Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko nykyisin käyttää litistäviä vai push up -rintsikoita?

Vierailija
27.04.2025 |

Keskikokoisista rinnoista saa helposti rintsikoilla sellaiset kuin haluaa. Mutta mikä on nyt asiallista? T-paidassa valinta jo näkyy. 

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina minimizer rintsikat.

Miksi?

On isot rinnat. En halia niitä zaatanan tuijotuksia ja kähmintää.

Vierailija
182/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa yhdenkin vauvan, nöpöttäneet nännit  myöhemmin kohti maata.

Ei mun tisseille mitään kovin suurta tapahtunut vaikka imetin. Vasta 50 vuotiaasta lähtien niissä huomasi isompaa muutosta. 

Tosin olin nuori äiti, en mikään 40 vuotias ensisynnyttäjä.

Turhaa pelottelua. Laitokselta tultuani puin vanhat farkut jalkaan. Mutta silloin ei ollutkaan woltteja. Syötiin kotiruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks naiset oikeasti näin katkeria jos jollain on hyvät hinkit? Miehenä en voi tätä uskoa. Mutta rivien välistä näkyy katkeruus.

Hah hah 😄

Mulla on isot rinnat ja en halua esitellä niitä miehille. En ole heitä varten. Eikä näy tissivako. Mun mies saa nähdä kotona.

Vierailija
184/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aika luonnollinen linja on nyt pop. Jos jollain työkaverilla on joku päivä push-upit päällä, niin huomaan kohottavani kulmakarvojani "so 2000". 

Minulle vittuiltiin eräällä työpaikalla leggingsien käytöstä arkena (en ollut asiakaspalvelutehtävissä). Samaan aikaan useammat 40-50v imettäneet naiset esittelivät pitsitopeissa tissivakojaan. Hiljaiseksi veti.

Ja vielä töissä? Hyi hitto. Mä en ole koskaan tehnyt niin. En vapaa-aikanakaan.

54v.

Vierailija
185/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isoista ja hyvistä tisseistä on etua.

Enemmän etua kuin haittaa!

Mitä etua? 

Ei ole. On vaan hartiakipuja ja vaikeuksia löytää vaatteita.

Saa kenet haluaa! Ja saa nautintoa.

Nautintoon Ei tarvita isoja rintoja eikä niillä saa ketä haluaa. Kai nyt hyvä luoja miehillä on muitakin kriteereitä kuin isot tissit!

Kuinka katkeria ihmiset on..? Onkse sulta pois jos jollain on isot ja hyvät hinkit? Vaimollani ainakin on ja etua hänelle ollut suhteessa kanssani asiasta, kieltämättä.

Vahvistit juuri sen, ettei isoista tisseistä ole kuin haittaa, etenkin jos yr

Mistä sinä voit väittää, että joku on epäonnistunut vaimon valinnassa ja vaimo on tyhmä?

Mistä tiedät jos vaimolla on hyvät tupla d:t ja tupla tohtorin tutkinto?

Vierailija
186/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks naiset oikeasti näin katkeria jos jollain on hyvät hinkit? Miehenä en voi tätä uskoa. Mutta rivien välistä näkyy katkeruus.

Hah hah 😄

Mulla on isot rinnat ja en halua esitellä niitä miehille. En ole heitä varten. Eikä näy tissivako. Mun mies saa nähdä kotona.

Hahaha! Sepä on sinun asiasi! Elä komerossa.

Kaikkien ei tarvitse.

Vierailija
187/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Onko tähän joku säännöstö laadittu? Toivottavasti en saa sakkoja vääristä rintsikoista... 

Bra codex😀!

Vierailija
188/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lohtupupua tarjotaan, kun latelee kylmiä faktoja..."

Salli minun nauraa kylmille faktoillesi. Rintojen koko ei ole koskaan vaikuttanut puolison saamiseen. Naisille olisikin parempi jäädä "vanhoiksi piioiksi", kun olla kaltaisesi valopää setämiehen kanssa. Lohtupupu taisi mennä tunteisiin. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
189/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etua? 

Tämä juuri, minulla on isot painavat rinnat ja olen harkinnut jo pitkään meneväni pienennysleikkaukseen. Vaatekokoni on M, mutta monesti tuon koon paidat ja takit eivät mahdu rintojen takia. Sovitin juuri kymmeniä mekkoja kun piti ostaa juhlamekko, kaikki kivat mekot eivät menneet rintojen kohdalta kiinni. Niska-, selkä- ja hartiakipuja on jatkuvasti vaikka käyn kuntosalilla ja hieronnassa. En kyllä koe mitään etua isoista rinnoista, en pysty enää edes pitämään tavallisia rintaliivejä, vaan käytän urheiluliivejä. 

N45

Tissihieronta? Hieroja on varmaan onnessaan.

Vierailija
190/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lohtupupua tarjotaan, kun latelee kylmiä faktoja..."

Salli minun nauraa kylmille faktoillesi. Rintojen koko ei ole koskaan vaikuttanut puolison saamiseen. Naisille olisikin parempi jäädä "vanhoiksi piioiksi", kun olla kaltaisesi valopää setämiehen kanssa. Lohtupupu taisi mennä tunteisiin. Kasva aikuiseksi.

Kuka sanoo, että kirjoittaja on setämies? 

Kyllä tisseillä saa miehiä ja loput naiset on katkeria kun jää yksin ja ei saa seuraa.

Vierailija
191/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nännit nöpöttävät t-paidan lävitse, niin kaikki käy.

Nyt ollaan asian ytimessä. Kaikkein paras on AA-B -tissi ilman liivejä ja nöpöttävät nännit. 

Ai rumat aa:t ..mietit onko edes kädessä kun leivot niitä? Ok..et taida olla mies. Pienitissiset naiset ei ole miesten mieleen, koskaan olleetkaan. Enemmistö pitää kyselyiden perusteella yli c kupin boobseista.

Mä veikkaan, että sä oot kokeillut boobsia viimeksi silloin, kun äitisi tissi oli sulla suussa.

Isoja ja kiinteitä puristellut, pienet ei kelpaa.

Olen kyllä kuullut, että joillakin harvoilla on muistikuvia vauva-ajoiltaan. Mitä muuta muistat, kuin äitisi imettäessä puristelit hänen rintoja? Muistatko vielä pottatreenisi tai kun opettelit eroon tutista?

Vierailija
192/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä kuuluu käyttää. Mulla jäi kaarituellisten rintsikoiden käyttäminen imetysvuosiin. Nuorempi lapseni on ny 11, joten onhan tässä jo joku vuosi vierähtänyt.

Kaarituilla ei ole sinänsä merkitystä siihen onko normaalit, vai push up liivit

Vierailija
193/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.

Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.

Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tar

Sinun pitäisi lopettaa sisominen baarissa ja mennä public schooliin eistumaan. 

Vierailija
194/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.

Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.

Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tar

Peräkamarissa meni tunteisiin.

Vierailija
195/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."

Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?

Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.

Pidä lohtupupu pikkutissi.

Vai nainen? Ja lehmät lentää.

Vierailija
196/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa yhdenkin vauvan, nöpöttäneet nännit  myöhemmin kohti maata.

Ei ainakaan omalla kohdalla, 3 lasta ja ikää +60 yhä  , tissit edelleen näytää eteenpäin

Vierailija
197/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."

Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?

Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.

Lakkaa olemasta katkera, käy vaikka ottamassa rasvan siirtoa hiukan kuppeihin.

Vierailija
198/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehmät kyllä märehtii, lehmä!

Vierailija
199/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etua? 

Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia löytää vaatteita. Vaatteet näyttävät hyvältä ja istuvat!

No ei istu. Vartalon etuyläosa on kokoa 46 ja takaosa kokoa 36. Mistä löydät tuollaisen paidan?

Menee koko S-M päälle ihan n.34-36. 

En ole iso muualta. Ei se tarkota valaan kokoa!

Eli et ole edes nainen, pelkkä säälittävä provo... Naiset tietää, että rinnat vie tilaa ja isoja rintoja varten pitää ostaa isompia vaatekokoja. Jos olet muuten kokoa 34/36 mutta sulla on isot rinnat, sulle menee sen kokoinen paita päälle vain jos se paita joustaa useita kymmeniä senttejä tai siinä ei ole rintojen kohdalla kangasta ollenkaan. Koita parempaa provoa ensi kerralla.

Ps. 34/36 on koko S, ei M.

Vierailija
200/205 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etua? 

Tämä juuri, minulla on isot painavat rinnat ja olen harkinnut jo pitkään meneväni pienennysleikkaukseen. Vaatekokoni on M, mutta monesti tuon koon paidat ja takit eivät mahdu rintojen takia. Sovitin juuri kymmeniä mekkoja kun piti ostaa juhlamekko, kaikki kivat mekot eivät menneet rintojen kohdalta kiinni. Niska-, selkä- ja hartiakipuja on jatkuvasti vaikka käyn kuntosalilla ja hieronnassa. En kyllä koe mitään etua isoista rinnoista, en pysty enää edes pitämään tavallisia rintaliivejä, vaan käytän urheiluliivejä. 

N45

Otan osaa. Kirjoitinkin aiemmin omista hartiakivuistani ja että mun vaatekokoni olisi 36, mutta rintojen takia tarviin yläosasta koon 46. Ja mun rinnat on "vain" g-kupit. Voin vaan kauhulla ajatella, millaisia ongelmia jollain o-kuppisella on. Itsekin harkitsen leikkausta mutta pelkään komplikaatioita ja runnellun näköisiä rintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi