Miesystäväni pussailee toisia naisia baarissa
Tämä on tapahtunut tietääkseni muutaman kerran kun on ollut riittävän humalassa. Eilen olin itse vieressä kun hän yhtäkkiä antoi pusun vieraalle naiselle. Ei mitään kielisuudelmaa, mutta suulle kuitenkin. Aamulla ei muistanut tapahtunutta, mutta pyysi kuitenkin anteeksi. Olenko liian ahdasmielinen kun en voi hyväksyä tällaista? Eniten ahdistaa se kun hän seuraavan kerran menee yksin baariin ja tämä tapahtuu taas.. en voi luottaa häneen
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Pussaaminen voi olla virhe, ja suulle pussaaminen on väärin. Poskipusu on yleinen tervehtimistapa muualla Euroopassa, joten ei paha.
Pussasin kaveria ja kaverin miesystävää kerran poskelle, kun olin heidän välissä ja oltiin kaikki tosi kännissä. Tai miestä en pussanut, mutta vein kasvot lähelle. Oli iso virhe. Aiheutti turhaa kränää. Minusta mies oli vähän ikäväkin, niin meni humalassa överiksi esittäminen, että mies on jotenkin hyvä tyyppi ja hyvä mätsi naiselle.
Heistä tuli pari ja saivat lapsiakin. Mutta lopulta erosivat. Kaveri muisteli joskus tuota episodia. Hänellä oli siitä melko väärä kuva. Ikävintä oli, ettäoli levittänyt valheellisesti asiaa eteenpäin.
Kannattaa selvittää mitä oikeasti tapahtui ennen kuin teet päätöksiä. Känniset muistaa väärin asioita.
Anteeksi, luin nyt vasta, että olit vieressä. Näitkö sivusta, että huulet osui? Takaapäin ei näe.
On keskustelun paikka. Ei ole oikein sinua kohtaan tuollainen. Yhden kerran virheen voi antaa anteeksi. Teon uusiminen ja humalaan aina vetoaminen vaikuttaa alkoholismilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa alkoholi ole ongelma vaan se, että mies ei kunnioita sinua ja suhteenne rajoja. En itse jatkaisi tuollaisessa suhteessa.
No on alkoholikin kyllä ongelma jos muistinsa juo joka kerta. Ei se ihan pienestä alkoholimäärästä tapahdu.
Tuota harjoitin joskus 40 vuotta sitten. Läiskivät naamaan useinmiten.
Tautia pukkaa. Sukupuolitaudit tarttuvat suusta toiseen.
Joka ikinen kerta joku perheellinen aviomies takertuu baarissa seuraani. Kehuu ulkomuotoa joka kohdasta ja jos oikein kovin minua tekee mieli, hän haukkuu vaimonsa. Niin kuin sillä paremmin lohkeaisi. Pyydellään numeroa ja yöpaikkaa. Pyritään iholle ja kokeilemaan tissiä. (En pukeudu tyrkysti.) Jotkut jopa esittelevät vihkisormuksiaan. Eipä sillä, joskus jonkun otankin mukaani kotiin, jos mies osaa hyvin viettelytaidon ja ulkomuoto miellyttää. Aamulla sitten passitus kotiinsa vaimon luo.
Et ole ahdasmielinen, tuo on loukkaavaa ja väärin tehty.
Saako mies nussia muita naisia myös vai rajoittuuko pettäminen pussailuun ettet sinä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tosiaan ollut eka kerta, olemme seurustelleet 4 vuotta. Ärsyttää kun hän puolustautuu aina sillä ettei muista mitään. Ja asia on sillä kuitattu
Pidän hänestä paljon ja olen kiintynyt, mutta näin tämä ei voi jatkua
ap
Puolustelu humalalla on TEKOSYY
Niin on ja miten sitten kun ap ei ole paikalla eikä mies muista mitään illan tapahtumista..
Meillä vähän sama mutta nainen on se jolta menee ns. estot..
Eli juo todella paljon, sitten ei vissiin jotenkin enää tajua itsekään mitä tekee?
Pari kertaa oon mennyt paikalle ja vieras mies hipelöinyt reittä oikein kunnolla.. ihmettelin että mitä?? miksi antaa hipelöidä, eikö uskalla kieltää vai mitä? ei vaan oo tajunnut humalatilassa että se on minua kohtaan loukkaavaa.. jos joku nainen hipelöisi minua enkä estäisi niin jumankauta siitä tulisi vihaa niskaan..
toinen oli kun aamuyöstä baarista tullessaan alkoi itkun kera tunnustamaan että suuteli vierasta miestä.. oli todella humalassa.. aamulla oli toinen sävel, ei oo sellaista tapahtunut ja kaverit puolustaa(tottakai..)
Oon ehkä liian mustasukkainen mut en tiedä kuinka kauan tuota jaksaa, joka kerta kun jän lähtee viihteelle niin miettii että mitäköhän siellä tapahtuu..
Pussaaminen voi olla virhe, ja suulle pussaaminen on väärin. Poskipusu on yleinen tervehtimistapa muualla Euroopassa, joten ei paha.
Pussasin kaveria ja kaverin miesystävää kerran poskelle, kun olin heidän välissä ja oltiin kaikki tosi kännissä. Tai miestä en pussanut, mutta vein kasvot lähelle. Oli iso virhe. Aiheutti turhaa kränää. Minusta mies oli vähän ikäväkin, niin meni humalassa överiksi esittäminen, että mies on jotenkin hyvä tyyppi ja hyvä mätsi naiselle.
Heistä tuli pari ja saivat lapsiakin. Mutta lopulta erosivat. Kaveri muisteli joskus tuota episodia. Hänellä oli siitä melko väärä kuva. Ikävintä oli, ettäoli levittänyt valheellisesti asiaa eteenpäin.
Kannattaa selvittää mitä oikeasti tapahtui ennen kuin teet päätöksiä. Känniset muistaa väärin asioita.