivään, eiliseen jne. Huomenna ajattelin vähän siivoilla.
Simaa ja munkkia nautin. Muuten rauhallisesti.
Kaikki viettää vappua, ihan kuten viettää juhannusta ja jouluakin. tänään vietän tiistaita ja huomenna keskiviikkoa.
En muuten, mutta nakkeja ja perunasalaattia ostin, kun tarjouksessa.
En vietä, asuinmaassani vappuaatto on pelkkää vasemmiston mielenosoitusta ja riehumista.
Vierailija kirjoitti:
En vietä. Sokeriliemi-simaa en juo, enkä syö munkkeja enkä roskaa huusholliani vappukoristeilla. Se on lasten juhla.
Suomessa vapunpäivää aattopäivineen vietetään työväen, ylioppilaiden ja kevään karnevaalijuhlana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vietä. Sokeriliemi-simaa en juo, enkä syö munkkeja enkä roskaa huusholliani vappukoristeilla. Se on lasten juhla.
Ei ole lasten juhla vaan työväen.
No miksi sitten ylioppilaat ovat ryövänneet juhlan. Käypä tsekkaamassa Ullanlinnanmäki /Kaivari.
Työväen ja ylioppilaiden juhla.
Työt loppuu huomenna 22.30, kotona joskus jälkeen 23.
Sen jälkeen alkaa neljän päivän vapaa.
Hyvä ystävättäreni tulee kylään, tehdään yhdessä risteily.
Elikkä ainakin kevättä tulee juhlittua.
Vaikka ei nyt ihan vappua.
Vierailija kirjoitti:
Olis rahaa kyllä mutta en jaksa tuhlata vaan säästän eikä yksin ole järkeä juhlia. T: kiltti mies
Puhaltelet ilmapalloja ja laitat serpentiiniä kattoon roikkumaan. Heti tulee vappufiilis 👍
Ei poikkea mitenkään normi viikonlopusta, kavereiden kanssa baarissa ollaan. Toki jos hyvä ilma, niin käydään puistossa kuuntelemassa vappufestareiden esiintyjiä alueen ulkopuolella, heti SaiPan pelin jälkeen.
No miten sen nyt ottaa. Ei mulla ole mitään menoa eikä seuraakaan vaan yksin olen kotona ilman ilmapalloja ja serpentiinejä, mutta simapullon ja jonkun munkin ostan kun menen käymään kaupassa sekä vapputorilla heti aamusta.