Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotishääpäivä, yllätysmatka jonnekin, kohdevinkkejä?

Vierailija
18.09.2008 |

Eli marraskuun viimeisenä viikonloppuna on meidän 10-vuotishääpäivä <3

Rankkaakin on ollut, lapsia on neljä. Olen saanut puhuttua appivanhemmat meille lapsia hoitamaan, lapset 8, 6, 5 ja 3-vuotiaat.

Aion yllättää miehen kahdenkeskisellä viikonlopulla jossain. Mutta missä, se on vielä auki. Ulkomaille tahtoisin, mutta voimme olla poissa max to-su, mielummin pe-su. Asumme etelä-suomessa, joten lähtöpaikka mieluiten Helsinki-Vantaa.

Onko ketään järjestänyt vastaavaa yllätystä miehelleen? Minne menitte, suosittele jotain paikkaa.

Häämatkalla olimme aikoinaan Irlannin kiertomatkalla. Dublin kiinnostaisi toisaalta, olisi ns. paluu alkuaikoihin.

Lyhythän tuollainen viikonlopun pyrähdys olisi, mutta olisipa ensimmäinen kerta kun kahden ollaan missään yhtä yötä pidempään.

Auta nyt rouvaa mäessä,

kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs kuulostaisi?

Vierailija
2/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valitsisin jotain etelä-euroopan kohteita. Barcelona kenties?

Nizza? Rooma?

Aika ihanaa yllätystä olet järjestämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen kohde, romanttinenkin pimeänä talvikautena, lämpimiä lähteitä, upeaa luontoa ja suht lyhyt lentomatka.

Islandic Air eikö lennä suorana Helsingistä?

Hauskaa suunnittelua Ap,

kiva ylläri.

Vierailija
4/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi on loistava jos olette kiinnostuneet nakemaan paljon kaikkea kaunista ja ajattelette tehda paljon ja jaksatte kierrella ympariinsa (meille ainakin kavi niin, etta illalla oli aikaslailla poikki kun koko paivan oli kaynyt museoissa, ostoksilla, nahtavyyksia katselemassa jne.., jos taas ajattelitte viettaa rauhallista aikaa yhdessa oleskellen niin mieti olisiko jossain lahellanne joku kiva paikka missa voisitte olla ihan kahden. Jos haluat ulkomaille niin sopivan lentomatkan paassa myos ihanat: Lontoo, Budabest, Praha ja Barcelona seka tietty kyllahan se ihana Irlanti olisi myos todella passeli, kun teilla kaiken lisaksi muistot liittyisivat siihen.

Vierailija
5/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi ehdotan, kun olemme suunnitelleet sinne menoa. Ei olla vielä koskaan käyty, mutta olen kuullut, että ihana paikka!

Se olisi vähän erikoisempikin kohde ja varmasti romanttinen. Finnair lentää Helsinki-Vantaalta suoraan Lyoniin.

Ja kyllähän teidän on jo aika päästä keskenään tuulettumaan! Siitä vain yllätykstä järjestämään, jotta ei jää matka tekemättä!

Vierailija
6/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin Etelä-Eurooppaan, kun en ole kuuman ystävä niin marraskuun viileys voittaisi kesän hellekelit :D

Omista kaupunkimatkoista suosikkeja ovat olleet Pariisi, Praha, Wien ja Berliini. Lankomies kehui Istanbulia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme