Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako teillä taloyhtiön kokous riitelyä?

Vierailija
28.04.2025 |

En haluaisi sekaantua sellaiseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alivaltiosihteeri 

jakso 56; viikon luontoääni muutosvastarinta 

sketsi kuultiin 9.9 2016

taloyhtiön kevätkokous 🤗

Vierailija
22/25 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valtaosassa riidellään, ammattini puolesta tiedän sen. Raha aiheuttaa pahimmat väännöt. Rivariyhtiöt pahimpia, ei tarvita kun änkyrä niin pystyy pilaamaan koko homman. Itse siis kiinteistöpäällikkönä yli 20v toiminut ja kaikkea tullut nähtyä vaikka pääsääntöisesti liikekiinteistöjen kanssa toiminkin. Välttäkää jos mahdollista. Itseä korvennut eniten vääntäninen teknisistä asioista niistä ymmärtämättömien kanssa.

Siis mitä pitäisi välttää, yhtiökokoukseen osallistumistako? Minä taas kannustaisin osallistumaan. Mistä kiinteistöpäällikkö tietää, mitä puhutaan taloyhtiön hallituksen kokouksessa tai yhtiökokouksessa? Ja miten monella rivariyhtiöllä edes mahtaa olla jotain kiinteistöpäällikköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taloyhtiöissä pitää tulla krånää vähäpätöisistä asioista kuten vaikka istutuksista?

Vierailija
24/25 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit tahtoihmiset keräävät hovia vuoden aikana yhtiökokousta varten.

Vierailija
25/25 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa olen ollut ja kummassakaan ei riidelty. Miksi olisi? Asiat, joista kaikki ei ole samaa mieltä päätetään äänestämällä. Kannattaa mennä niin ei tarvitse jälkikäteen harmitella, ettei päätökset ollut mieleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän