Vietättekö vappua?
Iteltä jää nyt väliin vappu. Rahaa saan vasta perjantaina.
Kommentit (57)
En. Viimeksi viettänyt teininä kun oli vielä kavereita. N36
vietän vaikka rahaa ei juuri olekkaan, ei siihen rahaa tarvitse
Vietän kahdestaan 5-vuotiaan lapseni kanssa täällä Helsingissä. Olen yh ja rahaa ei ole paljon. Koristellaan asunto serpentiinillä ja ostetaan lapselle foliopallo. Syödään nakkeja ja perunasalaattiin. Jälkiruoaksi överidonitsit. Sitten puistoon leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
En. Pelkkä örvellysjuhla, mikäli sitä voi edes juhlaksi sanoa. Suomalaiset ei osaa juhlia ja pitää hauskaa, suomalaiset osaa vaan sikailla. Sama juhannuksena. Kuitenkin aloitan pitkävedon siitä kuinka monta hukkuu nyt vappuna ja juhannuksena. Syyskuun 1 pv arvotaan hukkuneet koko kesältä. Vappu 6 hukkunutta, juhannus 18 hukkunutta.
Tuollaisen kommentin kirjoittaja kiukuttelee miten muut eivät osaa juhlia ja pitää hauskaa...
Ei tule mitään, en pääse edes metsään hakemaan valkovuokkoja. Iski keuhkoputkentulehdus, nyt ei huvita mikään.
Nakkeja mies haki kaupasta. Hän syö niitä vappuna, minäkin ehkä, jos jaksan raahautua ruokapöytään.
En. Ei ole yhtään rahaa eikä kavereita joiden kanssa sitä viettää.
Juon simaa ja syön tippaleipää. Siinä on mun vappuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Pelkkä örvellysjuhla, mikäli sitä voi edes juhlaksi sanoa. Suomalaiset ei osaa juhlia ja pitää hauskaa, suomalaiset osaa vaan sikailla. Sama juhannuksena. Kuitenkin aloitan pitkävedon siitä kuinka monta hukkuu nyt vappuna ja juhannuksena. Syyskuun 1 pv arvotaan hukkuneet koko kesältä. Vappu 6 hukkunutta, juhannus 18 hukkunutta.
Tuollaisen kommentin kirjoittaja kiukuttelee miten muut eivät osaa juhlia ja pitää hauskaa...
Ei se ole kiukuttelua. Tosiasiat vaan on tosiasioita, jotka tuossa kommentissa on vain listatuina.
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa
Vihdoin joku vapun viettäjä!hyvä sinä
Vietän vappua tänään perheystävien kanssa ja teinit viettävät toivottavasti rauhallista vappua keskenään.
Huomenna vietetään vappua perheen kesken. Eli vapputorille kuuntelemaan musiikkia ja kahvittelemaan. Ehkä kevään ekat pehmikset. Sen jälkeen syödään kotona terassilla hodareita, munkkeja, simaa, holitonta ja holillista kuoharia. Mennään ulkoilemaan ja nautitaan vapaapäivästä.
Tänään lopetan työt aiemmin ja laitan kotiin hieman vappukoristeita. Itse tykkään juhlia kun on juhlan aika.
Espooseen kutsuttu syömään. Olen paastonnut pari päivää. Luvassa hyvää ruokaa.
En, en ole kommunisti enkä ylioppilas.