Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni pussailee toisia naisia baarissa

Vierailija
27.04.2025 |

Tämä on tapahtunut tietääkseni muutaman kerran kun on ollut riittävän humalassa. Eilen olin itse vieressä kun hän yhtäkkiä antoi pusun vieraalle naiselle. Ei mitään kielisuudelmaa, mutta suulle kuitenkin. Aamulla ei muistanut tapahtunutta, mutta pyysi kuitenkin anteeksi. Olenko liian ahdasmielinen kun en voi hyväksyä tällaista? Eniten ahdistaa se kun hän seuraavan kerran menee yksin baariin ja tämä tapahtuu taas.. en voi luottaa häneen

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on alkoholiongelma. Se pahenee vain ajan saatossa. Tällä hetkellä hän on kuningas alkoholia juoneena, kymmenen vuoden päästä jotain aivan muuta.

Vierailija
2/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisena mietin ensimmäisenä, että tuo sulle huuliherpeksen. 

Joo, mutta muutenkin anteeksiantamatonta. Joko loppuu juominen, tai mieluummin koko suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi kuulosta että olisi sun miesystävä mitenkään.

Vierailija
4/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme pienellä paikkakunnalla, jossa useimmat tuntevat/tietävät toisensa. On mielestäni noloa myös mulle että hän käyttäytyy noin ja joku voi saada tosta touhusta ihan väärän kuvan..

ap

Vierailija
5/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme pienellä paikkakunnalla, jossa useimmat tuntevat/tietävät toisensa. On mielestäni noloa myös mulle että hän käyttäytyy noin ja joku voi saada tosta touhusta ihan väärän kuvan..

ap

Vai ihan oikean kuvan, että sun mies on humalassa naisiinmenevä eikä varmaan munakaan pysy housuissa? 

Vierailija
6/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaisit tuollaisen miehen kanssa yhdessä?

voitko koskaan luottaa mieheen kun tämä humalassa? tuskin. Eli kuormittava suhde tiedossa.

Vierailija
7/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tosiaan ollut eka kerta, olemme seurustelleet 4 vuotta. Ärsyttää kun hän puolustautuu aina sillä ettei muista mitään. Ja asia on sillä kuitattu

Pidän hänestä paljon ja olen kiintynyt, mutta näin tämä ei voi jatkua

ap

Vierailija
8/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko luiskaan. Älä ala kärsimään alkoholistista. Hanki parempi.

M60

Vierailija
9/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tosiaan ollut eka kerta, olemme seurustelleet 4 vuotta. Ärsyttää kun hän puolustautuu aina sillä ettei muista mitään. Ja asia on sillä kuitattu

Pidän hänestä paljon ja olen kiintynyt, mutta näin tämä ei voi jatkua

ap

Korkea aika lopettaa alkoholin käyttö jos ei muista mitä tehnyt.

Ei tommonen mikään mies ole.

Vierailija
10/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies alkoholi ja baari tyyppiä? Sitten naiset, pusuja. Ei ole päässyt sinkkuvaiheesta pois tai ei ehkä halua. Haluaa elää suht vapaata elämää vielä tai kokonaan? Jos ei vähennä alkoholia sama meno baarissa?

Vierailija
11/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viihtyy baarissa, on humalassa flirtti ja halailee tuttuja ja tuntemattomia ja sitten yhtäkkiä voi pussata. 

Ajattelin että olen liian ahdasmielinen kun en voi hyväksyä hänen käytöstään, mutta ilmeisesti ei ole syytäkään

ap

Vierailija
12/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
13/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on tosi komea mies kun saa pussailla vieraita naisia. Naiset ei nosta syytettä koska mies on komea ja ulkonäön takia sinäkin sen kanssa haluat olla.

Vierailija
14/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa alkoholi ole ongelma vaan se, että mies ei kunnioita sinua ja suhteenne rajoja.  En itse jatkaisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
15/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun vaimoni suutelee vieraita miehiä harva se kerta kun ollaan baanalla. Festareilla, Levillä, laivalla.

Kertoo vain, että sinulla on himottava nainen vaimona. Ole siitä ylpeä.

Ja: suutele sinäkin muita naisia!

Vierailija
16/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu terveeseen parisuhteeseen. Miksi pitää edes käydä baareissa!?!

Vierailija
17/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä naisia löytyy joita voi pussailla? Haluisin edes kerran pussata naista.

Vierailija
18/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap jos haluat tulevaisuudessa lapsia niin eroa heti tuosta miehestä. Kuvittele mitä on olla lasten kanssa yksin kotona kun mies riekkuu iltaisin baareissa. Laitat lapset nukkumaan, heräät jokaiseen lapsen itkuun hoitamaan lapsia. Samalla huoli baarissa liehuvasta miehestä. Joko kotiutuu sitten kovassa humalassa ja saat siivota sen oksennukset ym. Kuorsaa ja haisee vieressäsi. Edelleen hoidat yksin aamuyön lasten herätykset. Aamulla nouset aikaisin lasten kanssa ylös ja mies nukkuu iltapäivään. Sitten mies on krapulassa ja kiukkuinen. Kuulostaako sellaiselta perhe-elämältä mistä haaveilet? Ja tietysti taas illalla miehen pitää lähteä käymään kaverilla kun Pena soitti (ja sitten saunotaan kaljan kanssa siellä ja pakko oli lähteä yksille kun kaikki muutkin jne). Ja taas samanlainen yö ja päivä edessä jolloin hoidat lapset taas yksin. 

Vierailija
19/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tarttuvat alkoholiin ja baariin? Ei alkoholi ketään laita pussailemaan muita, vaan kyllä se on henkilön omaa tahdonalaista toimintaa. Ongelma on tässä se pussailu, ei alkoholi.

Vierailija
20/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tarttuvat alkoholiin ja baariin? Ei alkoholi ketään laita pussailemaan muita, vaan kyllä se on henkilön omaa tahdonalaista toimintaa. Ongelma on tässä se pussailu, ei alkoholi.

Näin on ja pussailu on aivan ihanaa. Minä pussailen vieraita miehiä baarissa, mieheni pussailee vieraita naisia baarissa. Kielipusut ovat aivan ihania!